زیورآلات رنگ بنفش

سال ۲۰۱۸ و رنگ بنفش در دنیای مد و زیورآلات

رنگ بنفش یکی از رنگ های ثانویه است که از ترکیب دو رنگ آبی و قرمز حاصل میشود که رنگ انتخابی سال ۲۰۱۸ نیز می باشد. این رنگ گرمای رنگ قرمز و سردی و آرامش رنگ آبی را به طور همزمان در خود جای داده است ، هر چقدر بنفش متمایل به رنگ قرمز باشد جزو رنگ های گرم و اگر بیشتر متمایل به آبی باشد رنگ سرد محسوب می شود. بنفش جزو رنگ های اشرافی می باشد چرا که در گذشته پارچه هایی با رنگ بنفش بسیار کمیاب بودند و اغلب اشراف زادگان لباسهایی با رنگ بنفش به تن می کردند. بنفش را می توان رنگ مورد علاقه ی افراد خلاق و گاهی مرموز دانست و اغلب در میان دختران نوجوان نیز از محبوبیت زیادی برخوردار است.

افرادی که علاقه مند به رنگ بنفش هستند اغلب پویا، اهل بصیرت و قدرتمند هستند. مأموریت آنها در زندگی الهام بخشی و هدایت گری بشریت است، تا او را به سوی عصر جدید اتحاد، فراوانی نعمت و کل نگری، هدایت نماید. بیشتر بنفش ها نیرویی درونی دارند که آنان را به سوی اهم مسایل در زندگی می راند. آنها عمدتاً زندگی را از طریق چشم سوم یا بصیرت درون ادراک می کنند. از آن جا که آنها، گرایش ها و وقایع آینده را تجسم سازی می کنند، در زمان خود، سرآمد هستند. بنفش ها نیازی به دانستن جزئیات، حقایق و اطلاعات برای حصول و دستیابی به اهداف ندارند.

اگر قصد دارید در سال ۲۰۱۸ یک تیپ به روز داشته باشید و یا برای یک قرار خاص آماده می شوید و قصد تاثیر گذاری بر شخص مقابل دارید از پوشیدن لباس های بنفش و استفاده از اکسسوری با تم رنگی نفش را فراموش نکنید.

اغلب زیورآلاتی که دارای کریستالهایی با تم بنفش هستند جلوه ای چشم گیر دارند و می توانند در کنار یک استایل با تم رنگی بنفش یا در کنار رنگ مکمل بنفش، یعنی زرد به زیبایی مورد استفاده قرار گیرند و یک ست زیبا بسازند. در زیر چند مورد از زیورآلات با تم رنگی بنفش به عنوان رنگ سال ۲۰۱۸ را معرفی کرده ایم و شما عزیزان می توانید با کلیک بر روی لینک هر کدام، زیورآلات رنگ سال را سفارش داده و یا به اطلاعات آن دست یابید:

 

انگشتر جواهری رزگلد کلیو با نگین های بنفش سواروسکی و سنگ اپال Rg-n148 از نمای دور
انگشتر جواهری رزگلد کلیو با نگین های بنفش سواروسکی و سنگ اپال

 

 

 

نیم ست ژوپینگ با کریستالهای بنفش-یاسمنی سواروفسکی اصل

 

انگشتر کلیو با کریستالهای سواروفسکی اصل تم بنفش

 

 

انگشتر سه تایی کلیو با کریستال سه بعدی بنفش کلیو و سنگ اوپال

 

 

ست گردنبند و گوشواره ژوپینگ با کریستال بنفش سواروفسکی اصل

 

 

انگشتر کلیو با کریستالهای شامپاینی و بنفش سواروفسکی اصل

 

 

گردنبند طرح کلید کلیو با نگین بنفش سواروفسکی

 

 

گردنبند ژوپینگ با کریستالهای بنفش سواروفسکی اصل

 

 

گردنبند کلیو با کریستال درشت سه بعدی بنفش سواروفسکی

 

نیم ست دخترانه ژوپینگ تک نگین بنفش طرح شکوفه کد NS-n110 کنار استند کنار هم

نیم ست دخترانه ژوپینگ تک نگین بنفش طرح شکوفه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای مخفی کردن این بخش، بیرون از کادر کلیک کنید
مقایسه