پیشنهادات مخصوص هدیه روز دختر

پیشنهادات مخصوص هدیه روز دختر

 پشنهادات مخصوص هدیه روز دختر برای افرادی که به دنبال خرید هدیه لوکس و زیبا برای عزیزان خود هستند می تواند راهنمای مناسبی باشد. اول ماه ذی القعده  مصادف با تولد حضرت معصومه(س) که به نام روز دختر نامگذاری شده است. روز دختر فرصتی برای ارج نهادن به جایگاه والای دختران سرزمینمان ایران می باشد. یکی از سوالاتی که در این روز به ذهن ها خطور می کند این است که روز دختر چی بخرم؟ یه کادو روز دختر ارزان قیمت چی میتونه باشه؟یا بهترین هدیه روز دختر کدام ها هستند؟ کادو روز دختر می تواند طیف وسیعی را در برگیرد که در این بخش به معرفی چندین دسته از این هدایای زیبای دخترانه می پردازیم که برای کادو .و هدیه روز دختر می توانند مناسب باشند. 

زیورآلات دخترانه مناسب هدیه روز دختر

همواره زیورآلات یکی از معروف ترین و محبوب ترین گزینه ها برای هدیه دخترانه می باشد که برای سنین مختلف از جمله دختر 3 ساله تا دختر سی ساله و بالاتر می تواند مناسب باشد. زیورآلاتی که برای کادو روز دختر مناسب می باشند به چندین دسته تقسیم می شوند که از جمله دستبند دخترانه، گردنبند دخترانه، گوشواره، انگشتر و … می باشد که به تفکیک هر کدام را معرفی می کنیم.

دستبند دخترانه نقره

دستبند های دخترانه یکی از شیک ترین و جذاب ترین انتخاب های برای کادو روز دختر می تواند باشد و طیف و تنوع وسیعی را در برمیگیرد که شامل دستبند نقره دخترانه می باشد که دراین بخش چندین نمونه را مشاهده می کنید. 

دستبند طلا مناسب کادو دختر

اگر به دنبال گزینه لاکچری با قیمت مناسب برای هدیه دادن به عزیزان خود هستید بی شک دستبند های سوتی و بند کفی طلا می توانند گزینه مناسبی باشند که به صورت لیزری با قیمت مناسب اماده می شوند که نمونه های این دستبند های زیبا را در پایین مشاهده می کنید.

به منظور مشاهده محصولات بیشتر می توانید به بخش دستبند طلا مراجعه کنید.

دستبند استیل مناسب روز دختر

اگر به دنبال خرید گزینه اقتصادی و شیک برای هدیه دادن به عنوان کادو روز دختر هستید می توانید از دستبند های استیل دخترانه استفاده کنید که دارای تنوع بالایی در فروشگاه لوکس گلامور می باشد که در بخش زیر نمونه هایی از این دستبند ها را مشاهده می کنید.

برای مشاهده گزینه های بیشتر می توانید به بخش دستبند استیل دخترانه مراجعه کنید.

مدل های گردنبند دخترانه برای هدیه دادن در روز دختر

گردنبند همواره به عنوان یکی از معروف ترین گزینه های خرید هدیه دخترانه و به خصوص روز دختر مطرح بوده است که اغلب از گردنبند های ظریف بدین منظور استفاده می شود که به چندین بخش تقسیم می شوند که در اینجا به معرفی گردنبند های نقره دخترانه و استیل می پردازیم.

گردنبند دخترانه نقره مناسب کادو روز دختر

گردنبند های دخترانه نقره را می توان بهترین جایگزین برای طلا سفید دانست که از قیمت مناسبی نیز برخوردارند و در تنوع بالا در بازار یافت می شوند که در همین راستا فروشگاه لوکس گلامور نیز به عنوان بزرگترین فروشگاه زیورآلات نقره کشور اقدام به عرضه بیش از 400 مدل گردنبند دخترانه کرده است که در بخش زیر نمونه هایی از این گردنبند ها را مشاهده می فرمایید.

برای مشاهده مدل های بیشتر از این بخش می توانید به بخش گردنبند نقره فروشگاه لوکس گلامور مراجعه کنید.

گردنبند استیل پیشنهادی برای هدیه روز دختر

استیل به عنوان یکی از با کیفیت فلز ها برای ساختن زیورآلات شناخته می شود که به خاصیت ضد زنگ و خوردگی معروف می باشد از همین رو اقتصادی ترین و در عین حال با کیفیت ترین گزینه برای ساخت زیورآلات محسوب می شود که نمونه گردنبند های استیل را در این بخش مشاهده می کنید که برای هدیه دادن به دختر دلبند شما مناسب هستند.

