نشانه های علاقه مند شدن آقایان و خانم ها

نشانه های دوست داشتن و عاشق بودن آقایان و خانم ها – آیا او به من علاقه مند است؟

اگر کسی را دوست داشته باشید همیشه دنباله نشانه ها و علامت هایی خواهید بود که عشق علاقه او به شما را نشان دهد. حال اگر این علاقه و دوست داشتن برای جنس مخالف باشد این قضیه اهمیت صد چندان پیدا می کند ! اگر به دنباله نشانه هایی برای پاسخ به سوالاتی مانند “نشانه های علاقه مند شدن آقا به خانم کدامند ؟”، “نشانه های علاقه مند شدن خانم به آقا کدامند”، ” آیا او به من علاقه دارد ؟ ” ، ” او می داند من عاشقش هستم ؟ ” ، ” علاقه و دوست داشتن من یک طرفه هست ؟”هستید در این مقاله می توانید به جواب های خود نزدیکتر شوید. پس با ما همراه باشید.

نشانه های علاقه مند بودن آقایان

فهمیدن اینکه یک آقا به شما علاقه مند شده است متاسفانه یا خوشبختانه بسیار آسان است چرا که اکثر آقایان خود را راحت لو می دهد و کافیست کمی به رفتار او دقت کنید. خواندن زبان بدن آقایان کار آسانی و فقط کافی است کمی دقت بیشتری داشته باشید. اگر یک پسر خیلی خجالتی نباشد و حتی مقدار کمی اجتماعی باشد به نکات زیر دقت کنید:

  1.  یکی از نشانه هایی که هم در آقایان و هم در خانم ها مشترک است ولی در آقایان کمی واضح تر است : اگر یک پسر به شما علاقه مند شده باشد همیشه چشمش به دنبال شماست و وقتی به او نگاه میکنید نگاه خود را میدزدد. نگاه کردن ممتد و گاه و بیگاه یکی از نشانه های علاقه مند شدن آقا به خانم است که با کمی دقت به این مسئله به راحتی می توان به علاقه مند بودن آقایان پی برد.
  2.  یکی دیگر از نشانه های علاقه مند شدن آقا به خانم این است که اگر یک مرد شما را دوست داشته‌ باشد و زمانی که اصلا انتظارش را ندارد ناگهان شما را ببیند، به‌ صورت غیرارادی با خودش لبخند عمیقی می‌ زند. فقط کافی است برای خواندن این نشانه حالت چهره‌اش را زیر نظر بگیرید.
  3.  یکی دیگر از نشانه های علاقه مند شدن آقا به خانم این است که اگر مردی شما را دوست داشته باشد بدون شک وقتی در جمعی که شما حضور دارید حضور پیدا میکند بسیار خنده رو و بشاش خواهد بود و سعی خواهد کرد تا بهترین رفتار را از خود نشان دهد. به طور مثال سعی خواهد کرد تا بهترین حالت بدن خود را به نمایش بگذارد
  4. این مورد بر اساس شخصیت آقایان می تواند متفاوت باشد ولی در حالت کلی یک قانون نانوشته ی درست است : او سعی می کند در محیط هایی که شما حضور دارید بذله گو و خنده رو باشد و شما را بخنداند.
  5. اگر مردی به شما علاقه داشته باشد، و قرار باشد به صورت از قبل برنامه ریزی شده در محیطی که شما حضور دارید باشد حتما ظاهری متفاوت و مرتب را انتخاب خواهد کرد. اگر شما دانشجو هستید به راحتی می توانید این حالت را درک و لمس کنید. او در کلاسی که با شما دارد حتما متفاوت تر ظاهر خواهد شد چرا که او نیز می خواهد نظر شما را به خود جلب کند.
  6. اگر مردی به شما علاقه داشته باشد بیش از دیگران نگران شما خواهد بود. یکی از ویژگی های آقایان حس احساس مسئولیت در قبال عزیزانشان است. اگر او به شما علاقه داشته باشد سعی خواهد کرد از شما حمایت کند و در هر حالتی نگران شما خواهد بود و نمی تواند این نگرانی را مخفی کند.
  7.  آقایان معمولا دوست داشتن های خود را با دوستان نزدیک خود در میان می گذارند پس شما می توانید با دقت بر روی رفتار دوستان نزدیک او نیز به یک سری مسائل پی ببرید. اگر دوستان او سعی می کنند زیاد از او تعریف کنند یا وقتی شما را می بینند در رفتارشان تغییری ایجاد می شود به اطمینان از دوست داشتن او نزدیکتر شده اید.
  8.  اگر یک مرد به شما علاقه مند باشد می توانید این مورد را از حسادت او نیز لمس کنید. مردها معمولا در این مورد از اول حسود هستند و در صورتی که ببینند با مرد های دیگر می خندید یا رفتار صمیمانه ای دارید به نحوی عکس العمل نشان خواهند داد.
  9.  اگر یک مرد و پسر به شما علاقه مند باشد سعی خواهد کرد با شما بیشتر صحبت کند و این یک صحبت کردن عادی نیست چرا که کاملا مشهود می شود که او به هر بهانه ای به دنبال حرف زدن با شماست. او حتی گاها به بهانه هایی خنده دار شروع به صحبت کردن با شما می کند.

