10 ادکلن مردانه معروف و خوش بو

10 ادکلن مردانه معروف و خوش بو

عطر و ادکلن مردانه تاثیر زیادی در آراستگی مردانه دارد به صورتی که  می توان گفت بیشترین تاثیر را در فرد و اطرافیان هر کسی می تواند عطر و ادکلن داشته باشد. 10 ادکلن مردانه معروف در بازار را در این مقاله بررسی خواهیم کرد که در انواع مختلف وجود دارد. انتخاب عطر  و ادکلن متناسب با شخصیت و استایل شما می تواند یک چالش برای شما به حساب آید. در مقالات قبل در مورد راهنمای خرید عطر و ادکلن مردانه و یا راهنمای خرید ادکلن مناسب هر فصل بحث کردیم که می توانست شما را در خرید عطر و ادکلن مردانه راهنمایی کند. در این مقاله نیز سعی داریم تا 10 ادکلن و عطر مردانه پرطرفدار را به شما معرفی کنیم که ترکیبی از عطر و ادکلن های معاصر و کلاسیک را شامل می شوند.  چه به دنبال یک عطر مردانه روزمره باشید و یا دنبال یک عطر و ادکلن خاص این مقاله تمام گزینه های و رایحه ها را پوشش داده است. در این لیست عطر و ادکلن مردانه از معروف ترین برند های دیور، تام فرود و شنل وجود دارد بنابراین مهم نیست ترجیح شما کدام است؟چوبی،گلی یا تند؟ مطمنا عطری در این لیست وجود دارد که نظر شما را به خود جلب می کند پس بدون مقدمه به معرفی 10 عطر و ادکلن مردانه معروف می پردازیم.

عواملی مهم در انتخاب عطر و ادکلن مردانه

هنگام انتخاب عطر و ادکلن مردانه باید به عوامل مختلفی توجه کرد قبل از هر چیز مهم است بدانید برای چه مناسبتی می خواهید از عطر و ادکلن استفاده کنید. از همین رو گفته می شود که رایحه های سبک و خنک برای استفاده در روز مناسب تر هستند و این در حالی است که رایحه تند و قوی برای استفاده در شب گزینه مناسبی به حساب می آیند.

یکی دیگر از نکات مهم در خرید عطر و ادکلن مردانه سلیقه فردی از نظر نت های رایحه است. عطر و ادکلن های مردانه شامل طیف وسیعی از نظر نت های می باشند که از آن جمله می توان به رایحه های چوبی، گلی، میوه ای، مرکبات، مشک و … اشاره کرد از همین رو توصیه می شود قبل از خرید عطر های مختلف را تست کنید تا مطمن شوید رایحه ای که انتخاب می کنید با سبک و شخصیت شما همخوانی دارد.

علاوه بر موارد گفته شده ماندگاری و پخش بو ادکلن مردانه نیز یک عامل مهم در خرید عطر و ادکلن مردانه است.اگر به دنبال خرید عطر و ادکلن با ماندگاری بالا هستید بی شک باید به جای ادوتویلت از فرمولاسیون هایی همانند پرفیوم و ادوپرفیوم استفاده کنید.

در نهایت پیدا کردن عطر و ادکلن مردانه عالی نیاز به تحقیق و بررسی دارد. با در نظر گرفتن عواملی همانند مناسبت، نت های رایحه، ماندگاری و پراکندگی شما قادر خواهید بود عطر و ادکلن مطابق با نیاز خود را خریداری کنید. باید این نکته را در نظر گرفت که همه این عوامل در کنار عامل مقرون به صرفه بودن هست که انتخاب نهایی شما را شکل می دهند.

معرفی 10 ادکلن مردانه معروف و خوش بو

در این بخش عطر و ادکلن های مردانه را به دو بخش قیمت مناسب و ارزان و عطر و ادکلن های قیمت بالا تقسیم بندی کرده ایم تا به نحوی برای همه سلیقه ها با هر بودجه ای گزینه ای را مطرح کرده باشیم از همین رو توصیه می شود با توجه به سلیقه، مدت ماندگاری و رایحه ها انتخابی متناسب داشته باشید.

