راهنمای خرید ساعت نقره

مقاله راهنمای خرید ساعت نقره در  راستای  کمک به خرید آسان و با کیفیت ساعت نقره ارائه شده است که همواره در ایران طرفداران زیادی دارد. ساعت ها با ساختار ها و رنگ های مختلف می توانند مکمل یک تیپ اسپورت و فانتزی تا یک استایل کاملا مجلسی و اداری باشند مانند انواع ساعت نقره زنانه و یا ساعت بند چرمی اسپرت مردانه، پس تصمیم برای خرید یک ساعت درخور را دست کم نگیرید.

به طور کلی هر فرد با توجه به نوع شخصیت و ذهنیت خود نسبت به محیط و روحیات خود ساعت و ظاهر خود را تنظیم می نماید.از طرفی یکی از بهترین هدیه ها، ساعت مچی می باشد و هر شخصی از گرفتن این هدیه خوشحال خواهد شد و از طرفی در خرید ساعت سایز و اندازه مورد نیاز نیست و شما می توانید مطمئن باشید که هدیه ی شما مشکل سایز نخواهد داشت. این مقاله در ارتباط با راهنمای خرید ساعت نقره زنانه و ساعت مردانه می باشد که می توانید با مطالعه آنها بهترین ساعت نقره را انتخاب کنید:

آشنایی با انواع ساعت نقره زنانه

ساعت های نقره زنانه مچی به دو استایل و دسته تقسیم می شوند که شامل ساعت های نقره جواهری و ساعت های نقره سیاه قلم بوده که دارای متریال اولیه یکسان با آبکاری و نگین کاری متفاوت می باشد از همین رو در این بخش به توضیح مختصری در ارتباط با این دو نوع ساعت نقره زنانه می پردازیم تا شما راهنمایی کلی در خرید ساعت نقره زنانه بدست آورید.

معرفی و راهنمای خرید ساعت نقره جواهری زنانه 

یکی از انواع ساعت نقره، ساعتهای به رنگ سیلور و براق می باشند و اغلب دارای نگین هایی برای جلوه ی بیشتر هستند. سطح این ساعت ها صیقلی و آینه ای می باشد و دارای طرح های بسیار متنوعی بوده و در عین حال بسیار چشمگیر هستند. نکته ای در ارتباط با ساعت های نقره زنانه جواهری باید بخاطر داشت آبکاری این ساعت های می باشد که از نوع رودیوم چندلایه می باشند که باعث شده است تا رنگ ساعت ها کاملا مشابه طلا سفید گردد.اگر قصد خرید ساعت برای مراسم عروسی خود دارید ساعت های نقره ای نگین دار بهترین انتخاب برای عروس خانم ها هستند.

میتوانید یک ست زیبا از سرویس های نقره، حلقه های نقره و ساعت نقره را با توجه به نقش و نگار انتخاب کرده و در کنار یک لباس سفید زیبا از آنها استفاده کنید. یکی دیگر از مواردی که باید در خرید ساعت نقره بدان توجه کرد نگهداری صحیح از ساعت نقره می باشد که سبب درخشان ماندن ان در طول زمان می شود که این امر در ساعت های نقره جواهری نسبت به ساعت های سیاه قلم نمود بیشتری دارد.

در ادامه مقاله نکاتی را درباره خرید و انتخاب ساعت های نقره آورده ایم که حتما مطالعه کنید.

معرفی ساعت های نقره سیاه قلم زنانه

یکی دیگر از انواع ساعت نقره زنانه، ساعت نقره سیاه قلم می باشد. جنس این ساعت ها نیز نقره 925 می باشد و نقش و نگار های مشکی رنگ باعث به وجود آمدن سبک آنتیک در این ساعت ها شده است که ایجاد این تم مشکی توسط فرآیند میناکاری و سیاه قلم کاری صورت می گیرد. نگین های به کار رفته در ساخت ساعتهای نقره سیاه قلم اغلب مارکازیت اتریشی و با طیف رنگی سیاه و خاکستری می باشند تا یک هم خوانی میان رنگ نگین ها و بدنه ساعت ایجاد شود.

طراحی بند و قاب دور ساعت اغلب دارای نقش و نگار های زیبا می باشد که جلوه ی این اکسسوری ها را دو چندان میکند. این ساعت ها برای استفاده در مراسم و میهمانی ها مناسب بوده و میتواند به عنوان هدیه ای زیبا برای همسر،مادرو سایر عزیزان در نظر گرفته شود.

راهنمای خرید ساعت نقره مردانه مچی 

ساعت های نقره مردانه بر خلاف ساعت های نقره زنانه فقط به صورت استایل و طرح  سیاه تولید می شود که در این بخش به معرفی این نوع ساعت های نقره مردانه می پردازیم.

