ساخت و سفارش انواع گردنبند اسم

یکی از زیورآلاتی که به قابل استفاده برای بانوان و آقایان است گردنبند اسم می باشد که از محبوبیت خاصی در ایران برخوردار است. گردنبند اسم جزو زیورآلاتی است که از قیمت مناسبی برخوردار است و قابلیت طراحی و ساخت ان در روی انواع فلزات از جمله طلا، نقره، استیل و برنجی وجود دارد. در این مقاله سعی داریم با معرفی انواع گردنبند های اسم ، ویژگی های هر کدام را برشماریم و دوستان عزیز را با انواع طرح های گردنبند اسم و نحوه سفارش آنها آشنا سازیم.

گردنبند اسم استیل:

گردنبند های استیل موجود در فروشگاه لوکس گلامور از استیل 316 ساخته شده اند که به استیل ضدخش معروف است. این گردنبند ها در دو رنگ نقره ای و طلایی در فروشگاه لوکس گلامور موجود هستند که گردنبند های طلایی دارای روکش آب طلای 18 عیار هستند و گردنبند های نقره ای دارای آبکاری رودیوم هستند. گردنبند اسم های استیل از لحاظ جنس و مرغوبیت به عنوان گردنبند اسم های استیل درجه یک شناخته می شوند که ثبات رنگ فوق العاده بالایی دارند و از سوی دیگر به دلیل نداشتن نیکل و سرب با پوست های حساس سازگار هستند. عزیزان باید توجه داشته باشند که نمونه گردنبند اسم های استیل دیگری نیز در بازار وجود دارند که از کیفیت پایین تری برخوردار هستند و قیمت پایینی نیز دارا هستند؛ گردنبند های اسم های ارزان قیمت موجود در بازار از رنگ به جای روکش آب طلا استفاده کرده اند و استیل استفاده شده در آنها از کیفیت به مراتب پایین تری نسبت به گردنبند اسم های استیل فروشگاه لوکس گلامور برخوردار است. گردنبند اسم های موجود در فروشگاه لوکس گلامور به صورت تیراژ بالا تولید شده اند و به صورت خطی با فونتی زیبا هستند که در قسمت پایین نمونه هایی از این گردنبند ها را مشاهده می کنید. البته باید این نکته را یادآوری کنیم که هر طرحی از فلز استیل نیز قابلیت ساخت دارد که قیمت آن از نمونه خطی بالاتر خواهد بود که برای ثبت سفارش آن میتوانید با پشتیبانی فروشگاه لوکس گلامور در تماس باشد.

به دلیل کثرت گردنبند های اسم خطی امکان قرار دادن تمامی عکس ها در بخش گردنبند اسم فروشگاه لوکس گلامور وجود ندارد به همین جهت قصد داریم تا لیست آپدیت شده این گردنبند ها در این بخش قرار دهیم که عزیزان برای سفارش این گردنبند ها نیز می توانند با بخش پشتیبانی فروشگاه لوکس گلامور در ارتباط باشند.

اسامی گردنبند های اسم های خطی موجود در فروشگاه لوکس گلامور

زهرهکبریپرستومیتراشقایقآتوساندا
زیباگیسوهلیافرانکسایهزینبمهسا
سانازدرساهانیهکیمیاسپیدهمهتابمهدیه
نرگسدانیالبهرامپروانهشیمامریممبینا
معصومهماندانابهنازپریاسانازنگارمژده
سمانهموناآوانازیلاپرویننسرینمهشید
شبنممهدیالهاممژدهرهامهینمائده
سحرمهدیسفرزانهمرواریدالنازمرضیهنرگس
النازنگارفائزهسارینااکرمنسترننازیلا
ثریانسیممحبوبهمهدیمرجانثمرسحر
سمیهنیوشانجمهمژگانمهنازسمیهستاره
ثنامهدیسمجتبیسمیراسمانهشیواشادی
پروینسماسونیاشبنمصدفشیداساغر
رسولشیرینثناشیماسارالیلیصبا
پریاسالارشرارهپروانهیاسمنپارسایلدا
ویداویداپرینازهدیهریحانهرهاپری
آرزوپوریارقیهپارمیدارویاپارمیداپروین
فرزانهحامدهانیهپرستوراضیهپارساپگاه
 الهامآیدافرشتهبارانترنمآرامبهاره
المیرااسماعیلفاطمهفریبابهنازفرنازالهام
 اسماآرادفریباافسانهآواآتوسا
 اکرمفرنوشفاطمهآرزواسماآتنا
 عسلامیر علیفریدهعلیفرشتهالینا
 امیرعاطفهترانهگیسوبهرامبیتا
 الههبهنازالسابهارفائزهالناز

برای مشاهده گردنبند اسم های استیل خطی می توانید از بخش گردنبند اسم فروشگاه لوکس گلامور استفاده نمایید.

گردنبند اسم نقره

گردنبند اسم نقره های موجود در فروشگاه لوکس گلامور از نقره عیار 925 ساخته می شود و وزن تقریبی بین 4 تا 5 گرم را دارا می باشند. با توجه به اینکه برای فروشگاه لوکس گلامور کیفیت مهم ترین فاکتور می باشد لذا دوام و ماندگاری گردنبند های اسم نقره آن با توجه به ضخامت و آبکاری درجه یک آن بالا می باشد. شاید در بازار نمونه های مشابه دیگری نیز وجود داشته باشد که قیمتی به مراتب پایین تر داشته باشند اما باید این نکته را در نظر گرفت که نقره به کار رفته در آنها به ندرت به 2 گرم می رسد و شکننده و بی دوام هستند و در نتیجه آبکاری روی آنها دوامی ندارد و در مدت کمی کیفیت خود را از دست می دهند و یا می شکنند.

آبکاری انجام گرفته بر روی گردنبند های نقره فروشگاه لوکس گلامور به دو صورت است که برای گردنبند های نقره ای از روکش رودیوم استفاده می شود و بر روی گردنبند های طلایی از روکش آب طلای 18 عیار استفاده شده است

استفاده از روکش رودیوم باعث شده است تا گردنبند های نقره با پوست های حساس سازگار باشد و از سوی دیگر به عنوان یک عامل برای جلوگیری از حساسیت پوستی عمل کند و از لحاظ رنگ نیز کاملا مشابه طلا سفید باشد. همچنین روکش آب طلای 18 عیار باعث همرنگ طلا شدن گردنبند های اسم با نمونه طلای خود می شود.

در این قسمت چندین مدل از گردنبند های اسم نقره قرار داده شده اند که می توانید مشاهده کنید. بدیهی است که هر طرحی که مد نظر شما باشد قابلیت ساخت آن وجود دارد و حتی می توان از روی نقاشی نیز گردنبند اسم ساخت. توصیه می شود برای سهولت در انتخاب از مدل های موجود در اینترنت استفاده نمایید تا با کمترین زمان طرح خود را سفارش دهید.

نحوه سفارش گردنبند:

دوستانی که قصد سفارش گردنبند دارند می توانند با ایدی هایی قرار داده شده در قسمت پایین تماس بگیرند و طرح و فلز مورد نظر خود را سفارش دهند و محصول خود را در کمترین زمان ممکن با امکان پرداخت درب منزل در سراسر کشور دریافت کنند.

        ایدی تلگرام https://t.me/deluxeglamour

ایدی اینستاگرام         https://www.instagram.com/deluxe_glamour2/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای مخفی کردن این بخش، بیرون از کادر کلیک کنید
مقایسه