نحوه ساخت آویز زیورآلات

نحوه ساخت آویز زیورآلات

نحوه ساخت آویز زیورآلات – طرح درخت

اگر میخواهید گوشواره، گردنبند، دستبند و یا هرگونه زیورآلات دیگری را که دارید بصورت خلاقانه و جذاب به نمایش گذارید، درخت جواهرات پاسخگوی این خواسته شماست. برای این کار میتوانید شاخه های درختان خشک و یا آلات فلزی که همانند درخت طرح داده شده اند را تهیه کنید و از آنها برای ساخت درخت آویز زیورآلات استفاده کنید.فرقی نمیکند که کدام روش و ابزار و لوازم را که برای ساخت این درخت انتخاب میکنید، در هر صورت در مراحل ساخت ایمنی را رعایت کنید و در هنگام کار با ابزارآلات برقی مراقب خود باشید.

استفاده از گلدان برای ساخت درخت آویز زیورآلات

  1. یک گلدان انتخاب کنید. از یک فروشگاه آنلاین یا فروشگاه خرده فروشی که لوازم گلخانه ای می فروشد یک گلدان مناسب تهیه کنید. دهانه ی آن بایستی خیلی بزرگ نباشد و باریک باشد تا بتواند شاخه درخت را به خوبی محافظت کند. همچنین ارتفاع گلدان را متناسب با شاخه ای که استفاده خواهید کرد انتخاب کنید.

رنگ گلدان را متناسب با رنگ دیوار اتاق و یا جواهرات خود انتخاب کنید تا در ترکیب با یکدیگر زیبا و شیک دیده شود.

  1. شاخه های مورد نظر خود را جمع کنید. شاخه هایی را که برای این کار در نظر گرفته اید درون گلدان قرار دهید، البته بایستی به این نکته توجه داشته باشید که درازای شاخه را باید به قدری انتخاب کنید که تقریبا نصب آن درون گلدان چال شده و نیمه بالای آن بیرون از گلدان قرار خواهد گرفت. شاخه هایی را انتخاب کنید که مناسب این کار باشد و ترجیحا خشک باشد. همچنین میتوانید همچین درخت شاخه داری را از فروشگاه هایی که آلات هنری می فروشند تهیه کنید.
  2. درخت را رنگ آمیزی کنید. با استفاده از قیچی گل یا قیچی معمولی شاخه های اضافه و عیب دار را که باعث ناخوشایند دیده شدن درخت می شوند را قطع کنید. با استفاده از اسپری رنگ با رنگی مناسب درخت را کاملا پوشش دهید. برای مثال اسپری نقره ای رنگ میتواند به درخت شما یک استایل متالیک زیبا بدهد و باعث زیبا جلوه داده شدن زیورآلات شود.

در آینده ممکن است بخواهید رنگ درخت یا بطور کلی درخت و گلدان را عوض کنید.

  1. شاخه ها را درون گلدان قرار دهید. شاخه ها را به گونه ای انتخاب کنید که سایز و اندازه آن مناسب اتاق شما باشد. ممکن است بعدها احساس کنید که زیورآلات شما زیاد شده و نیاز است شاخه های بیشتری را به گلدان اضافه کنید.
  2. زیورآلات و جواهرات خود را آویزان کنید. با آویزان کردن گردنبند، دستبند، گوشواره و سایر زیورآلات به درخت آویز جواهرات زینت دهید. اطمینان حاصل کنید که استقامت درخت در برابر جواهرات سنگین مناسب است. جواهرات و زیورآلات را با رنگ بندی خاصی بر روی درخت بچینید تا منظره ای بی نظیر ایجاد کنید.کاربران گرامی در صورت تمایل می توانند از فروشگاه زیورآلات و بدلیجات لوکس گلامور دیدن فرمایید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای مخفی کردن این بخش، بیرون از کادر کلیک کنید
مقایسه