۶ روش بستن شالگردن همراه با تصویر

حقیقت اینست که استفاده درست از شالگردن  و بستن صحیح آن تاثیر بسزایی در استایل شما خواهد داشت و باعث جلب توجه و عدم یکنواختی در لباس های شما می شود . شالگردن ها انتخاب های مناسبی برای استفاده در فصول سرد سال و هوای بارانی می باشند که در طرح های مختلف و زیبا و برای تمام سلیقه ها در بازار موجود می باشند. لازم به ذکر است که شالگردن نیز همچون ساعت مچی گاهی به منظور کاربرد اصلی آنها مورد استفاده قرار نمیگیرد و میتواند صرفا با هدف تزئین و به صورت اکسسوری استفاده شود.

در زیر ۶ روش از محبوبترین روش های بستن شالگردن را با هم مرور میکنیم

گره پاریسی

گرهی ساده و آسان که شالگردن شما را بسیار مرتب به دور گردن شما نگه می دارد بدون اینکه زحمت و سختی برای شما ایجاد کند.

برای بستن این گره کافیست شالگردن خود را از وسط تا کرده و به دور گردن خود بیندازید و سپس انتهای آزاد شالگردن را از میان حلقه ی ایجاد شده در سمت مقابل عبور داده و اندازه آن را تنظیم نمایید.

تغییر سایز این گره شکیل بسیار ساده می باشد و گرهی مناسب برای دوچرخه سواران، موتور سواران و افرادیست که مشغله کاری بالایی دارند. این گره ساده و زیبا حتی برای شالگردنهای تابستانی و تزیینی نیز بسیار مناسب می باشند. بهتر است برای این گره از شالگردنهای بلند استفاده نمایید تا زیبایی خود را از دست ندهد.

گره تک دور

این گره در عین سادگی بسیار با ابهت به نظر میرسد و ظاهری خاص برای شما به ارمغان می آورد

برای این طرح کافیست شالگردن را جوری بر گردن بیندازید که یک انتهای آن بلندتر باشد و سپس انتهای بلندتر را یک دور دور گردن خود بپیچید. بهتر است که یک انتهای شالگردن کمی پایینتر از انتهای دیگر قرار گیرد و جلوه ای طبیعی تر داشته باشد. اما اگر دچار وسواس تقارن هستید می توانید دو انتهای شالگردن را هم اندازه تنظیم کنید.

این گره بسیار مناسب فصل زمستان است و در صورتی که هوا خیلی سرد باشد می توانید شالگردن را دو دور به دور گردن خود بپیچید.

این گره همچنین مناسب شالگردن های بسیار نازک و ظریفیست که با لباسهای تابستانی مورد استفاده قرار میگیرند.

درِیپ

این گره اصلا شامل گره نمی باشد! کافیست بدون هیچ گونه قاعده خاصی شالگردن را روی شانه های خود و زیر کت یا ژاکت بیندازید. این روش مناسب استایل های رسمی می باشد و بهترین گزینه برای استفاده با کت و شلوار های رسمی می باشد. در صورت استفاده از کت و شلوار از شالگردن های ظریفی که به همین منظور طراحی شده اند استفاده نمایید. این استایل بیشتر جنبه تزیینی دارد و مناسب تمام فصول می باشد.

تک گره

این گره جزو اولین گره هاییست که همه ما یاد گرفته ایم. برای این گره در ابتدا شالگردن را دور گردن خود بیندازید. به طوریکه که دو انتهای آن هم طول باشند. سپس یک انتهای شالگردن را از روی انتهای دیگر رد کرده و از میان حلقه ایجاد شده عبور داده و سپس گره را در جای خود محکم کنید.

این گره گزینه ی خوبی برای شالهای ابریشمی می باشد و به دلیل محکم بودن مناسب افرادیست که فعالیت زیادی دارند. اگر قصد اسب سواری یا دوچرخه سواری دارید، این گره انتخاب مناسبیست.

روش یک طرفه

اگر به دنبال روش های پیچیده نیستید این طرح مناسب شماست.

شالگردن را طور دور گردن خود بیاندازید که یک انتهای آن بلندتر باشد. سپس انتهای بلند را از روی انتهای کوتاهتر رد کرده و روی شانه خود بیاندازید. به همین سادگی! اگر شالگردنتان ضخیم است و گره زدن آن باعث نمایی ناخوشایند می باشد طرح یک طفه گزینه مناسبی می باشد.

گره ویکندر

این گره فانتزی در پاریس و شانگهای طرفداران خاص خود را دارد و مناسب افرادی با جثه ظریف می باشد.

برای گره ویکندر یک انتهای شال را تا جایی که میتوانید کوتاه در نظر بگیرید و انتهای بلندتر را به دور گردن خود بپیچید و هر دو انتها را زیر شال گردن پنهان کنید. در این مدل سعی کنید شال را با دستان خود از هم باز کنید تا شالگردن حالتی پف کرده و فانتزی به خود بگیرد. اگر در منطقه ای با آب و هوای سرد زندگی میکنید این گره شما را از سرما مصون میدارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای مخفی کردن این بخش، بیرون از کادر کلیک کنید
مقایسه