دستبند بی نهایت

انواع دستبند بی نهایت

دستبند بی نهایت به عنوان دستبند forever یا دستبند infinity نیز شناخته می شود که یک طرح زیبا و شیک الهام گرفته شده از ریاضیات می باشد که  در بخش زیورآلات سمبلی از دوست داشتن بی پایان می باشد. زمانی که شما به دنبال گزینه هایی برای خرید دستبند بی نهایت هستید با گزینه هایی از جمله طلا، نقره، استیل و … می توانید روبرو شوید که بر اساس بودجه و سلیقه هر فرد می تواند یکی از انها را انتخاب کند.

دستبندهای نقره 925 بی نهایت

دستبند نقره را می توان یکی از متنوع ترین بخش ها دانست که دارای طرح forever می باشد. قیمت مناسب تر نسبت به فلزات گرانبهایی همانند طلا باعث شده است تا نقره یک گزینه عالی برای جایگزینی با طلا سفید باشد. دستبند infinity ساخته شده از نقره می توان به صورت ریخته و به دو صورت تراش و نگین دار باشد که از لحاظ رنگ و براقیت مشابه طلا می باشد و یا به صورت لیزری برای ساخت دستبند بی نهایت از آن استفاده کرد که معمولا به صورت بدون نگین و حجم صورت می گیرد و اغلب دستبند بی نهایت اسم به این شکل می باشد و از وزن کم و قیمت خیلی پایینی برخوردارند.

دستبند های استیل بی نهایت زنانه

دستبند بی نهایت های ساخته شده از استیل نیز به دلیل دوام و ماندگاری بالا و همچنین قیمت ارزان از طرفداران زیادی برخوردار است. استیل استفاده شده برای ساخت دستبند بی نهایت معمولا استیل 316 می باشد که دچار زنگ زدگی و تغییر رنگ نمی گردد اما ممکن است از آلیاژ های این فلز نیز برای ساخت دستبند استفاده شود که قیمت های متفاوتی دارند و کمتر از استیل 316 می باشند. دستبند بی نهایت استیل را می توان در قالب انواع رنگ های طلایی، رزگلد و نقره ای پیدا کرد که در این میان دستبند نقره ای بی نهایت بهترین گزینه برای خرید می باشد زیرا همرنگ استیل می باشد و با خاصیت عدم تغییر رنگ تا سال ها شما را می تواند از خرید دستبند جدید استیل بی نیاز کند.

دستبند های طلا ظریف بی نهایت

دستبند های طلا ظریف بی نهایت یکی از پرطرفدار ترین طرح ها میباشند که هم می توان به عنوان یک اکسسوری زیبا روی آن حساب باز کرد و هم به دید یک سرمایه گذاری به آن نگاه کرد. از همین رو اگر به دنبال خرید هدیه لوکس زنانه و دخترانه هستید می توانید از دستبند های طلا استفاده کنید که بر روی آنها طرح forever کار شده است.

نمایش فیلترها