انتخاب دستبند مناسب

چه دستبندی مناسب من است ؟ – راهنمای انتخاب دستبند

راهنمای انتخاب دستبند مناسب برای آقایان و خانم ها

مدل های زیاد و متنوعی از انواع دستبند ها با کیفیت و جنس های مختلف در دنیای مد وجود دارد. همچنین موقعیت های بسیاری وجود دارد که نیازمند استفاده از دستبندی مناسب است. آیا شما نیز از جمله افرادی هستید که در میان تنوع بسیار بالای دستبند ها گم می شوید و نمی توانید دستبندی مناسب استایل خودتان پیدا کنید؟ در این مقاله از لوکس گلامور سعی خواهد شد با بیان نکاتی به شما در تصمیم گیری و انتخاب دستبند مناسب کمک کنیم. پس با ما همراه باشید.

از میان تمام زیورآلات و جواهرات (انگشتر ، گردنبند ، گوشواره ، پابند و …) دستبند از جمله زیورآلاتی می باشد که استفاده از آن بسیار راحت و حتی می توان گفت دلنشین است. دستبند ها هم توسط آقایان و هم توسط خانم ها مورد استفاده قرار می گیرد و جنس آن ها می تواند مختلف باشد و بر اساس زیبایی و کیفیت و دوام و درخشش از یکدیگر متمایز هستند.  دستبند ها معمولا از ترکیبی از زنجیر ، چرم ، کریستال ، مروارید و الماس و … تشکیل می شود که جذابیت و درخشش فوق العاده ای را به دست افراد می بخشد و هر کس بر اساس سلیقه و استایل ظاهری و اندام خود دستبند مورد علاقه خود را انتخاب می کند ولی به دلیل تنوعی که دارد و مواردی که اشاره شد انتخاب دستبند مناسب کمی دشوار به نظر می رسد. چه زمانی باید از کدام دستبند استفاده کنیم؟ آیا می توانیم دستبند هایی از جنس های مختلف را باهم استفاده کنیم؟؟ آیا می شود از چندین دستبند استفاده کرد یا بهتر است از یک دستبند استفاده کنیم؟

هنگام خرید دستبند مواردی وجود دارد که باید به آن ها حتما توجه کنید تا در انتخاب دستبند مناسب اشتباه نکنید.

  • چه زمانی و به چه مناسبتی می خواهید از دستبند استفاده کنید.
  • با کدام لباس ها می خواهید دستبند را ست کنید
  • آیا وقتی می خواهید از دستبند استفاده کنید باید کار خاص دیگری نیز انجام دهید یا خیر. ( به عنوان مثال اگر شاغل هستید و باید سر کار تایپ نیز انجام دهید بهتر است از دستبند هایی که آویز ندارند استفاده کنید)

موارد اشاره شده در بالا همگی در انتخاب دستبند مناسب تاثیر گذار هستند و نمی توان یک دستبند را برای همه مناسب دانست. توجه داشته باشید که دستبند از جمله زیورآلاتی محسوب می شود که بهتر است از انواع مختلف آن در گنجه ی زیورآلات خود داشته باشید تا بر اساس شرایط و موقعیت های مختلف دستبند مناسب را انتخاب و استفاده کنید.

برخی از دستبند های موجود در فروشگاه اینترنتی زیورآلات لوکس گلامور:

[yith_wc_productslider id=”4433″ z_index=””]

زیورآلات روزانه

اگر شما مشغول کار در شرکت یا اداره ای هستید یا کار شما به گونه ای است که از صبح تا عصر سر کار هستید باید دقت داشته باشید که زیورآلاتی که در این ساعات از روز استفاده می کنید زیورآلات و جواهرات اصلی شما محسوب می شود حالا چه یک انگشتر مردانه باشد و یا یک دستبند و یا چندین تکه جواهر بنابرین باید در انتخاب دستبند مناسب روزانه دقت کافی را داشته باشید. تاثیر زیورآلات را در درخشندگی در سر کار که بیشترین ساعات طول شما در آن می گذر را دست کم نگیرید چرا که مرتب و آراسته بودن شما را تضمین می کند.

