خرید سرویس عروس با قیمت مناسب

یکی از دغدغه های اصلی مراسم عروسی خرید سرویس عروس با قیمت مناسب است. به گزارش ایسنا به نقل از «ایران»، روزگار بازار طلا این روزها درخشان نیست. دیگر گذشت آن دوره‌ای که مردم بخصوص خانم‌ها، تا پولی به دست‌شان می‌رسید یا اندک پس‌اندازی جمع می‌کردند، تکه‌ای طلا می‌خریدند تا به وقت لزوم سرمایه‌شان باشد. حالا طلا، حکم همان کیمیا را دارد که به دست آوردنش کار هر کسی نیست. در حال حاضر گرایش مردم بیشتر به سمت خرید نقره رفته: «سرویسی را که قیمت طلای آن ۲۰ میلیون تومان می‌شود می‌توانند نقره‌اش را با ۵۰۰ هزار تومان خریداری و از آن استفاده کنند. خیلی عروس و دامادها هم هستند که برای سرویس عروسی خودشان را به آب و آتش میزنند و طلا می‌خرند و بعد از برگزاری مراسم، می‌فروشند. قدرت خرید مردم پایین آمده. این روزها خرید سرویس عروس با قیمت مناسب و جنس نقره برای مردم به صرفه است. نه سیاه می‌شود، نه رنگش می‌رود و نه ایجاد حساسیت می‌کند. دقیقاً مثل طلاست.

سرویس نقره مناسب عروس

اگر می خواهید زندگی آرامی شروع کنید و قبل از عروسی برای تامین هزینه ی سرویس عروس روان شما و شریک زندگیتان به هم نریزد سراغ سرویس های نقره بروید. خرید سرویس عروس با قیمت مناسب با درخشش و زیبایی هم رده با طلا. خیالتان نیز راحت باشد، سرویس نقره از نظر ماندگاری مادام العمر برایتان می ماند و قابل آبکاری و جوش و پرداخت است.

در زیر چند نمونه سرویس و ساعت عروس را میتوانید مشاهده کنید که با کلیک بر روی لینک زیر هر یک به صفحه مربوط به مشاهده و خرید جنس مورد نظرتان هدایت خواهید شد. همچنین با مراجعه به دسته بندی زیورآلات نقره می توانید از کارهای جدید نیز دیدن کنید.

سرویس عروس نقره جواهری با نگین برلیان اتمی Se-n31 - عکس اصلی
سرویس عروس نقره جواهری با نگین برلیان اتمی Se-n31
سرویس نقره زنانه عیار 925 با نگین اتمی برلیان اصل se-no160 از نمای روی استند
سرویس نقره زنانه عیار 925 با نگین اتمی برلیان اصل
خرید سرویس نقره عروس 925 طرح طلا se-n158 از نمای روبرو
سرویس نقره عروس 925 طرح طلا se-n158
سرویس کامل نقره عیار 925 تایلندی با طرح خوشه گندم ns-n171 از نمای مشکی
سرویس کامل نقره عیار 925 تایلندی با طرح خوشه گندم
سرویس جواهری و تراش نقره با عیار 925 و وزن 30.910 گرمی از نمای دور
سرویس جواهری و تراش نقره با عیار 925 و وزن 30.910 گرمی
خرید ساعت نقره زنانه نگین دار مجلسی با صفحه مستطیلی Wh-n101 - عکس از روبرو
ساعت نقره زنانه نگین دار مجلسی با صفحه مستطیلی Wh-n101
ساعت نقره زنانه نگین دار مجلسی با صفحه دایره ای Wh-n100 - زمینه مشکی
ساعت نقره زنانه نگین دار مجلسی با صفحه دایره ای Wh-n100

شما حتی می توانید حلقه های خود را نیز از میان حلقه های ست نقره انتخاب کنید و یا آنها را برای تنوع در کنار حلقه ی طلا داشته باشید

ست حلقه نقره نگین دار آینه ای Rg-n202 - عکس اصلی
ست حلقه نقره نگین دار آینه ای Rg-n202
حلقه ست آینه ای نقره با نگین های مورب Rg-n199 زمینه مشکی
حلقه ست آینه ای نقره با نگین های مورب Rg-n199
حلقه ست آینه ای نقره نگین دار طرح موج Rg-n200 زمینه مشکی
حلقه ست آینه ای نقره نگین دار طرح موج Rg-n200
حلقه ست ظریف نقره نگین دار طرح موازی Rg-n198 - زمینه مشکی
حلقه ست ظریف نقره نگین دار طرح موازی Rg-n198
حلقه ست ظریف نقره 925 نگین دار Rg-n192 - عکس روی دست
حلقه ست ظریف نقره 925 نگین دار Rg-n192
حلقه ست نقره نگین دار طرح خط چین Rg-n191 - عکس روی دست
حلقه ست نقره نگین دار طرح خط چین Rg-n191
ست حلقه نقره ۹۲۵ نگین دار طرح ورساچه Rg-n187 - روی دست
ست حلقه نقره ۹۲۵ نگین دار طرح ورساچه Rg-n187
ست حلقه نقره ۹۲۵ طرح سه نگین لوکس Rg-n186 روی دست
ست حلقه نقره ۹۲۵ طرح سه نگین لوکس Rg-n186

دیدید که این سرویس ها گاهی حتی بسیار ظریف تر و زیبا تر از سرویس های طلا هستند و شما می توانید طرح مورد علاقه ی خود را با قیمت مناسب تهیه کنید و یکی از نگرانی های شروع زندگی را به همین راحتی کنار بزنید. البته حالا دیگر وضعیت به‌گونه‌ای است که حتی آن‌هایی نیز که دستشان به دهانشان می‌رسد نیز سراغ سرویس نقره می‌روند، البته با این تفاوت که آن‌ها برای عقدشان سرویس طلا خریده‌اند و حالا برای اینکه تکراری نباشد برای عروسی‌شان سرویس نقره می‌خرند  پس مطمئن باشید خیلی از اطرافیان شما نیز از این سرویس های نقره استفاده می کنند و چه بسا شما با دیدن سرویس عروسیشان آهی نیز کشیده باشید و در دل حسرت داشتن آنها را داشته باشید.

خرید سرویس عروس با قیمت مناسب و به خانواده و فامیل گفتن که سرویس طلاست تحت‌فشارهای زیاد خانوادگی و اجتماعی است که به خاطر تجمل‌گرایی در جامعه ما شدت گرفته است. طبق فرهنگی نادرست خانواده داماد از خانواده عروس انتظار جهیزیه سنگین  و خانواده عروس از خانواده داماد، انتظار مهریه بالا و سرویس طلای گران و عروسی مفصل و پرهزینه دارند. تنها قشر اندکی توانایی برآورده کردن این خواسته‌ها را دارند و خانواده‌های زیادی نیز با گرفتن وام‌های مختلف و قرض کردن‌های بسیار این هزینه‌ها را تأمین می‌کنند. اما مسئله این است که اصلا ضرورتی به این‌همه خرج کردن‌های بیهوده نیست و ما با هزینه کردن از سلامت جسم و روانمان بهای این‌همه تجملات و دور شدن هر چه بیشتر از ساده زیستی را می‌دهیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای مخفی کردن این بخش، بیرون از کادر کلیک کنید
مقایسه