نشانه های علاقه مند بودن خانم ها

در کشور ما ایران، گذشته از شخصیت عفیف و کمی مرموز خانم ها، آقایان به دلیل اینکه معاشرت کمتری با خانم ها دارند در حالت کلی آشنایی بسیار کمی با روحیات و رفتار آنان دارند. برخی از ویژگی های علاقه مند شدن میان آقایان و خانم ها مشترک است که در ادامه به آن ها اشاره خواهیم کرد.

1- یکی از نشان های علاقه مند شدن خانم به آقا این است که هنگام صحبت با شما همیشه شاداب و سرحال هستند. اگر دختری هنگام صحبت کردن با شما سرحال و خنده رو بود می تواند مفهوم خاصی را به همراه نداشته باشد ولی وقتی هر دفعه و به صورت مرتب این اتفاق می افتد میتوانید بگویید این خانم به شما علاقه مند است

2- اگر خانمی در بحث های مختلف سعی کرد طرف شما را بگیرد و طرفداری شما را کند ممکن است به شما علاقه مند باشد. پس طرفداری های مکرر نیز می تواند یکی از علامت های علاقه مند شدن خانم به آقا دانست.

3- خانمی که به شما علاقه مند باشد سعی می کند به صورت نامحسوس هرجایی که شما حضور دارید به صورت اتفاقی ظاهر شود. او این کار را عمدا انجام می دهد تا توجه شما را به خود جلب کند. پس اگر در جاها و موقعیت های مختلف او را دیدید می توانید علاقه مند بودن او را حدس بزنید و این یکی دیگر از نشانه های علاقه مند شدن خانم به آقا است.

4- یکی از ابزارهای فهمیدن علاقه مند شدن خانم به آقا، شناسایی حالات درونی افراد زبان بدن می باشد که از این مورد می توان در تشخیص عاشق شدن دختران هم استفاده نمود . در زیر بعضی از نشانه های زبان بدن دختران عاشق را مشاهده می کنید :

  • در جهت شما با شانه یا پاهایش اشاره می کند .
  • هنگام صحبت کردن با شما به طرفتان خم می شود .
  • بازی با موها و درست کردن موها
  • لمس کردن دسته عینک یا نوازش دادن جواهرات مانند گوشواره و انگشتر
  • خیره شدن به صورت شما هنگام صحبت
  • تقلید کردن از رفتار شما
  • وقتی به او نگاه می کنید و وی را برانداز می کنید ، او لبخند می زند

اگر از این نشانه ها دیدید باید متوجه شوید که این موارد از نشانه های علاقه مند شدن خانم به آقا هستند.

5- یکی از ویژگی های مشتر میان آقایان و خانم هایی که عاشق یا علاقه مند شده اند حسادت است. او به کسانی که شما توجه می کنید حسادت میکند و این را از رفتار او میتوانید به راحتی متوجه شوید. یکی از نشانه های علاقه مند شدن خانم به آقا حسادت به خانم های دیگر است که می توانید با کمی دقت به این نکته به نتایج خوبی برسید.

6- وقتی دختر به پسر علاقه مند می شود سعی می کند اطلاعات مختلفی را راجع به شما جمع آوری کند. از وضعیت اقتصادی شما گرفته تا نحوه برخورد شما با دوستانتان برای او جالب می شود.

7- اگر دختر به پسر­­ی علاقه مند شده باشد مرتب درباره مسائل مختلف از او نظرخواهی میکند و سعی خواهد کرد تا نظر او را درباره مسائل مختلف بداند. پس اگر خانمی زیاد از شما نظر خواست به او به عنوان فضول نگاه نکنید چرا که ممکن است او به شما علاقه مند شده باشد.

 

در این مقاله از لوکس گلامور سعی کردیم تا برخی از نشانه های علاقه مند شدن آقایان و خانم ها را بیان کنیم. اگر شما نیز نظری دارید که به این مطلب کمک کند خوشحال می شویم در بخش نظرات مطرح کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای مخفی کردن این بخش، بیرون از کادر کلیک کنید
مقایسه