سنگ عقیق اژدها (دراگون)

در مقالات قبلی در مورد انواع سنگ عقیق کلیاتی مطرح گردید و در این سری از مقالات قصد داریم تا به جزئیات انواع عقیق بپردازیم. یکی از انواع عقیق که امروزه طرفداران بسیاری از قشر جوان را به خود جلب کرده عقیق دراگون (اژدها) می باشد و عمده محبوبیت آن به سبب شکل ظاهری و الگوی نامنظمی است که با خطوطی به رنگ تیره در درون سنگ به چشم می خورد. در نگاه اول شاید فکر کنید که این سنگ ترک های بسیاری داخل خود دارد و با اندک ضربه ای از هم فرو می پاشد، ولی این دقیقا همان جذابیتیست که افراد بسیاری را به طرف سنگ عقیق دراگون (اژدها) می کشاند و چیزی شبیه به توده ی رگ های خونی به چشم می خورد.

خواص سنگ عقیق دراگون(اژدها)

ناراحتی های روده را التیام می بخشد و مشکلات سیستم گردش خون و سیستم لنفاوی را تسکین میدهد . باعث شکوفایی استعداد های پنهان ذاتی می شود و برای تقویت اعتماد به نفس نیز موثر می باشد. میتوانید برای رهایی از تشویش های خود روی این سنگ حساب کنید، همراه داشتن آن برای مدت طولانی درگیری های ذهنی و تشویش های شما را نیز کاهش میدهد. اگر حس می کنید دیگر صداقت ذاتی خود را از دست داده اید، این سنگ باعث بازگشت جسارت راستگویی در شما می شودو در کنار این خواص تمام خواص درمانی سنگ های عقیق را نیز در خود جای داده است

عقیق اژدها (دراگون) دارای قدرت افزایش عشق است. عقیق اژدها یک سنگ قیمتی است که برای پیدا کردن فردی که واقعا دوستش دارید و همچنین در اولین دیدار شما تاثیر بسزایی خواهد داشت. اگر فردی که دوستش دارید ابراز علاقه نکند، پیشرفت رابطه شما تا حدی دشوار خواهد بود و عقیق اژدها (دراگون) برای حل این نوع مشکل مفید است.

انواع رنگ های سنگ عقیق اژدها (دراگون)

این سنگ زیبا گستره ی رنگی بسیار وسیعی دارد و در انواع رنگ های سبز،قرمز،مشکی، قهوه ای، صورتی و …. به چشم می خورد.

آیا سنگ عقیق اژدها (دراگون) به صورت مصنوعی رنگ می شود؟

گفته می شود که این سنگ در طبیعت با خصوصیات ذکر شده یافت می شود، ولی انواع رنگ آمیزی شده آن توسط افراد ماهر نیز وجود دارد و سنگ های عقیق را به وسیله ی نمک فلزات و توسط فرآیندهای حرفه ای رنگ آمیزی کرده و رگه های سنگ عقیق اژدها ( دراگون) را در آنها ایجاد می کنند و تشخیص انواع طبیعی آن نیازمند تخصص بوده و کار افراد عادی نمی باشد.

در زیر چند مورد از زیورآلات لوکس گلامور که  ساخته شده از عقیق اژدها(دراگون) هستند فهرست شده اند و با کلیک بر روی هر یک به صفحه مربوط به جنس مورد نظر هدایت خواهید شد:

دستبند اسپرت سنگ عقیق سبز آفریقایی فری سایز ds-n252 از نمای پایین

دستبند دخترانه اسپرت با سنگ عقیق اصل ds-n275 از نمای روبرو

دستبند دخترانه سنگ لاجورد با مهره استیل رزگلد ds-n248 از نمای پایین

2 comments

  1. s\dkhc

    ایا فروش این نوع سنگ هم دارید؟/؟/؟/؟/؟/؟

    1. با سلام. نه متاسفانه فروش سنگ نداریم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای مخفی کردن این بخش، بیرون از کادر کلیک کنید
مقایسه