عطر و ادکلن های مردانه مقرون به صرفه

به دنبال خرید عطری شگفت انگیز و مقرون به صرفه برای مردان هستید؟ پس ادامه مطلب را دنبال کنید تا شما را با 5 عطر و ادکلن مردانه قیمت مناسب آشنا کنیم که بو و رایحه شگفت انگیز و بی نظیری دارا می باشند.

اولین ادکلن مردانه در لیست 10 ادکلن مردانه معروف Nautica voyage  می باشد که دارای رایحه خنک و سرد می باشد که برای استفاده در فصول تابستان و بهار مناسب میباشد. این ادکلن مردانه جزو گروه بویایی چوبی آبزی می باشد که دارای نت ابتدایی سیب ، ترکیبات سبز نت میانی:لاله مردابی و گل ابریشم و نت پایه مشک، کهربا، خزه درخت بلوط و سدر میباشد.

خرید ادکلن مردانه ادکلن مردانه Nautica voyage

دومین ادکلن مردانه معروف و مقرون به صرفه در مجموعه 10 ادکلن مردانه معروف montblanc legend  می باشد که دارای رایحه ای شیرین و خنک می باشد و از قیمت مناسبی برخوردار است از همین رو می تواند یک گزینه عالی برای خرید ادکلن مردانه باشد.  در این ادکلن در نت ابتدایی رایحه ترنج ایتالیایی، اسطوخودوس و در رایحه میانی سرو سفید و در رایحه اصلی خزه درخت بلوط وجود دارد.

ادکلن مردانه مونت بلانک لجند
ادکلن مردانه مونت بلانک لجندهای کپی ed-n108

ادکلن مردانه دیگری که در رتبه سوم 10 ادکلن مردانه معروف قرار دارد و از قیمت مناسبی برخوردار و ساخت کشور فرانسه می باشد ادکلن شالیز اصل فرانسه می باشد که دارای طبع سرد است و در رایحه نت ابتدایی آن  نارنگی ماندارین، سیب، گریپ فروت و در نت میانی اسطوخودوس و ریحان وجود دارد و نت پایانی ان جوز،چوب صندل سفید، خزه درخت بلوط وجود دارد.

ادکلن مردانه Shalis Remy Marquis اصل فرانسه ed-n149
ادکلن مردانه Shalis Remy Marquis اصل فرانسه ed-n149

ادکلن مردانه دیگری که در دسته ادکلن های مردانه مقرون به صرفه قرار می گیرد ادکلن مردانه silver scent  می باشد دارای رایحه گرم است که در رایحه و نت ابتدایی ان لیموترش و شکوفه پرتقال وجود دارد و در نت میانی ان رایحه های اسطوخودوس، شمعدانی، رزماری هل، گشنیز و جوز وجود دارد و در نت پایانی ان سرخالو، دانه تونکا ، چوب درخت ساج ، خس خس قابل استشمام است.

پرفیوم Silver Scent مردانه 100 میل ed-n127
پرفیوم Silver Scent مردانه 100 میل ed-n127

ادکلن معروف دیگر مردانه که قیمت نسبتا مناسبی دارد paco rabanne invictus  میباشد که دارای رایحه تند و خنک است و جزو گرو بویایی چوبی دریایی قرار می گیرد که در نت اولیه  گریپ فوروت ، ماندارین ، نت های دریایی وجود دارد و در نت میانی رایحه های گل یاس و برگ وجود دارد. اما رایحه پایانی این ادکلن از شاهبوی، نعناع هندی، گلسنگ و چوب گایاک وجود دارد که با ماندگاری بالا باعث شده است این ادکلن مردانه جزو گرو ادکلن های مردانه معروف مقرون به صرفه قرار بگیرد. این ادکلن مردانه خوش بو دارای نمونه شرکتی نیز می باشد که در بخش عطر و ادکلن مردانه و تحت عنوان ادکلن مردانه INVECTUSO بایلندو ed-n141 | فروشگاه اینترنتی لوکس گلامور (deluxeglamour.com)موجود می باشد.

