زیورآلات مردانه

آشنایی با زیورآلات مردانه – درباره زیورآلات مردانه بیشتر بدانید

زیورآلات مربوط به آقایان روز به روز گسترده تر و بیشتر می شود و تنوع بیشتری پیدا می کنند. بنابرین آشنایی با زیورآلات مردانه می تواند بسیار کمک کننده باشد.در زمان های نه چندان دور استفاده آقایان از زیورآلات بسیار محدودتر بود به عنوان مثال انگشتر عروسی یا یک ساعت کلاسیک و یا دکمه های سر آستین از جمله زیورآلاتی بودند که آقایان از آن ها استفاده می کردند. استفاده از این زیورآلات محدود نیز بستگی به موقعیت های مختلف داشت و اینگونه نبود که مردان در همه موقعیت ها زیورآلات مخصوص خود را استفاده کنند و شاید فقط در جشن ها و عروسی ها میتوانستند از زیورآلات خود استفاده کنند و به ظاهر خود بیشتر اهمیت دهند.

 ولی باید قبول کنید که دیگر آن دوران به پایان رسیده است و مردان سهم خود را از مد و استایل پس گرفته اند. زیورآلات مخصوص برای آقایان طراحی و تولید می شود. حتی این زیورآلات بر اساس سلیقه و رفتار و روحیات آقایان طراحی و ساخته می شوند. بر خلاف عقیده برخی افراد که فکر می کنند خانم ها بیشتر به زیورآلات اهمیت می دهند باید بدانید که آقایان به هیچ عنوان کمتر از خانم ها به ظاهر و استایل خود اهمیت نمی دهند و به دنبال شیک و درخشان دیده شدن هستند. طراحان و فروشندگان نیز به این موضوع پی برده اند و به همین دلیل اگر سری به فروشگاه های زیورآلات بزنید متوجه خواهید شد که انتخاب های بسیاری برای خرید هدیه برای آقایان خواهید داشت.

شیک بودن حس خوبی به آقایان میدهد

موقعیت های بسیاری وجود دارد که می خواهید هدیه ای مناسب برای همسر یا برادر یا دوستان و عزیزانتان تهیه کنید. مانند روز ولنتاین یا عید های مختلف و یا روز تولد و یا تبریک موفقیتی خاص و … زیورآلات خاص و چشم نواز می تواند یکی از انتخاب های شما به عنوان هدیه باشد چرا که برای هر نوع سلیقه ای زیورآلات مناسب و زیبا وجود دارد که می تواند هدیه ای غافلگیر کننده برای عزیزان شما به حساب آید بنابرین آشنایی با زیورآلات مردانه می تواند امری مهم برای خانم ها باشد

دستبند ها

اگر نگاهی به خیابان و یا محل رفت آمد و حتی اتوبوس ها بیاندازید خواهید دید که مردان نیز دستبند های مختلفی را استفاده می کنند و گاها از چند ردیف دستبند یا دستبندی در کنار ساعتشان استفاده می کنند. در میان دستبند ها مردانه، دستبند چرمی مردانه از محبوبیت بالایی برخوردار است و با انواع لباس ها نیز قابل ست شدن نیز هستند. همانطور که اشاره شد خرید دستبند مردانه با توجه به تعدد محصولات کار سختی نیست و آقایان نیز از این فرصت استفاده می کنند و دستبند های شیک و زیبایی را برای استفاده در موقعیت های مختلف انتخاب میکنند. ست کردن دستبند با ساعت از جمله مواردی است که این روز ها بسیار شاهد آن هستیم و اگر دقت کنید خواهید دید که ترکیب های بی نقص و زیبایی را می تواند با ترکیب دستبند و ساعت ایجاد کرد که چشم هر بیننده ای را به خود جلب کند. علاوه بر ست کرد دستبند با ساعت امروزه دستبند های چرمی چند ردیفه نیز طراحی و عرضه شده است که علاوه بر ست بودن زیبایی خاصی را با خود به همراه دارند.

گردنبند ها

گردنبند مردانه همیشه یک انتخاب اولیه و پیشفرض برای آقایانی محسوب می شود که قصد خرید زیورآلات دارند و انصافا هم اگر در انتخاب گردنبند مردانه دقت کافی انجام شود می تواند به استایل و ظاهر آقایان تاثیر چشم گیر ایجاد کند. در گذشته استفاده از گردنبند های زنجیری که فقط با طرح های زنجیر به هم پیوسته ارائه می شد بسیار متداول بود. ولی امروزه علاوه بر اینکه از طرح های مختلفی در گردنبدها استفاده می شود بلکه از پلاک ها با علائم و مفهوم های مختلف نیز استفاده می شود. و آقایان از هر قشری که هستند می توانند گردنبند و پلاک مورد نظر خود را انتخاب کنند. اگر شما مکانیک هستید یا ورزشکار یا هنرمند یا طراح یا هر حرفه ی دیگری دارید می توانید مطمئن باشید که گردنبند مناسب  و با علامت مربوط به حرفه ی شما به راحتی در بازار موجود است و می توانید آن ها را تهیه کنید.  طرح هایی نظیر طرح سلیب نیز در سال های اخیر از محبوبیت خوبی در میان جوانان برخوردار بوده است

کلاسیک و انگشتر!

شاید بتوان گفت انگشتر از قدیمی ترین زیورآلات مورد استفاده توسط آقایان می باشد که محبوبیت خود را نه تنها از دست نداده است بلکه در سالهای گذشته محبوبتر نیز شده است. انگشتر ها علاوه بر زیبایی می توانند حاوی آیاتی از قرآن کریم یا نام های ائمه نیز باشند که اهمیت معنوی نیز برای اشخاص به همراه دارند. ست کردن انگشتر با دستبند و ساعت کار سختی نخواهد بود و با کمی دقت به راحتی می تواند آن ها را ست کرد ولی این عمل آسان، تاثیر بسیار چشم گیری بر روی چشم نوازی و زیبایی استایل شما خواهد داشت. بنابرین هیچگاه از انگشتر غافل نشوید!

ست های مردانه

امروزه ست ها از رونق و استقبال بیشتری در میان آقایان و مخصوصا جوانتر ها برخوردار شده است. اگر به اطراف خود نگاه کنید حتما تمایل آقایان به ست های انگشتر و گردنبند و دستبند و انگشتر و یا حتی گردنبند و دستبند را مشاهده خواهید کرد. اگر شما نیز قصد هدیه دادن دارید می توانید بر روی ست های مردانه هم حساب ویژه ای باز کنید چرا که حتما می تواند طرف مقابل را هیجان زده کند.

جمع بندی

آقایان هم مثل خانم ها از زیبایی و شیک بودن لذت می برند و امروزه شاهد استفاده روزافزون آقایان از زیورآلات و اکسسوری ها هستیم. در این مقاله سعی کردیم تا چند نمونه از زیورآلات پر استفاده آقایان را نشان دهیم و توضیحاتی درباره زیورآلات مردانه ارائه کنیم. خوشحال می شویم نظرات و پیشنهادات خودتان را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای مخفی کردن این بخش، بیرون از کادر کلیک کنید
مقایسه