شرایط بازگشت کالا در فروشگاه لوکس گلامور

تمام تلاش لوکس گلامور فراهم کردن شرایطی مناسب برای جلب رضایت و اعتماد شما مشتریان عزیز میباشد. برای نزدیک شدن به جلب رضایت شما لوکس گلامور شرایطی را فراهم کرده است تا شما عزیزان بتوانید تا 7 روز در صورت مطابقت شرایط شما با شرایط بازگشت کالا که در ادامه توضیح داده شده است، به صورت کاملا رایگان اجناس خریداری شده ی خود را پس بفرستید.

هزینه های بازگشت کالا در فروشگاه اینترنتی زیورآلات لوکس گلامور بر عهده ما خواهد بود پس با خیال راحت خرید کنید.

نحوه بازگشت کالا

برای بازگشت کالا شما باید از طریق یکی از روش های زیر اقدام کنید:

  • ارسال ایمیل به info@deluxeglamour.com و اعلام مشخصات کامل خود و جنس خریداری شده و دلیل درخواست عودت کالا. (در این روش از طرف فروشگاه با شما تماس گرفته خواهد شد)
  • تماس تلفنی با شماره تلفن همراه 09148969369 یا شماره تلفن ثابت ۰۴۱۳۷۷۴۵۲۳۴

بعد از ارتباط با کارشناسان ما شما می توانید جنس مورد نظر خود را به آدرسی که به شما اعلام خواهد شد پست کنید تا کالای شما تعویض یا کلا وجه پرداخت شده عودت داده شود.

لازم به ذکر است که وجه پرداخت شده بعد از رسیدن جنس به انبار و بررسی توسط کارشناسان ما و تایید آن ها عودت داده خواهد شد.

شرایط بازگشت کالا

برای اینکه بتوانید از شرایط بازگشت کالا در 7 روز استفاده کنید باید حداقل یکی از موارد زیر برای محصول شما صدق کند در غیر این صورت امکان بازگشت کالا و عودت هزینه وجود ندارد.

شرایط بازگشت کالادلیل  درخواست بازگشت 
نقص کالا اگر جنس مورد نظر معیوب باشد (عیب ظاهری، زدگی ، رنگ رفتگی،مشکل زنجیر ، مشکل قفل و یا… ) امکان بازگشت کالا تا 7 روز بعد از رسیدن کالا وجود دارد. برای رسیدگی شما بعد از تماس با ما، 3 عکس از بخش ایراد دار جنس به ایمیل info@deluxeglamour.com ارسال می کنید. 
مغايرت کالا با توضيحات و ياعکس سايت اگر جنس مورد نظر با توضیحات و عکس استفاده شده در فروشگاه مغایرت داشت امکان بازگشت کالا وجود خواهد داشت. برای رسیدگی به مشکل از طریق یکی از روش های گفته شده اقدام کنید 
سايز نامناسب ( انگشتر ، دستبند، زنجیر) اگر انگشتر یا دستبند یا زنجیری که خریداری کرده اید با آن چیزی که شما سفارش داده اید مغایر باشد امکان بازگشت کالا وجود خواهد داشت. 
افتادن نگین ساعت نقره افتادن نگین شامل تعویض کالا خواهد شد و امکان بازگشت وجه در افتادن نگین وجود ندارد. در صورت خرابی موتور یا مغایرت با عکس و رنگ پریدگی در صورت تمایل مشتری وجه به صورت کامل برگشت داده خواهد شد.
افتادن نگین سرویس و نیم ست نقره افتادن نگین شامل تعویض کالا خواهد شد و امکان بازگشت وجه در افتادن نگین وجود ندارد. در صورت شکستگی یا مغایرت با عکس و یا رنگ پریدگی در صورت تمایل مشتری وجه به صورت کامل برگشت داده خواهد شد.

نکته : در هر یک از موارد بالا اجناس توسط کارشناسان ما بررسی خواهند شد و در صورت تایید آن ها مبنی بر عدم استفاده از جنس و وجود مشکل عنوان شده هزینه به همراه هزینه پستی بازگشت کالا عودت داده خواهد شد.

نکته: در صورت اعلام عودت به دلایل سلیقه ای فقط امکان تعویض محصول مقدور خواهد بود.

7 comments

  1. محسن

    واقعا ممنون از فروشگاه خوبتون. به موقع رسید به دستم بسته

  2. حسینی

    زمان رسیدن بسته به شیراز چقدره؟

    1. با سلام و عرض ادب. زمان رسیدن بسته به شیراز معمولا 2 تا 5 روز کاری زمان می برد.

  3. مازیار صمدی

    انگشتری برای دوستم ار شما خریداری کردم که چون سورپرایز بود سایز دستش نشد و برای تعویض ارسال کردم براتون و وظیفه خودم دونستم ازتون تشکر کنم که بدون هیچ مشکلی این شرایط رو فراهم کردید

    1. سلام و عرض ادب. مبارکتون باشه و ایشالا به سلامتی استفاده بشه. مایه افتخار ماست که راضی بودید.

  4. ملکی الهه

    برای من که روستا هستم بسته تا بیاد برسه دستم 7 روز که سهله 10 روز هم طول میکشه گاها و با این اوصاف این امکان برای من وجود نداره که برگشت بزنم

    1. سلام و عرض ادب. مشکلی نداره و جای نگرانی برای شما نیست. 7 روز عودت کالا از زمانی شروع میشه که بسته به دست شما رسیده باشه. و شما همیشه میتونید از این امکان استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای مخفی کردن این بخش، بیرون از کادر کلیک کنید
مقایسه