ست ساعت و دستبند

انواع ست ساعت و دستبند زنانه

ست ساعت و دستبند را می توان یکی از جدید ترین و لوکس ترین ست های مردانه و زنانه دانست که در قالب استایل های جواهری، طرح طلا و اسپرت می توان آنها را مشاهده کرد. استفاده از فلزات مختلف نظیر استیل، نقره و یا چرم برای ترکیب دستبند و ساعت باعث شده است تا از تنوع قیمتی بالایی برخوردار باشند و بتوان با هر سلیقه و بودجه ای ست مد نظر خود را انتخاب کرد.

ست ساعت و دستبند نقره زنانه

ست ساعت و دستبند زنانه و دخترانه یکی محبوب ترین اکسسوری ها محسوب می شود که می توان در قیمت های مختلف آنها را در بازار یافت. ست ساعت و دستبند زنانه را می توان به بخش های مختلف تقسیم کرد که شامل استیل، نقره و طلا است که ست ساعت و دستبند زنانه استیل به مراتب قیمت مناسب تری نسبت به ست های دیگر دارد و می تواند به صورت تمام فلزی و یا ترکیبی از فلز و چرم باشد که از ماندگاری و دوام بالایی برخوردارند. بنابراین می توان گفت که ست ارزان قیمت دستبند و ساعت می تواند به دو شکل زیر باشد.

– ست ساعت و دستبند چرم زنانه

– ست ساعت و دستبند تمام استیل زنانه

بخش دیگر این نوع ست ها را می توان ست ساعت و دستبند زنانه نقره دانست که نسبت به طلا قیمت مناسب تری دارند و در دو استایل جواهری و سیاه قلم وجود دارند که قابلیت خرید و فروش دست دوم آن نیز همانند طلا بر اساس نرخ روز نقره امکان پذیر است به همین جهت گزینه مناسب تری نسبت به استیل به نظر می رسد.پس اگر به دو دسته بندی کلی از ست دستبند و ساعت زنانه بخواهیم اشاره کنیم به شکل زیر خواهد بود.

– ست دستبند و ساعت نقره زنانه جواهری

– ست ساعت و دستبند نقره سیاه قلم

ست ساعت و دستبند مردانه

ست ساعت و دستبند مردانه نیز همانند دیگر ست ها در قالب فلزات مختلف ساخته می شود که به طور معمول از فلزات استیل، نقره و … ساخته شده اند که در این میان ست ساعت و دستبند مردانه چرم و استیل از محبوبیت بالایی برخوردارند. و قیمت آن نیز نسبت به نقره مناسب تر می باشد. این نکته را نیز باید خاطر نشان کنیم که عواملی نظیر جنس بدنه، نوع موتور، چرم و .. بر قیمت آن تاثیر گذار هستند.

ست ساعت و دستبند مردانه نقره نیز اکثرا به صورت سیاه قلم کاری شده ساخته می شوند و گاهی در کنار سیاه قلم کاری از نگین های مارکازیت بر روی آنها استفاده می شود و گاه بدون نگین و به صورت تراش ساخته می شوند.

خرید ست ساعت و دستبند نقره در لوکس گلامور

شما می توانید انواع ست ساعت و دستبند نقره را تنوع قیمتی بالا از فروشگاه لوکس گلامور تهیه کنید بدیهی است که محصولات ارائه شده در این بخش به صورت جداگانه نیز در دسته بندی هایی نظیر ساعت نقره زنانه و یا ساعت مردانه قرار داده شده اند که قابلیت ست شدن با نواع دستبند نقره زنانه و دستبند مردانه را دارند که می توانید به سلیقه خودتان اقدام به ست کردن نیز کنید.

خرید ست دستبند و ساعت از فروشگاه لوکس گلامور به دو صورت آنلاین و پرداخت درب منزل امکان پذیر است و نحوه ارسال به صورت پست پیشتاز با کمترین زمان ممکن در سراسر کشو خواهد بود همچنین برای این ست های زیبا بسته بندی شیک و زیبایی نیز در نظر گرفته شده است که همراه محصول ارسال خواهد شد.