معرفی ساعت های نقره مردانه سیاه قلم 

این نوع ساعت های مردانه با استفاده از نقره عیار 925 استرلینگ ساخته می شوند که با استفاده از سیاه قلم کاری و نگین های مارکازیت تم مشکی بر روی آنها ایجاد شده است. معمولا پهنای بند ساعت مردانه بالای 10 میلی متر می باشد و قطر صفحه ای بین 3 تا 4 سانتی متر دارند و موتور استفاده شده در انها نیز از نوع میوتای ژاپن می باشد که با توجه به برند ساعت نقره یا از نوع GOLD می باشد و یا SILVER که نوع موتور گلد کیفیت بالاتری دارا می باشد و در ساعت نقره مردانه سما بیشتر استفاده می شود.

نکاتی که قبل از خرید ساعت نقره باید بدانید

حتما قبل از خرید ساعت نقره باید به مواردی توجه شود تا ساعت از حیث ویژگی های مختلف مورد ارزیابی قرار گیرد و انتخابی بی نقص در خرید ساعت نقره انجام دهید. راهنمای خرید ساعت نقره با بررسی کامل و جامع ساعت های نقره را از حیث اندازه،  نوع موتور، نگین ساعت و سایز بررسی می کند تا زیباترین گزینه در هنگام خرید ساعت نقره نصیب شما شود.

اندازه مناسب ساعت نقره

در خرید ساعت نقره تنها شکل و طراحی ظاهری آن مورد اهمیت نیست، در کنار این موارد بهتر است ساعتی مناسب با استایل بدنی خریداری شود. اگر مچ دست باریکی دارید هرگز سراغ ساعت هایی با صفحه ی درشت نروید زیرا این ساعت ها بر روی مچ باریک حتی بزرگتر از آنچه هستند به نظر میرسند، بنابراین سراغ ساعت های ظریف با اندازه ی صفحه ی کوچک تا متوسط بروید.

اگر مچ دستتان پهن است تنها انتخاب شما ساعتی با صفحه ی بسیار بزرگ نیست، بلکه میتوانید ساعت هایی با اندازه صفحه متوسط  و بند نسبتا پهن را انتخاب کنید. ساعتهای بسیار ظریف و باریک برای مچ های پهن مناسب نیستند و حالتی بچگانه ایجاد می کنند.

سایز بند ساعت

اگر در خرید ساعت های نقره به مشکل بزرگ بودن بند ساعت برخوردید، جای نگرانی نیست، این ساعت ها برای انواع مچ دست طراحی شده اند و شما می توانید با درآوردن پین های تعبیه شده روی بند ساعت و درآوردن بخشی از بند آن را متناسب با مچ خود تنظیم کنید، بنابراین اگر ساعتی را به عنوان هدیه انتخاب کردید نگرانی از بابت سایز بودن آن نخواهید داشت.

موتور ساعت نقره

ساعتهای نقره به دلیل جنس و طراحی دارای دوام بالا بوده و همیشه مد هستند و جزو ساعتهای لوکس و گران قیمت محسوب می شوند، بنابراین کیفیت موتور آنها مولفه ای مهم می باشد. وقتی تمام اجزای ساعت سالم هستند و درخشش خود را حفظ کرده اند، از کار افتادن موتور آن میتواند کل هزینه ی شما را هدر دهد. بنابراین علاوه بر زیبایی و ظاهر ساعت کیفیت موتور آن را نیز در نظر بگیرید. ساعتهای نقره ارائه شده در فروشگاه لوکس گلامور دارای موتور ژاپنی با کیفیت عالی می باشند و شما عزیزان نگرانی از بابت از کار افتادن آن نخواهید داشت. موتور استفاده شده بر روی ساعت های نقره جواهری و سیاه قلم می تواند از برند میوتای ژاپن باشند که به دو صورت GOLD و SILVER در بازار یافت می شوند که نوع گلد با کیفیت ترین نوع موتور ساعت می باشند که در اکثر ساعت های نقره فروشگاه لوکس گلامور از آنها استفاده شده است و با توجه به کیفیت بی نظیر آنها دارای گارانتی دو ساله معتبر هستند.

جنس نگین به کار رفته در ساعت نقره 

نگین های استفاده شده در ساعت های نقره می تواند انواع مختلفی داشته باشد که شامل نگین های اتمی و یا سنگ های اصلی باشند که بر روی قیمت تمام شده ساعت نقره تاثیر گذار خواهد بود. معروف ترین نگین های استفاده شده بر روی ساعت زیرکونیا و مارکازیت می باشند که نگین های زیرکونیای اتمی اغلب بر روی ساعت های جواهری مورد استفاده قرار می گیرد و نگین های مارکازیت که ساخت اتریش هستند اغلب بر روی ساعت های سیاه قلم استفاده میشود.

یکی دیگر از نکاتی که در مورد نگین ساعت باید بدان بپردازیم نوع نگین کاری و مخراج کاری انها می باشد که اغلب از نوع ماشینی و با مخراج کاری با کیفیت هستند که باعث شده است تا نگین ها بدون ریزش باشند.

