10 ایده هدیه روز معلم

10 ایده هدیه روز معلم

یکی از روز های ارزشمند و گرانقدر در تقویم ما 12 اردیبهشت می باشد که به عنوان روز معلم شناخته می شود تا قدردان گوشه ای از زحمات این عزیزان باشیم. یکی از سوالاتی که در روز معلم به ذهن خطور می کند این است که برای روز معلم چی خرم؟ یا بهترین کادو هدیه روز معلم کدام است؟ ما در این مطلب با معرفی 10 ایده هدیه روز معلم گزینه هایی زیبا و اقتصادی را به شما عزیزان معرفی خواهیم کرد که به عنوان محبوب ترین هدایای روز معلم شناخته می شوند. در این قسمت به معرفی 5 هدیه روز معلم برای خانم ها و 5 هدیه روز معلم مردانه می پردازیم و توضیح مختصری در مورد هر کدام بیان خواهیم کرد.

هدیه روز معلم برای خانم ها

هدیه و کادو روز معلم برای خانم ها نسبتا دارای تنوع بیشتری نسبت به هدیه روز معلم مردانه می باشند که از این بین می توان به زیورآلات زنانه، پک کادویی مخصوص روز معلم، عطر و ادکلن زنانه و محصولات چرمی زنانه اشاره کرد که در اینجا به معرفی کامل هر کدام از آنها می پردازیم.

زیورآلات زنانه مخصوص هدیه روز معلم

یکی از گزینه هایی که در بین 10 ایده هدیه روز معلم برای خانم ها قرار می گیرد زیورآلات زنانه است که در طیف وسیعی ازفلزات و به صورت دستبند زنانه، گردنبند زنانه، انگشتر زنانه و … در بازار موجود است اما امروزه بیشتر از نقره و یا استیل استفاده می کنند که قیمت مناسبی دارد و می تواند یک هدیه ارزشمند برای کادو روز معلم باشد که نمونه هایی از این زیورآلات زنانه را مشاهده می کنید.

زیورآلات مشاهده شده در این بخش تنها بخش کوچکی از گزینه هایی است که می توانید برای هدیه روز معلم زنانه در نظر بگیرید توصیه می شود برای مشاهده محصولات بیشتر به بخش زیورآلات زنانه و دخترانه مراجعه کنید.

عطر و ادکلن زنانه مخصوص روز معلم

یکی دیگر از گزینه هایی که می تواند به عنوان هدیه روز معلم برای استفاده خانم مناسب باشد عطر و ادکلن می باشد که در انواع بسته بندی های شیک و زیبا در فروشگاه لوکس گلامور موجود می باشند. عطر و ادکلن زنانه را می توان متناسب با هر سلیقه ای و هر بودجه ای یافت کرد از همین رو یک گزینه عالی برای هدیه روز معلم می باشند و می توانند جزو گزینه های 10 ایده هدیه روز معلم زنانه قرار بگیرند.

محصولات بیشتر را می توانید بخش عطر و ادکلن زنانه مشاهده و یکی از آنها را به عنوان هدیه روز معلم انتخاب کنید.

کیف چرم مناسب هدیه روز معلم زنانه

یکی دیگر از گزینه هایی که می تواند به عنوان کادو روز معلم برای خانم ها مورد استفاده قرار گیرد انواع کیف چرم می باشد که امروزه به دو صورت چرم مصنوعی و چرم طبیعی در بازار موجود می باشند که نمونه هایی از این کیف چرم ها در پایین مشاهده می کنید که در تنوع بالا و با قیمت رقابتی عرضه شده اند.

برای مشاهده گزینه های بیشتر برای هدیه دادن به معلم می توانید به بخش کیف چرم مراجعه کنید.

ساعت زنانه مناسب هدیه دادن به معلم

از گزینه های لوکس و خاص برای هدیه روز معلم می توان به انواع ساعت مچی اشاره کرد که به صورت اسپرت و طرح طلا در بازار موجود می باشند که با استفاده از چرم و یا فلزاتی نظیر استیل و یا نقره ساخته شده اند که نمونه هایی از این ساعت زنانه استیل و  ساعت نقره زنانه را مشاهده می کنید.

پک کادویی مخصوص روز معلم زنانه

اگر به دنبال یک هدیه شیک با بسته بندی زیبا هستید یکی از گزینه های پیشنهادی هدیه روز معلم زنانه می تواند پک کادویی باشد که با استفاده از انواع جعبه های هارد باکس، شکلات ، عروسک و زیورآلات و عطر و ادکلن عرضه شده اند که نمونه های پک های کادویی مخصوص روز معلم زنانه را مشاهده می کنید.

