آشنایی با برند کارتیر cartier

آشنایی با برند Cartier کارتیر

آشنایی با برند Cartier کارتیر شاید برای شما هم جذاب باشد .به احتمال زیاد تا به حال نام کارتیر را شنیده اید که اصطلاحا کارتیه نیز گفته می شود.برند کارتیر cartier یکی از برند های معروف در صنعت جواهرات و ساعت های لوکس می باشد. این برند فرانسوی در سال 1847 تاسیس شده  و با طراحی خاص و کیفیت بالا به یکی از 10 برند برتر دنیای زیورآلات در سراسر دنیا تبدیل شده است. اگر می خواهید پاسخ سوالاتی چون “کارتیر چیست ؟” ، ” تاریخچه برند کارتیر چیست ؟ ” را بدانید می توانید ادامه مقاله را دنبال کنید.

آشنایی با برند Cartier کارتیر

یکی از برند های معتبر و معروف در دنیای زیورآلات و جواهرات برند کارتیر است که به دلیل سبک خاص محصولات خود طرفداران بسیاری را به خود جلب کرده است. فعالیت اصلی کمپانی کارتیر در زمینه ساخت، طراحی، توزیع و فروش جواهرات و ساعت می باشد که در سال 1847 میلادی توسط لوئیس فرانکویس در فراسه تأسیس شد. این شرکت تا سال 1964 تحت کنترل خانواده فرانکویس بود.

Cartier یک برند شناخته شده ی بدلیجات و زیورآلات و ساعت مچی بود که پیشینه فروش در جشن ها و مراسم سلطنتی نیز دارد. پادشاهانی همچون دوچاس و کینگ ادوارد (پادشاه انگلستان) و … از این برند در مراسمات رسمی پادشاهی استفاده می کردند. 

آشنایی با خانواده فرانکویس

برند کارتیر توسط Louis-Francois Cartier در پاریس در سال 1847 پایه ریزی شد او در ابتدا به عنوان یک جواهرساز کار خود را آغاز کرد و سال 1853 در محل فعالیت خود فروشگاه کارتیر را افتتاح کرد و سپس در سال 1900 شعب جدید خود را در لندن باز کرد که سرآغازی بر گسترش این برند به خارج از فرانسه بود که امروزه نیز می توان شعب آن را در سراسر دنیا یافت کرد.

آشنایی با برند Cartier کارتیر
برند cartier

در سال 1904 یک خلبان پیشکسوت ( Alberto Santos )که دوست لوئیس بود از آنجاییکه ساعت های جیبی حین پرواز کارایی خوبی نداشتند و غیر قابل اعتماد بودند، اقدام به طراحی ساعت مچی تخت با قاب مربعی متمایز کرد. بدین ترتیب Santos نخستین برند ساعت متولد شد. این نخستین ساعت مچی برند کارتیر شد.

در سال 1907 در کمپانی کارتیر یک تحولی عظیم شکل گرفت که نتیجه آن عرضه جهانی ساعت های کاتیر بود و این برند را تبدیل به یک کمپانی موفق در جهان کرد.

محصولات برند کارتیر شامل چه مواردی می شود؟

برند کارتیر با طراحی بی نظیر و خاص خود محصولات مختلفی را به بازار عرضه می کند که شامل جواهرات، ساعت های لوکس و اکسسوری می شود که در زیر به چندین مورد از این موارد اشاره می کنیم.

جواهرات کارتیر Cartier

بدون شک یکی از زیباترین طرح های مد و زیبایی جواهرات کارتیر می باشند که شامل گوشواره، دستبند، گردنبند، حلقه و … می شوند که در ساخت آنها از الماس های اصل بزرگ و گرانبها استفاده می شود که اغلب افراد معروف از این جواهرات استفاده می کنند.

فروشگاه لوکس گلامور نیز در راستای استفاده از طرح های این برند جهانی دستبند نقره کارتیر، سرویس نقره کارتیر، گوشواره نقره کارتیر و … را برای مشتریان خود عرضه کرده است تا از طرح های منحصر به فرد این برند جهانی استفاده کنند.

سرویس کارتیه نقره
سرویس کارتیه نقره زنانه نگین دار

ساعت های برند کارتیر Cartier

ساعت های ساخته شده توسط برند کارتیر اغلب به صورت دست ساز ساخته می شوند و دارای طرح های بی نظیر و منحصربه فرد هستند که از کیفیت فوق العاده بالایی نیز برخوردارند. ساعت های ساخته شده توسط برند کارتیر اغلب با الماس و طلا تزئین می شوند و با توجه به قیمت بالایی که دارند برای قشر خاصی از مردم قابل خرید هستند.

ساعت های برند کارتیر Cartier
ساعت های برند کارتیر Cartier

لازم به ذکر است که طرح های های کپی ساعت های برند کارتیر در فروشگاه لوکس گلامور نیز موجود است که در بخش ساعت زنانه و یا ساعت مردانه قابل مشاهده است.

اکسسوری های برند کارتیر cartier

اکسسوری های ساخته شده توسط برند کارتیر شامل عینک، کیف، کمربند و جعبه سیگار می باشد که همانند دیگر محصولات آن با استفاده از مواد گرانبها نظیر طلا و الماس تزئین می شوند.

آشنایی با برند Cartier کارتیر
آشنایی با برند Cartier کارتیر

نتیجه گیری

محصولات ارائه شده توسط برند کارتیر دارای تنوع بالایی می باشند که در سه بخش جواهرات، ساعت و اکسسوری ارائه می شوند که از  لحاظ طرح و متریال استفاده شده منحصربه فرد می باشند و اغلب توسط الماس و طلا تزئیین می شوند از همین رو به عنوان یکی از گرانقیمت ترین و معروف ترین برند ها شناخته میشود که شعبه مرکزی آن در پاریس می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای مخفی کردن این بخش، بیرون از کادر کلیک کنید
مقایسه