نحوه ست کردن زیورآلات با یکدیگر

نحوه ست کردن زیورآلات با یکدیگر

چگونه جواهرات و زیورآلات خود را با یکدیگر ست کنیم.

گاهی اوقات برای اینکه یک تیپ و استایل بی نظیر داشته باشید فقط به یک یا چند تکه زیورآلات نیاز دارید. یکی از مسائلی که در زمینه مد و فشن مطرح است این است که نحوه ست کردن زیورآلات با یکدیگر را بدانیم تا از درهم بودن و کسل کننده بودن آنها جلوگیری شود. هنگام استفاده از النگو و انگشتر و گردنبند و غیره حتما باید یک سری نکات مد نظر باشد تا یک استایل متعادل و زیبا داشته باشید. در این مقاله از لوکس گلامور چند نکته برای ترکیب و ست کردن زیورآلات با یکدیگر بیان شده است.

زیور آلات و ساختار و استیل بدنی شما جدا از یکدیگر نیستند.

اگر شما می خواهید چندین قطعه زیورآلات را با هم ترکیب کنید اولین نکته که باید به آن توجه کنید ظاهر بدن و اندام شما می باشد. شما باید اکسسوری های درست و مناسبی را با توجه به ظاهر صورت و اندام خود انتخاب کنید تا استایل کلی شما بهبود یابد. همیشه دقت داشته باشید که شکل یک جواهر باعث تقویت شکل ظاهری شما نیز می شود. به عنوان مثال اگر صورت شما گرد هست اگر از گوشواره های گرد استفاده کنید صورت شما گردتر دیده خواهد شد.

اگر شما شکم بزرگ و برآمده ای دارید نباید از گردنبند های بلند استفاده کنید چرا که این کار باعث می شود توجه های بیشتری به شکم شما جلب شود. اگر رنگ پوست شما تیره است با توجه به نحوه ترکیب زیورآلات با رنگ پوست ، بهتر از زیورآلات طلایی استفاده کنید.بنابراین هنگام ترکیب و انتخاب زیورآلات حتما به این نکات و نکات مشابه دقت داشته باشید. شما می توانید مقاله در زمینه، ترکیب زیورآلات با لباس و استایل بدن بخوانید.

https://lh3.googleusercontent.com/t8RHlxn8MpqNAqbCQRszuiF25UgVaTorRfvaUH7zOh43fOsXiASXNa_IGxdXswFZrXSFmAS2IBV299PkDZTwIDNXnwUjhJqpEXIyCWX7FsDqgXeENSj7doIlgGP_a98Gy6nM8Xs

یک زیور و جواهر معیار داشته باشید.

یک راه ساده برای ترکیب و ست کردن زیورآلات باهم ، انتخاب یک معیار اصلی (به عنوان نقطه کانونی) و ست کردن بقیه زیورآلات با آن است. این زیور معیار می تواند یک حلقه ی بسیار زیبا یا یک ساعت اصل و یا یک گردنبند شیک باشد. بعد از انتخاب زیور معیار بقیه زیورآلات را با توجه به رنگ و استایل آن انتخاب و ترکیب کنید فقط توجه داشته باشید که زیور معیار حتما باید اصلیترین زیور شما باقی بماند و نقطه توجه اصلی باشد. به عنوان مثال در تصویر زیر نقطه کانونی و زیور معیار روی ساعت طلایی می باشد که با دستبند ترکیب و ست شده است.

https://lh3.googleusercontent.com/rPa9dmMARdGVIZnjanIK2moPwmnP2-qoheF6uswKaU9D26qUdGDsdW2VqZNE7zU7uTRIwfE7iVkNDZvERUCll_zBrTKhYBfqZDhVINfQKBTSQrPaVwwNC1NUMkRiZZA5PbLjGMQ

شما می توانید در کل اندامتان از چندین زیور معیار و نقطه کانونی استفاده کنید ولی نکته اصلی در این است که بین آنها فاصله مناسبی باشد تا تاثیر گذاری خود را از دست ندهد. در این روش ست کردن نباید از گوشواره ها و گردنبند های بزرگ استفاده کرد چرا که نقطه اصلی را برهم خواهد زد. حتما باید زیورهای اصلی جدا از هم باشد و به اندازه کافی از هم فاصله داشته باشند به عنوان مثال می توانید یک زیورمعیار در گردنبند و یک زیورمعیار به عنوان دستبند داشته باشید.

