پیشنهاد هدیه روز مادر و هدیه روز زن

پیشنهاد هدیه روز مادر و هدیه روز زن

پیشنهاد هدیه روز مادر و هدیه روز زن به ارائه گزینه هایی برای سوالات بی شمار شما عزیزان در مورد اینکه هدیه روز مادر چی بخرم؟ و یا اینکه کادو روز زن چی میخریم؟ می پردازد تا شما با خرید بهترین هدیه دل عزیزان خود را شاد کنید.

هدیه روز مادر و هدیه روز زن می تواند یکی از زیباترین اتفاقات برای هر مادر و همسری باشد که می تواند طیف وسیعی از انتخاب ها را پیش روی هر فردی قرار دهد تا گوشه ای زحمات این عزیزان را جبران کند. روز بیستم جمادی الثانی هر سال که مصادف با میلاد حضرت فاطمه(س) است به نام روز مادر و روز زن نام گذاری شده است تا همواره قدردان زحمات بی دریغ این عزیزان باشیم. در این میان در ایران رسم بر این است که با تقدیم کردن هدایایی مراتب سپاس  و تشکر را از این عزیزان به عمل می آورند تا ذره ای ناچیز از محبت های این عزیزان جبران شود.

گزینه های بی شماری برای هدیه روز زن و روز مادر وجود دارد که در این بخش به معرفی چندین طرح محبوب و معروف می پردازیم که اغلب مورد توجه قرار می گیرند.

اگر شما به دنبال یک هدیه لوکس و زیبا برای هدیه دادن به همسر، مادر، مادر زن و یا همکار در این روز هستید بی شک زیورآلات می توانند یک گزینه عالی باشند که همواره به عنوان محبوب ترین گزینه برای خانم ها محسوب می شود. تنوع بالای طرح و قیمت در بخش زیورآلات باعث شده است تا افرادی که به دنبال خرید هدیه روز مادر ارزان قیمت و یا هدیه روز زن ارزان هستند نیز بتوانند از بین زیورآلات انتخاب کنند که در این بخش به معرفی انواع زیورآلات مناسب برای هدیه دادن در این روز می پردازیم.

گردنبند های مناسب کادو روز زن و هدیه روز مادر 

گردنبند های زنانه مخصوص هدیه روز مادر و هدیه روز زن دارای طیف گسترده ای هستند. گردنبند زنانه خود به چندین بخش تقسیم می شود که شامل گردنبند نقره، جواهری، استیل و طلا می باشد که بسته به سلیقه هر فرد می تواند انتخاب های متفاوتی را در برگیرد و جزو گزینه های اصلی در پیشنهادات ویژه برای هدیه روز مادر و روز زن باشد که در قسمت های پایین به آنها اشاره شده است.

گردنبند نقره مناسب روز زن و روز مادر

گردنبند های نقره را می توان امروز یکی از محبوب ترین گزینه ها برای خرید زیورآلات در مناسبت هایی همانند روز زن دانست. گردنبند نقره می تواند یک گزینه عالی برای افرادی باشد همواره دغدغه و سوال دارند که کادو روز زن چی بخریم؟ و یا کادو روز مادر چی بخریم؟ زیرا از لحاظ رنگ و ظاهر کاملا مشابه طلا سفید می باشد و از قیمت مناسبی نیز برخوردار است که نمونه های گردنبند نقره مناسب روز زن را در اسلاید پایین مشاهده می کنید

برای مشاهده مدل های بیشتر می توانید به بخش گردنبند نقره زنانه مراجعه کنید.

گردنبند مناسب روز زن و روز مادر (استیل)

گردنبند های استیل نیز به عنوان یکی از گزینه های ارزان قیمت هدیه روز مادر و روز زن می توانند مطرح باشند و یا اگر به دنبال خرید هدیه روز زن برای همکاران و یا کارمندان خود هستید می توانید از گردنبند های استیل استفاده کنید که قیمت های مقرون به صرفه تری دارند که نمونه های آنها را در بخش پایین مشاهده می فرمایید.

برای مشاهده نمونه های بیشتر می توانید به بخش گردنبند های استیل زنانه مراجعه کنید

دستبند زنانه مناسب روز زن و روز مادر

دستبند ها نیز می توانند یکی از گزینه های اصلی و غیر قابل انکار برای هدیه دادن باشند که همانند گردنبند در طیف وسیعی فلز ها و رنگ ها در بازار یافت میشوند که از آن جمله می توان به دستبند نقره، دستبند طلا، دستبند استیل و … اشاره کرد که در این بخش نمونه های آنها را باهم مرور می کنیم

دستبند طلا

امروزه با بالارفتن قیمت طلا افرادی کمی رغبت به خرید دستبند طلای سنگین وزن دارند و اغلب ترجیح می دهند از دستبند های وزن کم و سوتی استفاده کنند که در این بخش نمونه هایی از این دستبند ها را مشاهده می کنید که دارای قیمت های پایینی هستند و برای هدیه دادن مادر، نامزد، همسر و … مناسب می باشند.

