رعایت نکات بهداشتی مربوط به کرونا در ارسال مرسولات

رعایت نکات بهداشتی مربوط به کرونا در ارسال مرسولات

شاید به جرات بتوان گفت که یکی از بزرگترین مشکلات بشتری که همکنون با آن اکثر افراد درگیر هستند بیماری ویروسی کرونا می باشد که از قابلیت سرایت بالایی برخوردار است و متاسفانه جان عده زیادی از مردم را در جای جای جهان گرفته است. تاکنون درمان قطعی برای این ویروس کشنده معرفی نشده است و تنها پیشگیری را برای مواجهه با این ویروس توصیه می کنند. بدیهی است که رعایت نکات بهداشتی می تواند از همه گیری این ویروس جلوگیری کند. یکی از نگرانی ها اکثر مردم نگرانی از سلامت و عدم آلودگی خرید های آن ها چه به صورت حضوری و چه به صورت اینترنتی می باشد. فروشگاه لوکس گلامور در این راستا اقدام به ضد عفونی کردن تمام محصولات خود کرده است و در تمام مراحل بسته بندی و ارسال محصولات موارد بهداشتی را رعایت می نماید که در قسمت زیر به چندین مورد از این اقدامات فروشگاه لوکس گلامور اشاره می کنیم که می تواند سبب افزایش اطمینان مشتریان عزیز از عدم آلودگی محصولات به ویروس کرونا باشد.

ویدئو مربوط به یک نمونه از ارسال بهداشتی مرسولات خدمت مشتریان عزیز.

استفاده از دستکش لاتکس

در تمامی فرآیند های بسته بندی و ارسال مرسولات از دستکش های لاتکس یک بار مصرف استفاده می شود که میزان آلوده شدن محصولات را به کمترین میزان ممکن کاهش می دهد.

دستکش لاتکس یک بار مصرف

استفاده از الکل اتانول 70 درصد

در ضدعفونی کردن جعبه زیورآلات، زیورآلات و فوم های ضربه گیر از اتانول 70 درصد استفاده می شود که قدرت پاک کنندگی بالایی را دارا می باشد.

اتانول ضدعفونی کننده
الکل 70 درصد

استفاده کیسه های یک بار مصرف

در بسته بندی زیورآلات از کیسه های پلاستیکی یک بار مصرف استفاده شده است که احتمال برخورد دست با آن را به حداقل رسانده و از همین رو احتمال ویروسی شدن زیورآلات را به حداقل می رساند.

بی شک فروشگاه لوکس گلامور نیز در راستای وظیفه و مسولیت اجتماعی خود توصیه می کند تا همواره هم وطنان عزیز با رعایت مسائل بهداشتی از گسترش ویروس کرونا در جامعه جلوگیری کنند. بی شک ما توان شکست کرونا را داریم و این به همت و اراده تمام مردم عزیز ایران برمی گردد ما نیز در فروشگاه لوکس گلامور با رعایت نکات بهداشتی و ضد عفونی برآنیم تا مرسولات سالم از لحاظ بهداشتی را تحویل مشتریان عزیز دهیم و همواره به فکر سلامت مشتریان عزیز خواهیم بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای مخفی کردن این بخش، بیرون از کادر کلیک کنید
مقایسه