عینک مناسب فرم صورت

انتخاب عینک متناسب با فرم صورت

انتخاب یک عینک جدید کار خیلی دشواری نیست، در ابتدا بهتر است المان های کاربردی مورد نیاز خود همچون پلاریزه بودن شیشه عینک و یا محافظت در اسکی یا شنا را مشخص کنید که قبلا در مقاله آشنایی با عینک آفتابی درباره این موارد اشاره شده است. در این مقاله از لوکس گلامور قصد داریم تا نکاتی را بیان کنیم که با استفاده از آن ها بتوانید عینک مناسب فرم صورت خودتان را به راحتی پیدا کنید. که می تواند در خرید اینترنتی عینک آفتابی که نمی توانید روی صورت خود تست کنید بسیار کمک کننده باشد. پس با ما در این مقاله همراه باشید تا جواب سوالاتی مانند ” عینک مناسب با فرم صورت من کدام ها هستند؟” و ” چه عینکی به صورت من میاد؟” و امثالهم را بیابید.

 انتخاب فریم مناسب عینک

امروزه تاثیر عینک بر مد و زیبایی یک امر غیر قابل انکار است و به همین دلیل انتخاب یک عینک فقط به خاطر مزیت های آن نیست بلکه از نظر زیبایی نیز مد نظر بیشتر افراد جامعه است. پس بعد مشخص کردن مشخصات اصلی عینک  و مشخص کردن بودجه ای که می خواهید برای خرید عینک صرف کنید قدم بعدی انتخاب فریم مناسب می باشد. برای انتخاب فریم مناسب بهتر است در ابتدا اطلاعاتی در مورد فرم صورتتان کسب کنید تا بتوانید یک فریم عینک زیبا و خوشفرم برای صورت خود انتخاب کنید. برای این کار حتما باید مدل صورت  خود را کشف کنید.

نمی دانید که فرم صورتتان چیست؟ اشکالی ندارد. با ما همراه باشید!  ما سعی می کنیم به صورت کاملا مختصر و مفید عینک هایی که با فرم صورت شما همخوانی دارند را معرفی کنیم

روبروی آینه بایستید و تصمیم بگیرید که آیا صورت شما حالتی دایره ای دارد یا مربعی یا مستطیلی یا شکل قلب یا الماس یا مثلثی و بعد از آن با استفاده از راهنمایی که در ادامه آمده است عینک مناسب خود را انتخاب کنید.

 عینک مناسب صورت گرد

 

عینک مناسب صورت گرداگر صورت شما گرد است به هیچ عنوان نزدیک عینک های گرد نشوید چرا که باعث میشود گردی صورت شما بیشتر از پیش مشخص شود و شما می توانید با انتخاب عینک های مربعی یا مستطیل شکل که از حالت دایره ایی فاصله دارند شکل صورت خود را متعادلتر کنید

 

عینک های مناسب صورت بیضی شکل

 

عینک مناسب صورت بیضیاگر شکل صورت شما بیضی مانند است خیلی سخت است که بتوانید عینکی انتخاب کنید که به صورت شما نیاید و شما را خوشتیپ تر نکند. بیشتر عینک ها بر روی صورت شما زیبا جلوه خواهد کرد. فقط توجه داشته باشید که عینک ای پهنای صورت شما بزرگتر نباشد!

 

عینک مناسب صورت های مربعی

 

عینک مناسب صورت مربعیکلید صورت های مربعی استفاده از عینک هایی با فرم های گرد و بدون گوشه است. یعنی  اگر گوشه های عینک حالتی خمیده داشته باشد بدون شک بر روی صورت شما زیبا جلوه خواهد کرد.سعی کنید عینک با پهنای صورت شما یکی باشد تا این زیبایی دوچندان شود. عینک هایی که حالتی خشک دارند بر روی چهره شما خوش آیند نخواهند بود.

 

عینک مناسب صورت مستطیلی

 

عینک مناسب صورت کشیده و مستطیلیعینک های مناسب صورت شما مانند عینک های مناسب صورت های مربعی است و بهتر است گوشه های نرم و خمیده ای داشته باشد. فقط سعی کنید فرم های کوچک انتخاب نکنید تا صورت شما از پهنا کشیده تر به نظر برسد

 

عینک های مناسب برای صورت های قلب شکل

 

عینک مناسب صورت قلبیدر حالت کلی باید سعی کرد که شکل کلی صورت را تشدید نکرد. برای صورت های قلبی شکل که چانه کشیده ای دارند بهتر است از عینک هایی با فریم هایی که مربعی هستند یا گوشه های گردی ندارند استفاده شود.

 

عینک مناسب برای صورت هایی با فرم مثلث

 

عینک مناسب صورت مثلثیفریم هایی که متمایل به بالا هستند دوست چهره این اشخاص است و بر روی صورت آن ها به خوبی خودنمایی می کند. فریم های مربعی نیز برای این فرم از صورت مناسب هستند.

 

 

در این مقاله از لوکس گلامور سعی شد تا با زبانی ساده به همراه تصویر عینک های مناسب صورت های مختلف را ارائه دهیم تا بتوانید در هنگام خرید عینک با مشکل کمتری مواجه شوید و راحتتر انتخاب کنید. خوشحال خواهیم شد اگر شما نیز نظرات خودتان را از طریق بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

 

 

 

3 comments

  1. سلیمانی

    بسی استفاده شد. مشتکر

  2. مهدیس محمدی

    ممنوم از مقاله خوبتون. به نظرم عینک میتونه خیلی در استایل و جذابیت فرد تاثیر داشته باشه.

  3. محمود

    خوب بود. ممنون از اطلاعاتی که دادید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای مخفی کردن این بخش، بیرون از کادر کلیک کنید
مقایسه