خرید ادکلن paco rabanne invictus اصل

5 عطر و ادکلن مردانه رده بالا

جستجوی بهترین عطر مردانه مانند پیدا کردن سوزن در انبار کاه می باشد. گزینه های زیادی در بین انتخاب ها وجود داد که می توانید انتخاب کنید از همین رو پیدا کردن رایحه ای که با سبک و شخصیت شما مطابقت دارد می تواند بسیار دشوار باشد. با این حال اگر به دنبال خرید عطر های با قیمت بالا، لاکچری و اغوا کننده هستید توصیه می کنیم ادامه مطلب را دنبال کنید.

اولین گزینه در لیست ما ادوپرفیوم Tom fords oud wood  می باشد. این عطر مردانه دارای ترکیبی عجیب از چوب عود کمیاب، چوب صندل و فلفل چینی است که دارای رایحه ای گرم و تند می باشد که برای هر مناسبتی از آن میتوان استفاده کرد.

 ادکلن Tom fords oud wood مردانه اصل

ادکلن دیگری که در لیست ما قرار دارد که creed Aventus cologne  است دارای نت های میوه ای از آناناس است که با چوب دودی توس مخلوط شده و حال و هوای مردانه را القا می کند.

خرید ادکل مردانه creed Aventus اصل
ادکلن مردانه کرید اونتوس 30 میل ed-n105

 اگر دنبال رایحه کلاسیک تر می گردید می توانید ادوتویلت chanel bleu de chanel  را به عنوان یکی از گزینه ها در نظر بگیرید که دارای رایحه معطر چوبی است که به همراه نت های مرکباتی تازه این عطر را ماندگار و در عین حال لاکچری می کند.

خرید ادکلن مردانه  chanel bleu de chanel

برای کسانی که عاشق رایحه های گل هستند Maison Francis Kurkdjian Baccarat Rouge 540  مناسب می باشد و می تواند شما را با ترکیب منحصر به فرد از یاس، زعفران و عنبر مجذوب خود کند.

ادکلن مردانه اصل Maison Francis Kurkdjian Baccarat Rouge 540

آخرین عطر مردانه که یکی از پراهمیت ترین ها نیز می باشد عطر Dior Sauvage  می باشد که امروزه به یکی از محبوب ترین عطر ها در بین مردانه بدل کرده است. این عطر حاوی ترنج همراه با رایحه های اسطوخودوس و وانیل است که بویی اعجاب انگیز ایجاد می کند.

ادکلن مردانه Dior Sauvage  اصل

در پایان باید این نکته را یادآوری کنیم که یک عطر رده بالا ظاهری کلی برای شما و استایل شما ایجاد می کند و از سوی دیگر اعتماد به نفس شما را افزایش می دهد. 5 عطر معرفی شده سلیقه های مختلف از کلاسیک تا معاصر را پاسخ می دهد.

خلاصه

انتخاب عطر مناسب برای مردانه می تواند یک کار دلهره آور باشد. مهم است که در هنگام تصمیم گیری عواملی مانند نت های رایحه و ماندگاری را در نظر بگیرید. با این حال با گزینه های معرفی شده در قسمت10 ادکلن مردانه معروف و خوش بو که در دو دسته مقرون به صرفه و قیمت بالا تقسیم شده است بی شک انتخاب هایی برای همه افراد وجود خواهد داشت.

جالبت توجه است که طبق مطالعه Euromonitor International  انتظار میرود که بازار جهانی عطر تا سال 2025 به 52 میلیارد دلار برسد. این آمار و ارقام نشان می دهد که مردم چقدر به قدرت عطر و ادکلن و ایجاد حس خوب اهمیت می دهند. فرقی نمی کند که شما دارای بودجه اندکی باشید و یا به دنبال عطر لاکچری هستید توصیه می شود وقت خود را صرف بررسی عطر های مختلف کنید تا اطرافیان و دوستان شما  همواره از ارتباط با شما احساس رضایت کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای مخفی کردن این بخش، بیرون از کادر کلیک کنید
مقایسه