معرفی برند مونت بلانک MONT BLANC

معرفی برند مونت بلانک MONT BLANC

یکی از علایق ایرانیان استفاده از لوازم برند و لوکس می باشد که در این میان برند های مختلفی در سطح دنیا در حال فعالیت هستند یکی از برند های معروف و خاص مونت بلانک می باشد که در چندین زمینه در حال فعالیت است. نمونه زیورآلات طرح مونت بلانک نظیر انگشتر مردانه، دستبند مردانه چرم و گردنبند مردانه این برند معروف را می توان در فروشگاه لوکس گلامور نیز مشاهده کرد. در این مقاله سعی داریم تا با معرفی نحوه تاسیس این برند معروف توضیحاتی نیز در ارتباط با زمینه های فعالیت این شرکت بیان نماییم..

معرفی شرکت مونت بلانک

مونت بلانک (MONT BLANC) یک شرکت ترکیبی است که کالاهای لوکس را به عنوان بخشی از تولیدات خود در نظر گرفته است و استراتژی این شرکت تولید محصولات لوکس با کیفیت است تا سهم وسیعی از بازار لوازم لوکس را تصاحب کنند. این شرکت با استراتژی تنوع محصول و قیمت پایین نسبت به محصولات مشابه درصدد جلب رضایت حداکثری مشتریان خود میباشد. مدیر عامل شرکت  Nicolas Baretzki می باشد و مسولیت ایشان حفظ تصویر روشن و قوی از محصولاتی نظیر خودنویس، ساعت، کالاهای چرمی و عطر در ذهن مشتریان است.  این شرکت را می توان یک شرکت آلمانی دانست که اغلب با لوگو برف شناخته می شود و جواهرات، ساعت ها و حتی عینک های آن جزو پرفروش ترین محصولات در دنیا محسوب می شوند. این شرکت ابتدا توسط یک بانکدار هامبورگی، آلفر نهمیس، ابرستین و یک مهندس برلینی در سال 1906 پایه ریزی شد و در سال 1909 اولین تولیدات خود را انجام داد و برای اولین بار قلم ها را تحت عنوان مارک مونت بلانک روانه بازار کرد. این شرکت در سال 1977 توسط آلفرد نیل به فروش رسید و پس از ان نام تجاری مونت بلانک بر روی بسیاری از کالاهای لوکس دیده شد.

امروزه مونت بلانک بخشی از گروه ریچمونت Richemont می باشد که این گروه علاوه بر برند مونت بلانک مالک برند های Cartier، Chloé، Cleef & Arpelsو Baume et Mercier نیز می باشد.

معنا و ریشه کلمه مونت بلانک

نام مونت بلانک نیز برای این شرکت برگرفته شده از کوه مونت بلان می باشد که یکی از مرتفع ترین کوه های اروپا می باشد و نماد برف نیز به عنوان نماد این شرکت برگزیده شده است و در سال 1913 تصویب گردیده است.

ساختار شرکت مونت بلانک

این شرکت در سال 2012 نزدیک 449 شعبه در سراسر دنیا داشت که امروزه با توجه به گسترش فعالیت منت بلانک این شعبات نیز افزایش پیدا کرده اند. خودکار ها و خودنویس های ساخته شده در این شرکت اغلب از طلای 18 عیار و 24 عیار می باشند و شرکت در اغلب زیورآلات چرمی یا ساعت های خود از طلا استفاده کرده است. قیمت ساعت های ساخت این شرکت اغلب از 100 هزار دلار شروع می شود.

در قسمت پایین چند نمونه از محصولات برند مونت بلانک را مشاهده می کنید.

لازم به ذکر است که این محصولات جزو طرح های برند مونت بلانک می باشد و در محصولات اصلی مونت بلانک از طلا استفاده شده است. بدیهی است که ایجاد و شهرت برند مونت بلانک مرهون ساختارو کیفیت محصولات مونت بلانک میباشد که در سراسر دنیا پرآوازه گشته است. زیورآلات لوکس گلامور نیز در راستای سلایق مشتریان عزیز اقدام به ارائه محصولات طرح مونت بلانک نموده است و امیدوار است در آینده ای نزدیک با حمایت شما مشتریان عزیز اقدام به تجهیز فروشگاه خود با محصولات اصلی و مارک مونت بلانک نماید.

1 comments

  1. محمدعلی

    سلام و عرض ادب.من زمانی به آلمان رفته بودم یک جا کلیدی مون بلان هدیه گرفتم.خواستم بپرسم که جنس فلزاین جاکلیدی چیست؟
    باسپاس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای مخفی کردن این بخش، بیرون از کادر کلیک کنید
مقایسه