زیورآلات نماد عشق

نماد عشق و علاقه در زیورآلات و جواهرات

شما در هنگام خرید زیورآلات با تنوع طرح های مختلف روبرو هستیند و از میان آنها باید انتخاب کنید. ولی شاید برای شما نیز پیش آمده باشد که بخواهید برای عشقتان یا همسرتان هدیه ای بخرید ولی نمی دانید از چه نمادی استفاده کنید. در مقالات گذشته راجع معنی نماد های مختلف در زیورآلات مطالبی را ارائه کرده ایم ولی باید بدانید نماد قلب به تنهایی نماد عشق و احساس نیست و نماد های دیگری نیز وجود دارند که به همان اندازه دارای اهمیت هستند و نماد عشق و دوست داشتن می باشند. در این مقاله قصد داریم زیورآلات مناسبی که نماد عشق و دوست داشتن هستند و شاید برای بعضی ها آشنا نباشد را معرفی کنیم.

گره عشق

در دنیای زیورآلات گره عشق به معنی دوستی و عشق پایدار است و نمادی بی نظیر برای بیان عمق دوست داشتن است و جواهرات طرح گره عشق میتواند یک انتخاب خوب برای کسانی باشد که به دنبال یک نماد خاص برای بیان علاقه شان هستند. این زیورآلات به شکل گردنبند نقره، گوشواره نقره، دستبند نقره و .. در فروشگاه های زیورآلات موجود است که علاوه بر زیبایی و طرح بی نظیر آن دارای بار مفهومی فوق العاده ای نیز هستند. در زیر نمونه ای از زیورآلات طرح گره عشق را ملاحظه می فرمایید.

 Love Knot Fashion Ring in 14k Yellow Gold

نماد بی نهایت:

این نماد به شکل عدد هشت انگلیسی بر عکس است و امروزه طرفداران زیادی را به خود جذب کرده است و یکی دیگر از نمادهای عشق و دوست داشتن است. شاید به جرات می توان گفت محبوب ترین طرح دنیای زیورآلات و جواهرات است و هرگز از مد نمی افتد و هر روزه با کمی تغییرات و طرح های جدید روانه بازار می شود. طرح بی نهایت در انواع زیورآلات به کار گرفته می شوند از دستبند، گوشواره، انگشتر گرفته تا پابند و پیرسینگ ناف که همگی نشان از محبوبیت بالای این طرح دارد.

نماد عشق و علاقه در زیورآلات و جواهرات
گردنبند نقره بی نهایت
نماد عشق و علاقه در زیورآلات و جواهرات
دستبند نقره بی نهایت

 

نماد قلب:

شاید مرسوم ترین و متدوال ترین نماد برای عشق از دوران باستان تا کنون قلب بوده باشد و در انواع طرح های از زیورآلات گرفته تا طراحی ساختمان از آن بهره می برند. کافی است نگاهی به اطراف خود بیندازیم تا نماد های قلب را در هر جایی که هستیم ببنیم.

زیورالات طرح قلب نیز از دیرباز علاقه مندان و مشتریان خاص خود را داشته است. در ادامه چند نمونه از زیورآلات با طرح قلب را مشاهده می کنید.

نماد عشق و علاقه در زیورآلات و جواهرات
انگشتر طرح قلب
نماد عشق و علاقه در زیورآلات و جواهرات
گردنبند قلب

استفاده از خود کلمه love در زیورآلات

در بعضی زیورآلات در حال حاضر شاهد استفاده از کلمه عشق (LOVE) به شکلی ساده و زیبا هستیم که نشان از عمق دوست داشتن با بیانی ساده و بی آلایش است که در زیر نمونه ای از این زیورآلات را نشان داده ایم.

 

نماد عشق و علاقه در زیورآلات و جواهرات
گردنبند نقره love

نماد و طرح پروانه:

نماد عشق و علاقه در زیورآلات و جواهرات می تواند شامل طرح پروانه نیز شود که همواره نشان از زیبایی، تغییر و تحول و آزادی است از همین رو یک طرح خاص و شیک برای هدیه دادن عزیزان در مناسبت های مختلف می باشد.

نماد عشق و علاقه در زیورآلات و جواهرات
گردنبند طرح پروانه

نماد و طرح فرشته

طرح فرشته نیز یکی از طرح های پرطرفدار در بخش زیورآلات می باشد که نماد زیبایی و عشق می باشد از همین رو برای هدیه دادن به همسر، نامزد و … مناسب می باشد.

نماد عشق و علاقه در زیورآلات و جواهرات
گردنبند نقره فرشته

ست ها

یکی دیگر از نماد های عشق که بیشتر مورد توجه است استفاده از زیورآلات ست است و گاهی به صورت دو تکه و گاهی به صورت یکسان با رنگ های مختلف هستند. این زیورآلات به شکل های مختلف اعم از قلب، بینهایت، کینگ و کویین و … در زیورآلات لوکس گلامور موجود است که در بخش پایینی نمونه ای از آنها را ملاحظه می فرمایید.

نماد عشق و علاقه در زیورآلات و جواهرات
دستبند ست عاشقانه
نماد عشق و علاقه در زیورآلات و جواهرات
گردنبند ست عاشقانه

 

امیدوارم این مقاله از لوکس گلامور نیز مورد توجه شما قرار گرفته باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای مخفی کردن این بخش، بیرون از کادر کلیک کنید
مقایسه