ساخت انگشتر مهره ای

ساخت انگشتر مهره ای

نحوه ساخت انگشتر مهره ای در خانه

دادن هدیه ای که با دست خود ساخته اید در بعضی موارد هم راحت و هم رضایت بخش است زیرا که مخاطب شما میداند که این یک هدیه معمولی نیست و شما با هنر دست خود و صرف زمان این کادو را آماده کرده اید، پس برای بسیار ارزشمند است. انگشتر مهره ای مد فشن و روز است و با اضافه کردن به زیورآلات و جواهرات خودتان زینت خاصی برایتان به ارمغان می آورد. مخصوصا اینکه با وجود بینهایت نوع از دانه های مهره ای حالت های ساخت مختلف میتوانید انگشتر های زیبا و شیک مختلفی بسازید. در این مقاله نحوه ساخت انگشتر مهره ای بیان شده است که شما میتوانید با یادگیری آن انگشتری ارزان و باارزش برای خود و یا هدیه دادن به دیگران بسازید.

1.     یک رشته الاستیک برش دهید. دور انگشت خود را اندازه بگیرید و این رشته را دو بار به دور انگشت خود بپیچید و برش دهید. سپس این رشته را از داخل یک مهره تزئینی کوچک عبور دهید و تا وسط رشته هدایت کنید.

2.     دو عدد دانه تزئینی کمی بزرگتر از اولی به طرفین دانه اول ببافید. این دانه ها میتوانند در اندازه های مختلف و با رنگ های دلخواه شما باشند.

3.     سپس از همان مهره کوچک اول یک مهره دیگر از یک انتهای رشته وارد کنید و انتهای دیگر نخ را نیز مطابق شکل از همان دانه عبور دهید.

4.     این الگوی ساخت را ادامه دهید تا جاییکه رشته بافته شده به دور انگشت شما مناسب باشد. در آخر کار از دانه ی کوچک استفاده نکنید و از دو دانه نسبتا بزرگ رنگی برای بافت انتهای رشته استفاده کنید.

5.     ساخت انگشتر را با عبور دادن انتهای رشته ها از اولین دانه تزئینی کوچکی که در وسط رشته قرار داده بودید پایان دهید. انتهای دو رشته را گره محکم بزنید و اضافی های رشته بعد گره را ببرید.

6.     در آخرین مرحله این انگشتر آماده استفاده است. میتوانید آن را برای انگشت خود یا کسی که میخواهید هدیه دهید سایز کنید و تنظیمات لازم را انجام دهید.

اگر این محتوا مورد پسند شما بود و توانستید یک انگشتر زیبا برای خود بسازید، میتوانید با مراجعه به قسمت “ساخت دستبند مهره ای” دستبند زیبا و شایسته خود را بسازید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای مخفی کردن این بخش، بیرون از کادر کلیک کنید
مقایسه