گردنبند اسم مناسب روز دختر با طرح پشنهادی شما

یکی از پرطرفدارترین بخش ها برای هدیه روز دختر گردنبند های اسم می باشد که متناسب با درخواست مشتری قابل طراحی و ساخت بر روی نقره، طلا و استیل است که می تواند برای همه سلیقه ها جوابگو باشد. لازم به ذکر است که طرح های درخواستی شما در کمترین زمان ممکن و کمتر از 24 ساخته و آماده ارسال می شوند که در بخش زیر نمونه هایی از این گردنبند های اسم را مشاهده می کنید.

برای مشاهده نمونه های بیشتر می توانید به بخش گردنبند اسم مراجعه کنید.

انگشتر های دخترانه مناسب هدیه دادن به دختر

انگشتر نیز به نوبه خود بخش زیادی توجهات را برای هدیه روز دختر در برمیگرد به خصوص زمانی که قصد هدیه دادن به دوست، نامزد و … را دارید که از این بین انگشتر های نقره دخترانه و انگشتر های استیل هواداران زیادی را دارد که به معرفی هر بخش می پردازیم.

انگشتر نقره دخترانه مناسب روز دختر

یکی از گزینه های زیبا و شیک برای کادو روز دختر می تواند انگشتر های نقره باشند که با قیمت مناسب و در طرح های طلا و جواهری می توان آنها را در بین گزینه های خرید کادو روز دختر قرار دارد که در بخش پایین نمونه های انگشتر نقره دخترانه را مشاهده می کنید.

به منظور دیدن و مشاهده مدل های بیشتر می توانید به بخش انگشتر نقره زنانه مراجعه کنید.

عطر و ادکلن دخترانه برای هدیه روز دختر

عطر و ادکلن ها می تواند گزینه ای زیبا و شیک برای هدیه روز دختر محسوب شوند که هم می تواند چشم گیر باشد و هم دارای تنوع قیمتی بالایی هستند. عطر و ادکلن های مناسب روز دختر به دو بخش مجزا تقسیم می شوند که عطر و ادکلن بچگانه و عطر و ادکلن دخترانه می باشد که هر کدام را به تفکیک توضیح می دهیم.

عطر و ادکلن بچگانه مناسب کادو روز دختر

عطر و ادکلن های بچگانه مناسب سنین 3 تا 10 سال می باشند و با توجه به حساس بودن ریه کودکان بدون الکل و ایجاد حساسیت ساخته شده اند از همین رو اگر به دنبال خرید کادو روز دختر 3 ساله تا کادو روز دختر 10 ساله هستید می توانید از این بخش اقدام به انتخاب کنید که نمونه های آنها را در پایین مشاهده می کنید.

برای مشاهده گزینه های بیشتر می توانید به بخش عطر و ادکلن بچگانه مراجعه کنید.

عطر و ادکلن دخترانه مناسب هدیه روز دختر 10 سال به بالا

اگر به دنبال خرید کادو روز دختر 10 ساله و به بالاتر هستید می توانید از بخش عطر و ادکلن زنانه و دخترانه اقدام به انتخاب کنید که به صورت اورجینال، شرکتی و طرح در فروشگاه لوکس گلامور موجود می باشد که دربخش زیر نمونه های آنها را مشاهده می کنید.

به منظور مشاهده طرح های بیشتر می توانید به بخش عطر و ادکلن زنانه و دخترانه مراجعه کنید.

ساعت مچی مناسب هدیه دخترانه

ساعت مچی نیز به عنوان یکی از اکسسوری های دخترانه لوکس می تواند مورد توجه قرار گیرد و به عنوان یک یادگاری با ارزش و نوستالژیک از آن استفاده کرد از همین رو ساعت های مچی دخترانه را می توان یکی از بهترین هدایای دخترانه دانست که برای مناسبت هایی همانند روز دختر مناسب می باشد.

به منظور مشاهده نمونه های بیشتر می توانید به بخش ساعت مچی استیل زنانه و دخترانه مراجعه کنید.  

کیف چرم طبیعی مناسب استفاده دخترانه

کیف های چرم دخترانه با کیفیت که از چرم گاوی طبیعی ساخته شده اند می توانند یکی از گزینه های اصلی خرید هدیه روز دختر باشند که با کمترین قیمت و بالاترین کیفیت عرضه شده اند که نمونه هایی از این کیف های چرم را در تصویر مشاهده می فرمایید.

برای مشاهده طرح های بیشتر می توانید به بخش کیف چرم طبیعی مراجعه کنید.

پک کادویی مناسب روز دختر

پک های کادویی نیز می توانند به عنوان یک هدیه ترکیبی مورد استفاده قرار گیرند که اغلب شامل، زیورآلات، عطر و ادکلن و کیف چرم هستند که یکی از لوکس ترین هدیه ها محسوب می شوند که نمونه های آن در بخش زیر مشاهده می کنید.

برای مشاهده مدل های بیشتر می توانید به بخش پک کادویی فروشگاه لوکس گلامور مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای مخفی کردن این بخش، بیرون از کادر کلیک کنید
مقایسه