مدل های انگشتر زنانه 2019

جدیدترین انگشتر های زنانه در سال 2024

جدیدترین انگشتر های زنانه در سال 2024 می تواند یکی از دغدغه های طرفداران انگشتر در این سال باشد انگشتر از جمله زیورآلاتی است که در بسیاری از جوامع و فرهنگ ها به عنوان نماد نامزدی و زیبایی مرسوم می باشد. در فرهنگ ما ایرانیان نیز انگشتر در دست چپ نشانی از وضعیت تأهل افراد می باشد. گاهی انتخاب یک انگشتر برای خانم ها خیلی سخت بوده و با وسواسی که بعضی ها برای انتخاب انگشتر نشان می دهند ممکن است ساعتها طول بکشد تا انگشتر دلخواه خود را انتخاب کنند. هر ساله انگشترهای زنانه و مردانه با طرح های زیادی روانه بازار می شوند و در این بین بعضی از آنها با استقبال زیادی روبرو می شوند. در این مطلب سعی داریم تا  مدل های انگشتر زنانه ای را که با استقبال زیادی روبرو بوده اند را معرفی نماییم و ملاک های برتری و زیبایی آنها را نسبت به انگشتر های دیکر برشماریم. مدل های انگشتر زنانه  طرح جدید به شما کمک خواهد کرد تا انتخابی درست و زیبا داشته باشد  و با طرح های جدید انگشتر مردانه و زنانه سال 2024 آشنا شوید. در این مقاله سعی داریم به سوالاتی نظیر اینکه مدل انگشتر های  زنانه سال 2024کدامند؟ و یا اینکه جدیدترین انگشتر های دخترانه در سال 2024 چه ویژگی هایی دارند؟ بپردازیم.

پیشنهاد ما این است که قبل از خرید انگشتر، به سایت  اینترنتی فروشگاه زیورآلات لوکس گلامور سر بزنید و محصولات آنها را ببینید. وبسایت  فروشگاهی زیورآلات لوکس گلامور با ارائه بروزترین مدل های زیورآلات سعی برآن دارند تا مشتریان خود از آخرین مدل طرح های زیورآلات و بدلیجات مطلع ساخته تا در توسعه مدل های روز و فشن پیشگام باشند.

جدیدترین انگشتر های دخترانه در سال 2024

به جرات می توان گفت که انگشتر زنانه و دخترانه جزو پرکابردترین زیورآلات می باشد. انگشتر های مدل سال 2022 را می توان به چندین بخش از نظر قیمت، نوع فلز و نگین به کار رفته در آنها تقسیم بندی کرد که به اختصار در مورد هر کدام توضیح داده خواهد شد و مدل های معروف سال 2022 را برخواهیم شمرد.

پالادیوم را می توان جدید ترین فلزی نامید که در ساخت زیورآلات مورد استفاده قرار میگیرد و از لحاظ کیفیت و قیمت با نقره برابری می کند. با توجه به ماهیت فلز پالادیوم و لزوم تقویت این فلز برای ساخت زیورآلات تنها عده معدودی  دانش این کار را در اختیار دارند و زیورآلات پالادیومی در انحصار شرکت های خاصی می باشد. یکی از شرکت هایی که اقدام به ساخت انگشتر های پالادیومی نموده است کلیو فرانسه می باشد که به ساخت زیورآلات خاص و طرح جدید معروف است. ویژگی اصلی دیگر که زیورآلات کلیو دارا هستند استفاده از نگین های سه بعدی سواروسکی در ساخت آن است که آن را از دیگر انگشتر های متمایز می کند.

برای مشاهده نمونه انگشتر های زنانه پالادیومی می توانید به بخش انگشتر زنانه سواروسکی فروشگاه لوکس گلامور مراجعه نمایید.

شاید به جرات بتوان گفت که مقرون به صرفه ترین انگشتر های زنانه مربرط به فلز استیل است. انگشتر های زنانه استیل با توجه به قیمت و کیفیت بالایی که دارند می توانند جایگزین مناسبی برای زیورآلات گرانقیمتی همانند طلا باشند اما باید همواره این نکته را مد نظر داشت که انگشتر های استیل طلایی بیشتر جنبه مجلسی دارند و باید در حفظ و نگهداری آن به نکات ریزی توجه شود. انگشتر های استیل زنانه به دلیل قیمت پایین تر نسبت به بقیه دارای تنوع زیادی هستند و از همین رو دست مشتری را برای انتخاب باز می کند و برای هر سلیقه ای می توان انگشتر استیل زنانه پیدا کرد. در قسمت پایین به چند نمونه از جدیدترین انگشتر های استیل دخترانه در سال 2024 مورد استقبال قرار گرفته اند اشاره میکنیم.

امروزه با بالا رفتن قیمت طلا می توان نقره را بهترین گزینه برای جایگزینی طلا دانست. این فلز که در بخش زیورآلات کاربرد فراوانی دارد اغلب به صورت عیار 925 مورد استفاده قرار می گیرد و قابلیت خرید و فروش را دارا می باشد. انگشتر های نقره طرح جدید اغلب دارای روکش رودیوم هستند و قابلیت آب کاری طلایی را نیز دارا می باشند. روکش رودیوم موجود بر روی این انگشتر های باعث می شود تا رنگی همانند طلا سفید پیدا کنند و از بروز حساسیت نیز جلوگیری می کنند. در قسمت پایین سعی داریم به چند نمونه از انگشتر های نقره زنانه طرح 2024 اشاره کنیم  و شما را با طرح های جدید آشنا کنیم.

برای دیدن انگشتر های نقره بیشتر نیز می توانید به بخش انگشتر نقره زنانه فروشگاه لوکس گلامور مراجعه فرمایید.

شرکت هایی معروف وجود دارند که آلیاژ مس را بر تولید زیورآلات انتخاب کرده اند یکی از این شرکت های ژوپینگ می باشد که محبوبیت جهانی دارند و در تولید دستبند ، گردنبند و … سرآمد شرکت های دیگر می باشد. زیورآلات مسی طلایی رنگ را می توان نزدیک ترین رنگ به طلا دانست و از سوی دیگر عاری از سرب و نیکل بودن آن باعث شده است که با پوست های حساس سازگار باشد. در این قسمت سعی داریم تا شما را با نمونه های جدید انگشتر مسی که اغلب ساخت برند ژوپینگ می باشند آشنا کنیم.

برای مشاهده انگشتر های مسی سال 2021 می توانید به بخش انگشتر های مسی  زیورآلات لوکس گلامور مراجعه فرمایید.

خلاصه:

انگشتر هایی که مشاهده کردید تنها نمونه ای از مدل های سال 2024 بود که در فروشگاه لوکس گلامور موجود هستند. بالطبع مدل های جدید تر که طی سال وارد بازار خواهند شد نیز در بخش انگشتر فروشگاه لوکس گلامور موجود  خواهند شد. فروشگاه لوکس گلامور مفتخر است که همراه با سلیقه مشتریان خود زیورآلات را خریداری می کند که شما دوستان نیز می توانید در این راستا با استفاده از راه های ارتباطی با ما در تماس باشید و مدل های پیشنهای خود را ارائه دهید.

1 comments

  1. مهدیس

    ممنون از مطالب خوبتون ولی لطفا آپدیت کنید و جدیدترین مدل ها رو بذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای مخفی کردن این بخش، بیرون از کادر کلیک کنید
مقایسه