برای مشاهده موارد بیشتر می توانید به بخش پک کادویی فروشگاه لوکس گلامور مراجعه کنید.

هدیه روز معلم مردانه

هدایای مردانه روز معلم نیز می تواند گزینه های متفاوتی را شامل شود که در میان زیورآلات مردانه انگشتر مردانه و دستبند مردانه پرکاربرد می باشند و از دیگر گزینه ها می توان به عطر و ادکلن مردانه، ست چرم مردانه، پک کادویی مردانه و ساعت مردانه اشاره کرد که به نمونه هایی از این گزینه ها در پایین اشاره می کنیم.

زیورآلات مردانه مناسب هدیه روز معلم

همان طور که در قسمت بالا اشاره شد زیورآلات مردانه دارای طیف وسیعی هستند که شامل، انگشتر مردانه، دستبند مردانه و گردنبند مردانه می باشند که در قالب فلز استیل و یا نقره می باشند البته باید این نکته را خاطر نشان کنیم که بی شک انگشتر نقره مردانه شاید سه برابر انگشتر مردانه استیل قیمت داشته باشد که این تنوع قیمت باعث ایجاد حق انتخاب با توجه به بودجه مد نظر می شود. نمونه هایی از زیورآلات مردانه مناسب روز معلم را در اینجا می توانید مشاهده کنید که در بین 10 ایده هدیه روز معلم قرار گرفته اند.

برای مشاهده گزینه های بیشتر در ارتباط با زیورآلات مخصوص روز معلم می توانید به بخش زیورآلات مردانه مراجعه کنید.

ساعت مردانه مناسب روز معلم مردانه

ساعت مچی نیز یکی از علایق و گزینه های محبوب مردان می باشد از همین رو انتخاب ساعت مچی برای هدیه روز معلم می تواند یک انتخاب عالی باشد که به صورت بند چرم و یا فلزی موجود می باشند که در اینجا به محبوب ترین گزینه های ساعت مردانه برای هدیه روز معلم اشاره می کنیم.

برای مشاهده گزینه های بیشتر در مورد های ساعت های مناسب روز معلم می توانید از بخش ساعت مردانه مچی دیدن فرمایید.

عطر و ادلکن مردانه مناسب هدیه روز معلم

از بین گزینه های هدیه روز معلم عطر و ادکلن جایگاه ویژه ای را دارد و همواره در بین انتخاب های دانش آموزان برای هدیه دادن به معلم قرار گرفته است.  در این بخش نمونه هایی از این عطر و ادکلن های مردانه را مشاهده می کنید که می توانند به عنوان یک هدیه ارزشمند برای روز معلم در نظر گرفته شوند.

برای مشاهده گزینه های بیشتر می توانید از بخش عطر و ادکلن مردانه فروشگاه لوکس گلامور دیدن فرمایید.

کیف و کمربند چرم مردانه مناسب هدیه روز معلم

کیف چرم و یا کمربند می تواند یکی از با کیفیت ترین هدایای مردانه باشد که به نسبت بقیه گزینه های کادو روز معلم از قیمت مناسبی نیز برخوردارند البته باید این نکته را یادآوری کنیم که قیمت کیف و کمربند چرم اصل با نمونه های چرم مصنوعی متفاوت است و قیمت نمونه های چرم طبیعی به مراتب بالاتر است که در قسمت پایین نمونه های از این کیف و کمربند های چرم مناسب روز معلم را مشاهده می کنید که برای استفاده مردانه مناسب هستند.

برای مشاهده موارد بیشتر می توانید با مراجعه به بخش کیف چرم از گزینه های مناسب هدیه روز معلم مردانه دیدن فرمایید.

پک کادویی مخصوص روز معلم مردانه

پک های کادویی مردانه شامل جعبه های هاردباکس، شکلات، عطر و ادکلن ، انگشتر مردانه، دستبند مردانه و یا ترکیبی از آنها می باشد که به صورت ترکیبی با تخفیف ویژه عرضه شده اند که برای هدیه دادن به معلم مناسب می باشند که نمونه این پک های کادویی را در پایین مشاهده می کنید.

خلاصه

10 ایده هدیه روز معلم گزینه هایی برای هدیه دادن را مطرح می کند که در دامنه قیمتی متنوعی می باشند از همین رو می توانید برای مشاهده محصولات بیشتر به بخش های مختلف فروشگاه لوکس گلامور مراجعه کنید و در هدیه روز معلم خود را با پایین تری قیمت و در سریعترین زمان با بسته بندی شیک دریافت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای مخفی کردن این بخش، بیرون از کادر کلیک کنید
مقایسه