10 ویژگی ظاهری در مردان که زنان را جذب می کند

همه ما آموخته ایم که افراد را از روی ظاهر آنها قضاوت نکنیم اما باید قبول کنیم که در نگاه اول ظاهر و استایل افراد بسیار حائز اهمیت است و این اهمیت در برخورد با جنس مخالف دو چندان می شود. بر اساس پرسش نامه ای از گروه های مختلفی از زنان خواسته شد تا نظرشان را در مورد ظاهر آقایان بگویند و مواردی که اهمیت بیشتری داشتند و باعث جذب آنها میشد را نام ببرند . اما این موارد جذاب چه بودند؟ در این مقاله از لوکس گلامور به نکات کلیدی در سبک پوشش آقایان می پردازیم. پس با ما همراه باشید:

اهمیت به نظافت شخصی

حقیقت اینست که نظافت شخصی شما اهمیت حیاتی تری نسبت به چیزی که پوشیده اید دارد. از نظر زنان اهمیت به نظافت شخصی همچون موهای سر و صورت و بدن، خوشبو بودن و همچنین بهداشت دهان نکته ای بسیار ضروری در ظاهر آقایان است.

زنان عاشق مردانی هستند که میدانند چگونه به سر و وضع خود رسیدگی کنند و نظافت و بهداشت را رعایت نمایند و همواره تمیز و خوشبو به نظر بیایند. بنابراین علاوه بر بدیهیات پاکیزگی سعی کنید تا یک روتین مناسب برای نظافت شخصی خود داشته باشید تا موردی فراموش نشود که باعث ژولیده و نامرتب بودن شما شود.

کفش های مناسب

جالب است بدانید که بعد از نظافت شخصی، کفشهایتان نقش حیاتی را در ظاهر آقایان ایفا می کنند و جزو مواردی هستند که زنها اهمیت ویژه ای برای آنها قائلند. پوشیدن کفشی متناسب با فصل و موقعیتی که در آن حضور دارید بسیار مهم است و پوشیدن کفش کتانی با کت و شلوار مجلسی می تواند هر زنی را مایوس کند! برای رعایت این مدل شما به یک قفسه پر از کفش نیاز ندارید اما داشتن یک جفت کفش نیز کافی نیست!

تیشرت سفید و شلوار جین

این ترکیب کلاسیک شامل تیشرت سفید و شلوار جین یک ست بی دردسر، مقرون به صرفه و در دسترس است و تنها چیزی که باید دقت کنید انتخاب اندازه مناسب می باشد. از تیشرت های خیلی شل و وارفته و بگی خود داری کنید و تیشرتی را انتخاب کنید که فیزیک بدنی شما را به زیباترین شکل ممکن نشان دهد. در انتخاب شلوار جین نیز به دنبال مدل های ساده تر بدون اکسسوری های افراطی بروید. با انتخاب مناسب میتوانید این ترکیب را در بسیاری از موقعیت ها مورد استفاده قرار دهید.

کت و شلوار

بسته به شغلتان ممکن است هرروز کت و شلوار بپوشید و یا به ندرت سراغ  کت و شلوار بروید. در نظر داشته باشید که در هر موقعیتی که کت وشلوار بپوشید توجه بیشتری را به خود جلب می کنید بنابراین در انتخاب آن دقت کافی را به عمل آورید تا همچون شخصی که در میان چندین متر پارچه کت و شلوار غرق شده به نظر نرسید! لازم است تا سرشانه های کت دقیقا در سر جای ود قرار گیرند و آستین کت دقیقا بالای مچ دستتان باشد و شلوارتان نیز فیت بدنتان باشد و طول آن روی کفش و یا کمی بالاتر از آن باشد. اگر هر یک از موارد بالا نیاز به تغییر داشت می توانید به یک خیاط مراجعه کنید تا مشکلات موجود را برایتان رفع کند.

آستین های تا زده

آستین های تا شده یکی از ضربه های مهلک است! کمتر زنیست که از این استایل جذاب در ظاهر آقایان دوری ند. تا زدن آستین به گونه ای که قسمتی از ساعد شما نمایان باشد این احساس را القا میکند که شما در حال برگشت از انجام یک کار جدی و مردانه هستید و این سرتاپا جذابیت است! از این پس در هنگام پوشیدن پیراهن های رسمی این نکته را مد نظر قرار دهید.

ژاکت یقه هفت

یک پلیور و یا ژاکت یقه هفت می تواند انتخابی هوشمندانه باشد. زیرا در کنار راحتی زیبایی خاصی به استایل شما میدهد و انتخاب مناسب برای زمانیست که هوا رو به سردی میرود. میتوانید از رنگ های خنثی همچون خاکستری، آبی نفتی و یا سبز زیتونی استفاده کنید و یک پیراهن مردانه با رنگ متناسب را از زیر ژاکت بپوشید با ایجاد یک لایه بندی استایلتان را چشمگیرتر کنید.

پیراهن های سه دکمه

پیراهن های ساده ی سه دکمه گوی جذابیت را از تی شرت ربوده اند و در عین سادگی زیبایی خاصی به لباس شما میدهند. بهتر است از رنگ های خنثی همچون طوسی، خاکی و زیتونی استفاده کنید و به شلواری با رنگ هماهنگ یک ست زیبا بسازید. این ترکیب انتخاب مناسبی برای روزهای پر مشغله است و در کنار راحتی، زیبایی استایل شما را نیز تضمین میکند.

اکسسوری های مناسب

استفاده درست از اکسسوری های مناسب، سبک استایل شما را یک پله بالاتر میبرد. بنابراین به اکسسوری ها به عنوان لوازمی اضافی و غیر ضروری نگاه نکنید، زیرا گاهی یک استایل یک رنگ و کسل کننده میتواند با استفاده از اکسسوری های به جا و مناسب تبدیل به یک ست خیره کننده شود. اگر در استفاده از اکسسوری تازه کار هستید با یک ساعت مینیمالیست و ساده شروع کنید. هرچند امروزه عملکرد اصلی ساعت منسوخ شده است ولی نمیتوان نقش آن در شکل گیری یک ست زیبا را انکار کرد!

هرگز در استفاده از اکسسوریها زیاده روی نکنید. نداشتن اکسسوری بسیار بهتر از استفاده بیش از اندازه و ناهماهنگ از اکسسوریهاست.

مچ پا

ظاهرا استفاده از جوراب های بلند در میان مردان در حال کمرنگ شدن است. شاید جالب است بدانید خانم ها دیده شدن مچ پای آقایان را به پوشیدن جوراب های یکنواخت ترجیح میدهند. شما میتوانید با تا زدن پای شلوار جین و کتان و یا کوتاه کردن شلوار های پارچه ای اجازه دهید یک تا دو اینچ از مچ پای شما نمایان باشد ولی زیاده روی نکنید. در کنار این استایل از جوراب های کالج که به طور کامل داخل کفش پنهان می شوند استفاده کنید.

شلوارهای کتان

شلوارهای کتان رسمی بودن شلوار های پارچه ای و اسپرت بودن شلوار های جین را یکجا در خود جا داده اند. شما میتوانید با اضافه کردن چند شلوار کتان با رنگ های خنثی به کمد لباسهای خود ست های زیبای اسپرت و رسمی بسازید. این شلوارها بهترین گزینه برای قرار گیری در کنار پیراهن های اندامی مردانه هستند و اغلب خانم ها شلوار های کتان را به شلوار های پارچه ای ترجیح می دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای مخفی کردن این بخش، بیرون از کادر کلیک کنید
مقایسه