گردنبند قلب

انواع گردنبند قلب

انواع گردنبند قلب را می توان بر اساس نوع فلز به کار رفته در ساخت آنها یا بر اساس نگین دار یا بدون نگین بودن آنها دسته بندی کرد و یا می توان انواع گردنبند قلب را در قالب رنگ نقره ای، طلایی و یا رزگلد دانست که هر کدام ویژگی های منحصر به فرد خود را دارا می باشد. گردنبند های قلب ظریف و فانتری را می توان در قالب فلز طلا، نقره و استیل یافت کرد که با توجه به بودجه و هزینه ای که می خواهید صرف کنید می توانید از بین آنها انتخاب کنید.

مدل های گردنبند قلب زنانه و دخترانه می توانند بر گرفته شده از طرح های برند های معروف نظیر گردنبند قلب تیفانی یا گردنبند طرح ونکلیف و یا … باشند که میتوانند از فلزات مختلف و یا ترکیب آنها و سنگ باشند که به عنوان گردنبند قلب سنگی نیز شناخته می شوند. نگین های استفاده شده بر روی گردنبند قلب نیز می تواند در رنگ های مختلف از قبیل نگین سفید، صورتی، قرمز، سبز، آبی و … باشد که هم از جنس زیرکونیا در بازار موجود هستند و هم می توان این رنگ نگین ها در قالب سنگ های جواهری بر روی طرح های قلب یافت کرد.

مدل های گردنبند قلب نقره

گردنبند های قلب ساخته شده از نقره عیار 925 به دلیل قیمت مناسب وعدم تغییر رنگ یک گزینه ایده آل برای جایگزینی با طلا گرانقیمت هستند و در بین گردنبند های نقره زنانه از محبوبیت بالایی برخوردارند. مدل های گردنبند قلب ساخته شده از نقره استرلینگ اغلب به دلیل داشتن روکش رودیوم با پوست های حساس سازگار هستند و بر روی پوست ایجاد اگزما و حساسیت نمی کنند همچنین گردنبند های قلب نقره را می توان با آبکاری های رزگلد و طلایی نیز یافت کرد که به دلیل داشتن روکش باید در حفظ و نگهداری آنها جانب احتیاط را رعایت کرد.

گردنبند قلب استیل

گردنبند قلب استیل را می توان یک گزینه ارزان قیمت تر نسبت به طلا و نقره دانست که از لحاظ کیفیت و ماندگاری با نقره برابری می کنند. گردنبند های استیل طرح قلب که دارای رنگ نقره ای می باشند می توانند تا سال ها شما را بی نیاز از خرید گردنبند استیل زنانه جدید کنند زیرا بدون افت کیفیت و تغییر رنگ هستند همچنین گردنبند قلب استیل طلایی و رزگلد که با استفاده از آبکاری تغییر رنگ داده اند برای استفاده مجلسی مناسب می باشند و از لحاظ رنگ و براقیت مشابه طلا هستند.

گردنبند سنگی طرح قلب

امروزه با استفاده از تراش انواع سنگ های جواهری و صنعتی طرح های زیبایی برای گردنبند قلب خلق شده است که دارای مزیت های و ویژگی های  با ارزشی برای سلامتی روح و جسم می باشند. اگر شما علاقمند به داشتن گردنبند قلب سنگی هستید می توانید آنها را در قالب انواع سنگ های طبیعی و یا آزمایشگاهی زمرد، یاقوت سرخ، چشم ببر، یاقوت کبود، الکساندریت، یشم، عقیق و … در بازار پیدا کنید که تنوع قیمتی بالایی در بازار موجود می باشند و با توجه به اصل بودن یا آزمایشگاهی بودن قیمت گذاری می شوند.

 

نمایش فیلترها