مهم نیست که لباسی که سر کار می پوشید یک کت و شلوار کامل است یا لباس مخصوص کار بلکه مسئله ای که اهمیت دارد این که بتوانید زیورآلات مورد استفاده خود را با لباس ها ست کنید و بتوانید یک استایل شیک را ایجاد کنید و همچنین دستبند یا دیگر زیورآلات شما در معرض دید باشد. به طور کلی در محیط کاری بهتر است دستبند را به حداقل برسانید و یک عدد دستبند در دستان خود داشته باشید ولی سعی کنید این دستبند به اندازه کافی زیبا و درخشنده باشد. اگر شما آقا هستید می توانید یک دستبند چرم چند ردیفه انتخاب کنید یا اگر خانم هستید می توانید یک دستبند شیک با کریستال بزرگ و درخشان را برای این کار انتخاب کنید. ولی اگر شما تمایلی زیادی دارید که از دو دستبند استفاده کنید سعی کنید آن ها را از یک جنس و استایل انتخاب کنید و تا حدی سعی کنید دستبند های ظریف تری را انتخاب کنید. هنگام انتخاب دستبند حتما محیط کاری خود را مد نظر دهید به عنوان مثال اگر نیاز هست در محیط کاری خود زیاد حرکت کنید حتما از قفل مطمئن دستبند اطمینان حاصل کنید و یا اگر زیاد در معرض تعرق هستید حتما دستبند های رنگ ثابت و بدون ایجاد حساسیت تهیه کنید.  همچنین بهتر است در محیط کاری از دستبند های سبک استفاده کنید چرا که بتوانید به راحتی تا آخر وقت کاری آن را تحمل کنید و اذیت نشوید.

آخر هفته ها مال شماست!

برای افرادی که تا آخر هفته سر کار هستند، آخر هفته می تواند یک زنگ تفریح محسوب شود که فقط در اختیار خود هستند و نیازی نیست هیچ قید و بندی را در استفاده از زیورآلات رعایت کنند. در روز های آخر هفته و تعطیل زیورآلات خود را عوض کنید و نیازی نیست دستبند هایی را که سر کار استفاده می کنید را استفاده کنید. برای انتخاب دستبند مناسب برای آخرهفته هر چیزی که باب میل شماست استفاده کنید و به تمایلات خود اجازه دهید استایل شما را تعیین کنند و اگر دلتان خواست دستبند های مختلف را باهم ترکیب و ست کنید.

فقط چند مسئله را در ذهن خود داشته باشید:

  • هنگامی که می خواهید چندین دستبند را هم با استفاده کنید، وزن و شکل آن ها را بر اساس سلیقه خود تغییر دهید ولی رنگ آن ها را با هم ست و حدالمقدور هم رنگ نگه دارید. توجه داشته باشید که اگر تفاوت بسیاری در دستبند هایی که با هم استفاده میکنید وجود داشته باشد استایل شما شلوغ و نامرتب دیده خواهد شد.
  • اگر می خواهید از شلوار جین استفاده کنید استفاده از دستبند های زنجیری و دستبند های فشن می تواند بسیار جذاب باشد.
  • اگر آخر هفته را در میان خانواده هستید استفاده از دستبند های چرمی توصیه میشود چرا که سبک سنتی را حفظ می کنید و همچنین دستبند های چرمی اکثرا خاطرات زیادی را با خود به همراه دارند و می تواند حس آرامش را در شما ایجاد کند چرا که معمولا عمر بیشتری دارند و در اوقات شادی در کنار شما هستند.

مجالس و مهمانی ها

مجالس و مهمانی ها و دورهمی ها بهترین بهانه هستند که بهترین و جذاب ترین دستبند های خود را استفاده کنید، اینجا می توانید دستبند هایی با رنگ ها و جنس ها و اندازه های مختلف را استفاده کنید و نگران شلوغ دیده شده دستتان نباشید چرا که دورهمی ها جمعی دوستانه و دلچسب می باشد و می توانید هرچقدر دوست دارید در دستبند ها و ترکیب آن ها تغییرات ایجاد کنید. سعی کنید آستین های لباستان را کمی بالاتر ببرید تا دستبند ها و النگو ها به خوبی دیده شوند. همیشه دقت داشته باشید که سلیقه ی شما مهمترین بخش در نحوه استفاده از زیورآلات است. اگر ظریف بودن زیورآلات و دستبند ها را دوست دارید حتما از زیورآلات ظریف استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای مخفی کردن این بخش، بیرون از کادر کلیک کنید
مقایسه