زیورآلات رزگلد

تحول در مد و زیورآلات با ظهور رنگ رزگلد RoseGold

ظهور زیورآلات رزگلد و روانشناسی این رنگ

بله. درست شنیدید. رنگ رزگلد رنگ جدیدی در دنیای مد است که رنگی بین قرمز و طلایی دارد و در زیورآلات مختلف از آن استفاده می شود. که به آن طلای صورتی یا طلای قرمز نیز گفته می شود. در سال های گذشته رنگ طلایی و نقره ای اصلی ترین رنگ در میان جواهرات و زیورآلات بوده اند ولی در سال های اخیر رنگ رزگلد جایگاه خاصی را در میان جواهرات به خود اختصاص داده است به صورتی که امروزه یکی از اصلیترین رنگ ها در صنعت زیورآلات رنگ رزگلد محسوب می شود که طرفداران بسیاری نیز دارد.

پیشنهاد می کنیم حتما مقاله “5 نکته درباره استفاده درست از زیورآلات” را مطالعه بفرمایید

رنگ رزگلد یک رنگ ظریف و زیبا و نسبتا تازه وارد در دنیای مد است که طرفداران بسیاری را به خود جذب کرده است

انگشتر و دستبند و گردنبند و انواع ست ها در رنگ رزگلد را با توجه به گرما و دلچسب بودن این رنگ می توان با انواع لباس ها ست کرد و از آن ها در همه مراسمات و جشن ها و غیره استفاده کرد. و می توانید مطمئن باشید که محبوبیت این رنگ در میان مردم بی دلیل نیست. زیورآلات رزگلد فقط مخصوص خانم ها نیست و زیورآلات مختلفی از رنگ رزگلد برای آقایان وجود دارد که در میان آقایان نیز با توجه به رنگ جذاب و زیبایی که دارد محبوبیت بالایی کسب کرده است.

با توجه به روند مد روز ، رنگ رز گلد را می توان زینتی بر جعبه جواهرات زیبا پسندان دانست.

درست است که زیورآلات رزگلد در سال های اخیر در دنیای مد طرفداران بسیاری پیدا کرده است ولی بهتر است بدانید که این رنگ از جواهرات و زیورآلات در قرن 18 ام در روسیه و بعد ها در در قرن 19 در آمریکا توسط قشر ثروتمند جامعه مورد استفاده قرار می گرفته است.

گرما و محبت

کلا رنگ رزگلد بسیار رنگی ظریف و گرم و دوست داشتنی است که متفاوت از رنگ های دیگر است. در دنیای جواهرات که رنگ های محدودی در آن مورد استفاده قرار می گیرد این رنگ را می تواند یک رنگ منحصر به فرد و خاص دانست که ظرافت و گیرایی خاصی را به دستبند یا گوشواره یا گردنبد و دیگر زیورآلات می بخشد.با توجه به زیبایی و گرمای این رنگ، استفاده از رزگلد محدود به زیورآلات نشده است و امروزه در طراحی لباس و کفش و اکسسوری های مختلف از این رنگ نیز استفاده می شود. زیورآلات رنگ رزگلد با رنگ های خانواده سفید بسیار همخوانی دارند و شیک تر و درخشان تر دیده می شوند.

در ترکیب زیباست!

یکی از ویژگی های زیورآلات رزگلد ترکیب بسیار دیدنی و زیبا با رنگ های دیگر جواهرات است. استفاده از زیور های به رنگ رزگلد در کنار زیورآلات طلایی و سفید و نقره ای بسیار چشم نواز و زیبا دیده می شود. به عنوان مثال اگر از چندین دستبند در یک دست استفاده میکنید و یا بیشتر از یک گردنبند به گردن خود می آویزید یکی از آن ها را به رنگ رزگلد انتخاب کنید تا معجزه این رنگ را بهتر درک کنید. در دنیای مد و زیورآلات امروزی ترکیب رنگ رزگلد با رنگ های دیگر بسیار کاربردی می باشد و یکی از رنگ های بورس شناخته می شود.

رمانتیک

شاید شما هم در انتخاب انگشترهای ازدواج با نامزد و همسرتان به ست حلقه های رزگلد برخورده باشید و چه بسا یکی از آن ها الان در دستان شما باشد. رنگ رزگلد را می توان یک رنگ رمانتیک در میان رنگ ها نامید چرا که ترکیبی از رنگ های قرمز و طلایی می باشد و گرما و محبت خاصی در آن نمایان است. رنگ رزگلد را می توانید هم در زیورآلات سنتی و هم در زیورآلات فشن و مدرن ببینید.

برای آقایان هم ، بله!

گرما و زیبایی و متانت رنگ رزگلد باعث شده است تا گزینه بسیار مناسبی برای طراحی زیورآلات مردانه باشد. امروزه می توانید انواع ساعت های کلاسیک و اسپرت و دستبند و گردنبد مخصوص آقایان را در رنگ رزگلد مشاهده و خریداری کنید. این رنگ را شاید بتوان مناسبترین رنگ برای ست کردن زیورآلات میان آقایان و خانم ها دانست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای مخفی کردن این بخش، بیرون از کادر کلیک کنید
مقایسه