ست کردن زیورآلات با رنگ پوست

انتخاب زیورآلات مناسب با رنگ پوست

انتخاب زیورآلات مناسب با رنگ پوست یکی از سوالات اساسی در هنگام انتخاب و خرید زیورآلات می تواند باشد که متناسب با هر رنگ پوستی می توان از زیورآلات رزگلد، نقره ای، طلایی و … استفاده کرد. شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشید که ببینید یک دستبند در دست دوست شما بسیار زیباتر دیده می شود ولی در دست شما نه ! ویا یک گردنبد آنقدری که با شما همخوانی دارد به دوستانتان اصلا برازنده نیست . یکی از مهمترین دلایلی که برای زیباتر دیده شدن زیورآلات کمک می کند شناخت پوست و رنگ آن است که باعث می شود بین افراد مختلف تفاوت وجود داشته باشد. در این مقاله از لوکس گلامور سعی خواهیم کرد تا انتخاب زیورآلات مناسب با رنگ پوست به شما ارائه دهیم تا بتوانید یک انتخاب درست در بین زیورآلات داشته باشید.

ست کردن زیورآلات با رنگ پوست

یکی از روش ها و اصول ست کردن زیورآلات با رنگ پوست ، شناخت رنگ پوست و ست کردن زیورآلات بر اساس آن است. در ادامه روش درست شناخت رنگ پوست آمده است که می توانید برای تشخصی رنگ پوست خود استفاده کنید.

تشخیص رنگ پوست

برای این کار باید رنگ رگ های خود را ببینید و تمایل آن ها را بسنجید . به قسمتی از بدن خود که رگ های شما بهتر دیده می شود نگاه کنید و به رنگ رگ هایی که زیر پوستتان است دقت کنید اگر رنگ آن متمایل به سبز است، شما پوستی به رنگ گرم دارید اما اگر متمایل به آبی است، رنگ پوست شما سرد است . معمولا مچ دست جای خوبی برای مشاهده رنگ رگ ها است. رنگ پوست به دو دسته رنگ های سرد و رنگ های گرم تقسیم می شود.

رنگ های سرد

رنگ های سرد

اگر پوست شما سرد رنگ است ، شما  می توانید از جواهراتی با نگین و یا طرح هایی با رنگ های متمایل به سبز ، آبی و نقره و همچنین قرمز و صورتی استفاده کنید .استفاده از جواهرات و زیورآلاتی با این رنگ ها در بدن شما درخششی دوچندان خواهد داشت .

رنگ های گرم

رنگ های گرم

اگر پوست شما رنگ گرمی دارد ، بهتر است از جواهرات و زیورآلاتی با رنگ طلایی ، صورتی و قرمز و بی رنگ کریستالی استفاده کنید. رنگ سفید با پوست شما همخوانی زیادی دارد و بسیار به چشم خواهد آمد . توجه داشته باشید که این دسته بندی ها برای درخشش بیشتر است و هیچ اجباری در آن نیست  و شما به راحتی می توانید از رنگ های دسته سرد نیز استفاده کنید.  

انتخاب زیورآلات مناسب با رنگ پوست پوست تیره

وقتی زمان استفاده از زیورآلات برسد پوست تیره یک موهبت محسوب می شود چرا که شما می توانید از تمامی رنگ ها مخصوصا رنگ های روشن به راحتی استفاده کنید و زیورآلات به راحتی بر بدن شما بدرخشند.

تا می توانید از زیورآلات روشن استفاده کنید.

انتخاب زیورآلات مناسب با رنگ پوست

آموزش ست کردن زیورآلات و با رنگ لباس

آموزش ست کردن زیورآلات با یکدیگر

پوست روشن

اگر پوست روشنی دارید، بهتر است از جواهراتی که رنگ روشنی دارند، استفاده کنید. البته این بدان معنی نیست که جواهرات تیره رنگ خود را دور بیاندازید، شاید دوست داشته باشید گاهی بیش از همیشه به چشم آیید، فقط این بدانید که آنها را چه زمانی استفاده کنید.

رنگ موی شما بر روی جواهراتی که انتخاب می کنید، به خصوص گردنبند و گوشواره که به موهای شما نزدیک ترند، تاثیر زیادی دارد. اگر موهایتان قرمز است، باید جواهرات آبی رنگ را انتخاب کنید اما اگر موهایتان رنگی تیره دارد، جواهرات نقره ای بهترین انتخاب برای شما است. رنگ های مختلف جواهرات را امتحان کنید تا از هماهنگی آن با موهایتان اطمینان یابید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای مخفی کردن این بخش، بیرون از کادر کلیک کنید
مقایسه