جدید ترین مدل های گوشواره زنانه و دخترانه 2024

جدید ترین مدل های گوشواره زنانه و دخترانه 2024

اگر قصد خرید گوشواره برای خود یا عزیزانتان را دارید و به دنبال طرح های زیبا و شیک جدید هستید می توانید با مطالعه مقاله “جدید ترین مدل های گوشواره زنانه و دخترانه 2024” بهترین انتخاب را داشته باشید. گوشواره یکی از زیورآلاتی است که پیشینه تاریخی دارد. در طول تاریخ زنان به مراتب بیشتر از مردان از گوشواره استفاده می کردند ولی امروزه با پیشرفت دنیای مد در برخی جوامع و فرهنگ ها مردان نیز از گوشواره استفاده می کنند. البته ناگفته نماند که مردان نیز از روزگار کهن از گوشواره استفاده می کردند. با توجه به مجسمه ها و نقش های حکاکی شده بر روی سنگ های تخت جمشید(2500سال پیش) گوشواره در گوش مردان به چشم می خورد.

گوشواره ها به سه دسته میخی، حلقه ای و آویز دسته بندی میشود. گوشواره ها نیز همانند سایز لوازم زینتی و اکسسوری بایستی متناسب با استایل و لباس باشد. با توجه به فرهنگ و اصالت ایرانی اسلامی در این بخش قصد داریم تا شما دوستان را با انواع جدید ترین مدل های گوشواره زنانه و دخترانه 2024 آشنا کنیم که طرح های متنوعی را شامل می شوند.

یکی از جذاب ترین و جدید ترین مدل های گوشواره زنانه و دخترانه 2024 طرح تک نگین  و روگوشی می باشد که از سالیان قبل نیز طرفداران خاص خود را داشته اند. داشتن وزن کمتر و قیمت مناسب نسبت به طرح های دیگر مزیت این گوشواره ها می باشد که انها را می تواند در انواع فلز های استیل، طلا، نقره و … در بازار یافت که با توجه به روگوشی بودن برای استفاده روزانه مناسب می باشند. نمونه ای که ملاحظه می کنید در فروشگاه لوکس گلامور در قالب فلز نقره موجود می باشد از همین رو می توانید به بخش گوشواره نقره مراجعه کنید.

عکس گوشواره نقره میخی مدل 2024

یکی دیگر از طرح های زیبا و شیک گوشواره زنانه و دخترانه تحت عنوان گوشواره قایقی شناخته می شود که تلفیقی از گوشواره آویزی و میخی می باشد که ما در اینجا در بخش گوشواره میخی بدان اشاره می کنیم. این گوشواره زیبا به صورت دو تکه می باشد و قابلیت جداسازی را دارد و با خرید ان صاحب دو طرح مختلف از گوشواره خواهید شد. این گوشواره های شیک و زیبا نیز دارای طرح های مختلفی هستند که در انواع فلز های استیل، نقره و طلا در بازار موجود هستند که در این بخش نمونه ای از این کار ها قرار داده شده است. به منظور خرید نمونه استیل این گوشواره نیز می توانید به بخش گوشواره زنانه استیل فروشگاه لوکس گلامور مراجعه کنید.

گوشواره قایقی زنانه مدل سال 2024

گوشواره میخی برگ فشن مدل 2024 یکی از جذاب ترین طرح های گوشواره می باشد که در سال 2024 به وفور از آنها استفاده شده است این گوشواره های زیبا و شیک با توجه به تم و طرح آنها برای استفاده مجلسی و روزانه مناسب می باشند و برای ست کردن با انواع لباس های مجلسی نیز مناسب هستند. اگر به دنبال خرید گوشواره میخی فشن مدل 2024 هستید بی شک گوشواره طرح برگ می تواند یک گزینه مناسب باشد.

گوشواره های حلقه ای را می توان با استفاده از قفل های مختلف ساخت که اغلب به صورت اهرمی و یا قلاب شکل هستند از همین رو می توان گوشواره های حلقه ای را نوعی گوشواره آویزی نیز محسوب کرد. گوشواره های حلقه ای بزرگ و آویزی اغلب برای خانم ها مناسب می باشند و گوشواره های حلقه ای قفل اهرمی مختص سن خاصی نیستند و از کودک تا بزرگسال از آنها می تواند استفاده کند.

گوشواره های حلقه ای مدل سال 2024 دارای طیف وسیعی هستند که در قسمت پایین به معروف ترین طرح آنها اشاره می کنیم.لازم به ذکر است که گوشواره های حلقه ای مدل 2024 در طرح های مختلف و با استفاده از فلزات مختلف نظیر طلا، نقره، استیل و … ساخته شده اند.

گوشواره نقره 925 حلقه ای مدل 2024
 

بی شک گوشواره های آویزی را می توان محبوب ترین گوشواره های زنانه دانست که داری تنوع بالایی هستند و نوع بدل، نقره و طلای آن در بازار موجود می باشد. در این قسمت شما عزیزان را به روزترین طرح ها و مدل های گوشواره سال 2024 آشنا می کنیم که برای استفاده روزانه و مجلسی مناسب هستند.

گوشواره های نگین سواروسکی یکی از پرطرفدارترین هامی باشند که برای استفاده در روی لباس های مجلسی مناسب می باشند و می توانند درخشندگی و زیبایی را برای شما عزیزان به همراه آورد. این گوشواره های زیبا در قالب آویزی در قالب فلز های مختلف ساخته شده اند که در سال 2024 نیز جزو طرح های برتر بوده اند. برای مشاهده نمونه های بیشتر نیز می توانید از بخش زیورآلات سواروسکی استفاده کنید.

گوشواره آویز بلند سواروسکی 2024

مدل گوشواره آویزی دیگری که در سال 2024 مورد توجه قرار گرفته است گوشواره های لیزری می باشند که به صورت طرح طلا ساخته شده اند و برای استفاده روزانه و مجلسی مناسب می باشند. استفاده از قفل قلابی و دوام و ماندگاری بالا در کنار وزن کم و قیمت مناسب می توانند عواملی باشند که این گوشواره را جزو زیباترین طرح های گوشواره سال 2024 قرار داده است.

جدید ترین مدل های گوشواره زنانه و دخترانه 2024 - آویزی طلایی

گوشواره دیگری که در این بخش قصد معرفی آن را داریم گوشواره های زنانه و دخترانه تا به تا  می باشد که الهام گرفته شده از دل طبیعت می باشد و اکثر در زیورآلات برند ونکلیف آرپلز دیده می شود. این گوشواره زیبا و شیک برای استفاده روزانه می تواند مناسب باشد و مورد توجه افرادی است که به گوشواره بدون نگین علاقه دارند.

عکس گوشواره استیل تا به تا زنانه مدل 2024

خلاصه

طرح ها و گوشواره های ارائه شده در این بخش بر اساس طرح های برند های معروف دنیا نظیر کارتیر، ونکلیف، بولگاری و … ارائه شده است که در کشور های مختلف از روی آنها اقدام به ساخت کرده اند از همین رو می توانید شما بدون نیاز با خرید از فروشگاه های این برند های جهانی از فروشگاه لوکس گلامور زیورآلات ساخته شده بر اساس آن طرح ها را با کمترین قیمت خریداری کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای مخفی کردن این بخش، بیرون از کادر کلیک کنید
مقایسه