انگشتر استیل مردانه با نگین طرح عقیق ویتالی rg-n142 از نزدیم سمت چپ

راهنمای خرید حلقه برای آقایان

انتخاب انگشتر برای آقایان – راهنمای خرید حلقه آقایان

اگر شما هم در روز تولد یا جشن های مختلف قصد خرید هدیه برای برادر یا پدر یا همسر خود می کنید ممکن است با این سوال که این بار چه هدیه ای بخرم؟ روبرو می شوید. هدیه هایی چون پیراهن. شلوار ، شال ، گوشی و 10 هدیه دیگر شاید جزوی از انتخاب های شما باشد. این بار به شما پیشنهاد می کنیم برای او یک حلقه انتخاب کنید و او را غافلگیر کنید. یک حلقه متناسب با شخصیت و استایل طرف مقابل می تواند یک هدیه بسیار مناسب و دلچسب باشد. در این مطلب از لوکس گلامور سعی خواهیم کرد راهنمایی هایی را به منظور خرید حلقه برای آقایان انجام دهیم.

اگر شما حلقه را به عنوان هدیه به همسرتان یا برادر یا پدرتان در روز ولنتاین یا روز تولد یا روز پدر وغیره انتخاب کرده اید با این سوال موجه خواهید شد که چه حلقه ای مناسب او خواهد بود؟ باید توجه داشته باشید که آقایان کمتر از زیورآلات استفاده می کنند و معمولا یک حلقه برای آن ها کافی است ولی این حلقه باید با استایل و تیپ و شخصیت آن ها همخوانی داشته باشد.

چگونه می توانید یک انتخاب درست برای خرید حلقه برای آقایان داشته باشید؟

  • با توجه به روحیات و سرگرمی های او

اولین نکته درانتخاب حلقه ی مناسب ، توجه به جنس حلقه می باشد. به رفتار های روزمره و حتی وسواس او دقت کنید. به عبارتی دیگر سعی کنید حلقه ای که می خرید از یک جنس باشد و بر اساس نیاز او انتخاب شود. این حلقه می تواند تیتانیوم یا استیل یا … باشد.

اگر او وسواس زیادی روی زیورآلات خود و نگهداری از آن ها دارد شما می توانید حلقه های تیتانیوم را انتخاب کنید که ظرافت بیشتری در طراحی و زیبایی دارند ولی نیاز به مراقب بیشتری دارند. اگر طرف مقابل شما عادت دارد با حلقه دست وصورت خود را بشوید یا استحمام کند باید از جنس های ضد آب مانند استیل انتخاب کنید تا در تماس با آب رنگ و کیفیت خود را از دست ندهند. توجه داشته باشید که با توجه به سرگرمی ها و نوع رفتار او در زندگی روزمره جنس مناسبی از حلقه ها را مد نظر قرار دهید تا بعد از مدت کوتاهی از هدیه شما دلسرد نشوند. اگر می خواهید هزینه زیادی برای حلقه اختصاص دهید ، از طلای سفید یا نقره استفاده کنید و از طلای زرد حدالامکان پرهیز کنید چرا که طلای سفید برای آقایا دلچسبتر است و طلای زرد بیشتر توسط خانم ها استفاده می شود.

 

انگشتر استیل دو رنگ طلایی و نقره ای مردانه
انگشتر استیل دو رنگ طلایی و نقره ای مردان
  • خرید انگشتر آقایان با توجه به شخصیت

بعد از انتخاب جنس حلقه ی مورد نظر خود نوبت به انتخاب استایل و ظاهر انگشتر مورد نظر می رسد. باید دقت داشته باشید که او حلقه های ساده را بیشتر ترجیح می دهد یا حلقه های بزرگ و پر طرح و فانتزی را. باید دقت داشته باشید که زیورآلات به مانند پوست دوم هر فردی است و باید در انتخاب آن دقت شود. اگر او کارمند است و یا در دانشگاه رفت آمد دارد و یا یک شخصیت رسمی است، انتخاب حلقه های فانتزی و پر زرق و برق انتخاب مناسبی نخواهد بود ولی اگر او یک ورزشکار است و یا شغل او به گونه ای است که زیاد در محیط های رسمی حضور ندارد می توانید از حلقه های فانتزی نیز برای این منظور استفاده کنید.

انگشتر مردانه
انگشتر مردانه
انگشتر مردانه
انگشتر مردانه استیل ویتالی
انگشتر مردانه
انگشتر مردانه نگین درشت مشکی
انگشتر مردانه
انگشتر مردانه استل طرح عقیق
  • خرید حلقه آقایان با توجه به تیپ و استایل آنها

برای انتخاب حلقه مناسب می توانید به تیپ روزانه ی او دقت کنید و حلقه ای که می خواهید انتخاب کنید با لباس و ظاهر او ست کنید. به عنوان مثال حلقه های مشکی و یا رنگ مات برای ست کردن با کت و شلوار مشکی یا لباس های روزانه مات و کدر بسیار مناسب می شود. البته حلقه های مشکی و مات را می توان با برخی لباس های رنگ روشن نیز به خوبی ست کرد بنابرین باید دقت داشته باشید.

همیشه به رنگ کراوات و کمربند خود دقت کنید چرا که می تواند گزینه بسیار مناسبی باشد تا حلقه را با رنگ آن ها ست کنید. با توجه به اینکه آقایان زیورآلات کمتری استفاده می کنند باید در انتخاب اکسسوری برای ایشان دقت بالایی به خرج داد

انگشتر مردانه
انگشتر مردانه طلایی طرح رولکس

 

 

انگشتر مردانه
انگشتر اسپرت نیمانی NIMANI

 

1 comments

  1. ناشناس

    یادم باشه رفتم سر کار یه مرد اومد حتما بهتون سر بزنم چون به نظرم اوج جندگی و خساست یه زن واسه مردیکه براش خرج میکنه ،خرج نکنه ??

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای مخفی کردن این بخش، بیرون از کادر کلیک کنید
مقایسه