برای مشاهده نمونه های بیشتر می توانید به بخش دستبند طلا فروشگاه لوکس گلامور مراجعه کنید.

دستبند نقره مناسب روز زن

دستبند های نقره با داشتن تنوع بالا و قیمت مناسب می توانند یک گزینه ایده آل برای کادو دادن به مادر، همسر، دوست دختر و … باشند پس اگر هنوز جوابی برای سوالات پرتکرار خود نظیر هدیه روز زن چی بگیریم؟ و یا هدیه روز مادر چی میخریم؟ پیدا نکرید دستبند نقره یک گزینه عالی محسوب می شود که در اسلاید پایین نمونه های آنها را مشاهده می کنید.

برای مشاهده نمونه های بیشتر می توانید به بخش دستبند نقره زنانه فروشگاه لوکس گلامور مراجعه فرمایید.

دستبند استیل ارزان قیمت برای هدیه روز زن و روز مادر

اگر به دنبال خرید گزینه اقتصادی و شیک برای هدیه روز زن و یا روز مادر هستید می توانید دستبند های ساخته شده از جنس استیل ضد زنگ را به عنوان یکی از گزینه ها در نظر بگیرید که دارای تنوع بالایی نیز هستند از همین رو جزو پیشنهاد هدیه روز مادر و هدیه روز زن می تواند قرار بگیرد که در اسلاید پایین نمونه های آنها را مشاهده می فرمایید.

برای مشاهده نمونه های بیشتر می توانید به بخش دستبند زنانه استیل مراجعه کنید.

عطر و ادکلن نیز یک گزینه محبوب برای هدیه روز زن و روز مادر محسوب می شود که به صورت اورجینال، شرکتی و طرح در بازار می توان آنها را یافت کرد از همین رو دارای تنوع قیمتی زیادی هستند که از لحاظ ماندگاری و پخش بو نیز متفاوت می باشند که در بخش پایین نمونه عطر و ادکلن های قیمت مناسب و با کیفیت ارائه شده توسط فروشگاه لوکس گلامور را مشاهده می کنید که برای هدیه  روز زن و روز مادر مناسب می باشند.

برای مشاهده نمونه های بیشتر می توانید به بخش عطر و ادکلن زنانه مراجعه کنید.

بخش کیف زنانه نیز یک از بخش های پرطرفدار برای هدیه دادن مادر، همسر، مادر زن، مادر شوهر و … می باشند که اغلب با استفاده از چرم طبیعی و چرم مصنوعی ساخته می شوند که طبعا از لحاظ کیفیت نیز متفاوت هستند. فروشگاه لوکس گلامور نیز در راستای ارائه محصولات درجه یک و با کیفیت اقدام به ارائه انواع کیف های زنانه با متریال چرم طبیعی کرده است که قیمت مناسبی نیز دارا می باشند از همین رو می توان یکی از گزینه های پیشنهاد هدیه روز مادر و هدیه روز زن را به کیف چرم اختصاص داد.

برای مشاهده نمونه های بیشتر می توانید به بخش کیف چرم مراجعه کنید.

پیشنهاد هدیه روز مادر و هدیه روز زن که امروزه طرفداران زیادی پیدا کرده باکس های کادویی می باشند که ترکیبی از هدایای مختلف می باشند که برای هدیه روز مادر و روز زن نیز چنین باکس هایی وجود دارد که در تصویر نمونه هایی از آنها را مشاهده می کنید که ترکیبی از کیف چرم، زیورآلات، جعبه های هاردباکس، عروسک و گل می باشند که می توانید برای هدیه روز زن و روز مادر از آنها استفاده کنید.

برای مشاهده نمونه های بیشتر میتوانید به بخش پک کادویی فروشگاه لوکس گلامور مراجعه فرمایید.

خلاصه:

پیشنهاد هدیه روز مادر و هدیه روز زن تنها بخش کوچکی از گزینه هایی است که در فروشگاه لوکس گلامور موجود می باشد از همین رو اگر از گزینه های ارائه شده در این بخش محصولی مد نظر شما نبود می توانید به بخش های مختلف فروشگاه مراجعه کرده و گزینه مد نظر خود را انتخاب کنید.

1 comments

  1. شبتاب

    .بسیار عالی. ممنون از پیشنهاد های خوبتون. از سایت خوبتون هم قبلا خرید کردم و واقعا راضی بودم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای مخفی کردن این بخش، بیرون از کادر کلیک کنید
مقایسه