نکته دیگری که در این باره باید مورد توجه شما باشید این است زیور های معیار حتما باید با یکدیگر ارتباطی داشته باشند. نیازی نیست معیارها باهم ست باشند ولی باید ارتباطی با یکدیگر داشته باشد و این ارتباط می تواند نوع یا رنگ یا غیره باشد.

استفاده از دستبند آزاد است

از میان اکسسوری ها دستبند کمترین مشکل را با ست و ترکیب کردن با دیگر زیورآلات را دارد و به راحتی می توانید آن را با دیگر جواهرات استفاده کنید. در انتخاب آن ها مردد نباشید شما می توانید از هر اندازه و جنس و رنگ دستبندی به راحتی استفاده کنید بدون آن که نگران ست بودن آن باشید حتی می توانید ساعت مچی نیز استفاده کنید. چرا که دستبند ها در اکثر موارد ست می شوند و نیازی به دقت زیاد ندارد. فقط دقت داشته باشید که زیور معیار شما نقطه کانونی باقی بماند  و دستبند ها آن را پوشش ندهند  و اگر یک دستبند خاص را به عنوان دستبند معیار در نظر دارید سعی کنید پوشیده نشود و چشم نوازی خود را از دست ندهد.

استایل ها را باهم ترکیب کنید.

در دنیای مد امروز بدون هیچ ترسی زیورآلات شیک و مدرن خود را با زیورآلات سنتی خود ترکیب کنید و یک طرح جدید را یجاد کنید. این کار علاوه بر ترکیب یک طرح قدیمی با یک طرح جدید مطمئنا چشم نواز و زیبا نیز خواهد بود. راحت باشید و زیورآلات طرح قدیمی خود را با زیورآلات جدید و زیبای خود ترکیب کنید

رنگ اضافه کنید

از اضافه کردن رنگ ها نترسید و انگشتر با کریستال رنگی خود رابا جواهرات طلایی خود مخلوط کنید و به یک ترکیب بی نظیر برسید و یا گردنبند سرمه ای رنگ را با زیورآلات نقره ای خود ست کنید و مطمئن باشید یک ترکیب بی نظیر خواهد بود.

از انگشتر استفاده کنید

این روز های انگشتر ها بخش بزرگی از دنیای مد زیورآلات را تشکیل می دهد. محدودیتی در تعداد انگشتر های مورد استفاده وجود ندارد. شما می توانید 2 با 3 انگشتر را روی یک انگشت و یا انگشتر های ساده و کوچک را روی تمام انگشتان خود استفاده کنید. فقط توجه داشته باشید که انگشتر های مورد استفاده تمام انگشت شما را پوشش ندهد.

خوش ذوق باشید

کلید اصلی در ترکیب و ست کردن جواهرات با یکدیگر خوش ذوق بودن شما خواهد بود. ست کردن زیورآلات را می توان به آشپزی تشبیه کرد و غذای شما با افزودن فلفل و نمک به اندازه های مختلف می تواند طعم متفاوتی داشته باشد. همیشه مطمئن باشید که زیورآلاتی که استفاده می کنید با روپوش شما همخوانی داشته باشد و زیورآلاتی که در اداره یا محل کارتان استفاده میکنید با زیورآلاتی که موقع دیدار با دوستان استفاده میکنید فرق داشته باشد.

در ترکیب زیورآلات با یکدیگر همه چیز به شما و سلیقه ی شما بستگی دارد و نکاتی که در این مقاله از لوکس گلامور ذکر شد می تواند به شما کمک کند تا دید بهتری در ست کردن و ترکیب کردن جواهرات داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای مخفی کردن این بخش، بیرون از کادر کلیک کنید
مقایسه