معرفی برند های ساعت نقره در ایران 

ساعت های نقره در مارک و برند های مختلف در بازار موجودند که می توان از نظر تولید به دو بخش ساعت نقره خارجی و ساعت نقره ساخت ایران تقسیم کرد که امروزه از لحاظ کیفیت در یک رده قرار می گیرند از همین رو ساعت های نقره ایرانی دارای گارانتی دو ساله معتبر از حیث سلامت موتور و ثبات رنگ می باشد که در بخش زیر به معرفی چندین برند مطرح  ساعت نقره ایرانی و خارجی می پردازیم.

معرفی برند سما 

ساعت های نقره برند سما از بهترین برند های ساخت ساعت می باشد که تا سال های می تواند شما را از خرید ساعت نقره بی نیاز کند و ساعت های تولید این شرکت به صورت سیاه قلم کاری شده با موتور GOLD میوتای ژاپن روانه بازار می شوند که دارای دو سال گارانتی هستند که در زیر نمونه هایی از آنها را مشاهده می کنید.

راهنمای خرید ساعت نقره - ساعت نقره برند سما
ساعت نقره زنانه مربعی wh-n171

معرفی برند GTA

یکی از برند های تولید کننده ساعت های نقره جوهرای را می توان برند GTA دانست که ساعت های این شرکت با استفاده از نقره عیار 925 درجه یک تولید میشوند که آبکاری چندین لایه رودیوم بر وی آنها استفاده شده است. نوع موتور های ساعت های نقره برند GTA نیز از نوع میوتای ژاپن و گلد هستند از همین رو ساعت های نقره جواهری این شرکت نیز دارای گارانتی دو ساله ثبات رنگ و سلامت موتور می باشند. شما می توانید انواع ساعت های برند GTA را در بخش ساعت های نقره مشاهده کنید.

ساعت نقره برند GTA -  راهنمای جامع خرید ساعت نقره
ساعت نقره جواهری زنانه موتور ژاپن آبکاری رودیوم wh-n381

معرفی برند H.S

ساعت های نقره برند H.S نیز به دو صورت جواهری و سیاه قلم می باشند که از موتور با کیفیت ژاپنی بهره می برند و جزو برند های با تنوع بالا در سطح بازار هستند که طرح های جذاب برند H.S طرفداران زیادی را به سوی خود جذب کرده است.

راهنمای خرید ساعت نقره - ساعت نقره برند H.S

معرفی برند B.S.J

یکی دیگر از برند های تولید کننده ساعت نقره در ایران برند B.S.J هست که به تازگی و در سال های اخیر اقدام به تولید ساعت های نقره کرده است. که می توان گفت از کیفیت مطلوبی برخوردار هستند و در کنار موتور ژاپنی، طراحی های زیبا و دلنشینی را به مشتریان ارائه می دهد.

ساعت نقره برند BSJ - آموزش خرید ساعت نقره
ساعت مچی نقره 925 زنانه جواهری wh-n363

مزایایی استفاده از ساعت نقره 

استفاده از ساعت نقره می تواند چندین مزیت نسبت به استفاده از ساعت های استیل و یا چرمی اسپرت داشته باشد که در این بخش به چندین مورد از آنها اشاره می کنیم.

مفید بودن استفاده از ساعت نقره برای بدن 

استفاده از نقره از دیرباز برای همگان توصیه شده است. نقره دارای خاصیت ضد التهابی و تسکین دهندگی دارد و از سوی برای سلامت پوست نیز مفید می باشد از همین رو انتخاب یک ساعت نقره می تواند به استفاده از ساعت مچی استیل ارجحیت داشته باشد.

قابیت فروش ساعت نقره دست دوم 

مهم ترین معیار در تعیین قیمت ساعت نقره وزن آن می باشد که به صورت به روز محاسبه می شود. از همین رو شما در صورت نیاز می توانید ساعت نقره دست دوم خود را به قیمت روز نقره به فروشندگان نقره در سراسر کشور بفروشید.

تنوع بالای ساعت نقره 

ساعت های نقره زنانه و مردانه موجود در بازار دارای تنوع بالایی هستند از همین رو می توان گفت که ساعت های نقره جوابگوی سلایق مختلف می باشد و قیمت آن نیز به نسبت مناسب تر از ساعت های مچی استیل اورجینال می باشد.

خلاصه

راهنمای خرید ساعت نقره با ارائه دقیق جزئیات ساعت های نقره زنانه و مردانه سعی در کمک به انتخابی مناسب با سلیقه شما عزیزان دارد و در ادامه با ارائه برند های معتبر ساعت نقره کوشیده ایم تا بهترین مارک و برند ساعت نقره بر روی دستان شما بدرخشد از همین رو توصیه می شود .باعث افتخار فروشگاه لوکس گلامور است که نظرات شما عزیزان و اطلاعات مشتریان عزیز را در مورد ساعت نقره و برند های معروف در بخش نظرات قید شود تا کمکی به دوستان دیگر که قصد خرید ساعت نقره دارند کرده باشیم.

One comment

  1. علی

    بسیار زیباست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای مخفی کردن این بخش، بیرون از کادر کلیک کنید
مقایسه