دیوید یورمن چیست - همه چیز درباره برند David Yurman

دیوید یورمن چیست – همه چیز درباره برند David Yurman

دیوید یورمن چیست – همه چیز درباره برند David Yurman مقاله ای در رتباط با معرفی این برند جهانی آمریکایی در زمینه در زمینه ساعت جواهرات و ساعت معروف می باشد.یکی از اصول زیبایی و درخشش، استفاده درست از زیورآلات مختلف است. حال می تواند این زیورآلات ساعت مردانه و یا زنانه باشد و یا دستبند نقره و طلای زنانه و یا انگشتر مردانه نقره.  باشد.در دنیای مد و زیبایی برند های زیادی فعالیت می کنند که در بین آن ها برخی برند ها از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار هستند که هر کدام دلیل خاص خود را برای محبوبیت دارا هستند دلایلی چون استفاده از طرح های خاص و یا استفاده از کریستال های بی همتا و دلایل دیگر می توانند یک برند را از دیگران متمایز کند. در این مقاله نیز به آشنایی با یکی از برند های معروف در جهان می پردازیم که در زمینه جواهرات و اکسسوری فعالیت می کند.

آشنایی با برند David Yurman

یکی از برند های معروف در زمینه ساعت جواهرات و ساعت برند David Yurman  است که یک پدیده در دنیای زیورآلات و ساخت ساعت در سطح جهان به شما می آید. این شرکت در سال 1980 تاسیس شده است و امروزه به عنوان یک برند معتبر آمریکایی که در زمینه طراحی و تولید ساعت و زیورآلات پیشرو می باشد شناخته می شود. لازم به ذکر است که این برند به تازگی اقدام به تولید عطر و ادکلن مردانه و عطر و ادکلن زنانه نیز کرده است که مورد اقبال عموم قرار گرفته است. 

الهام های هنری قالب اصلی طراحی های این شرکت معروف را تشکیل می دهند . موسسین این شرکت قبل از اینکه به ساخت و طراحی زیورآلات روی بیاورند هر دو هنرمند بود . David یک مجسمه ساز ماهر و Sybil یک نقاش فوق العاده بوده است که با همکاری هم این شرکت را راه اندازی کردند.خلاقیت این دو نفر باعث شد تا بتوانند با استفاده از هنر و مد و جواهرات زیبا یک سبک جدید را که کمتر از یک انقلاب در صنعت زیورآلات هم نیست  پایه گذاری کنند که به آرامی توانست نگاه قشر مدرن زنان آمریکایی را به خود جلب کند و پیشرفت فوق العاده در زمینه طراحی و تولید زیورآلات شکل دهد.

به نوعی می توان گفت گذشته برند David Yurman  برای آینده این شرکت الهام بخش بوده است چرا که مواد مورد استفاده این برند اصلا تغییری نکرده است و با ظرافت و زیبایی که در محصولات این شرکت وجود دارد می تواند تمام سلیقه ها را چه در آقایان و چه در خانم ها پوشش دهد. زیورآلات تولیدی این شرکت بسیار با کیفیت و درخشان هستند و شما حتما شیفته آن خواهید شد. متاسفانه موارد تقلبی و کپی برداری شده از این برند معتبر بسیار زیاد است و شما هنگام خرید حتما باید دقت کافی را داشته باشید. شما می توانید با مراجعه به وب سایت دیوید یورمن از محصولات متنوع این شرکت و برند جهانی دیدن کنید. 

دیوید یورمن چیست - همه چیز درباره برند David Yurman
زیورآلات برند دیوید یورمن

زندگی شخصی دیوید یورمن David Yurman

دیوید یورمن یکی از طراحان معروف زیورآلات و اکسسوری در جهان می باشد که به بهترین شکل و سلیقه ممکن جواهراتی را طراحی کرده است که شهرت جهانی دارند.

دیوید یورمن در سال 1942 در نیویورک متولد شد. پدر و مادر دیوید یورمن هر دو هنرمند بودند و این تاثیرات هنری در زندگی اون نقش زیادی داشته است. دیوید یورمن به واسطه سفر های زیاد خود که همراه پدرش بوده با شخصیت هایی همانند هنری مور و آلبرتو گیاکومتی آشنا و نزد آنها آموزش دیده است.

دیوید یورمن در دانشگاه سراکیوز مشغول تحصیل هنر بوده است و به عنوان طراح گرافیک شروع به فعالیت کرده است. او در دهه 1960 به دلیل علاقه زیادی که به زیورآلات داشت شروع به طراحی کرد و سپس با همکاری همسرش سیلوری خود وارد کسب و کار جواهرات شدند. در سال 1980 دیوید یورمن با شروع کسب و کار خود جواهراتی ساده را با استفاده از طلا و الماس ساختند که شروع فعالیت این زوج بوده است که امروزه به شهرت جهانی رسیده است.

زندگی شخصی دیوید یورمن David Yurman 
زیورآلات برند دیوید یورمن

خلاصه

طرح‌های دیوید یرمن شامل جواهراتی با طرح‌های زیبا و منحصر به فرد هستند.برند David Yurman شامل دستبندهای زیبا، گوشواره‌های بلند، انگشترهای زیبا و دستبندهای مردانه است. دیوید یرمن همچنین در طراحی لوازم جانبی نیز فعال است. او لوازم جانبی مانند عینک، ساعت، کیف و ادکلن را با استفاده از مواد گرانبها مانند چرم، الماس و طلا طراحی می‌کند. این لوازم جانبی با طرح‌های شیک و زیبا، به عنوان یک جزء از سبک زندگی لوکس و شیک، بسیار محبوب هستند. برند David Yurman در سطح جهانی شناخته شده است و محصولات آن در فروشگاه‌های برجسته در سراسر جهان به فروش می‌رسند. این برند به دلیل طرح‌های زیبا و منحصر به فرد، کیفیت بالا و استفاده از مواد گرانبها، توانسته است جایگاه بسیار خوبی در صنعت جواهرات کسب کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای مخفی کردن این بخش، بیرون از کادر کلیک کنید
مقایسه