20 برند برتر ساعت مچی در سال 2020

20 برند برتر ساعت مچی در سال 2024

ساعت های مچی از دیر باز تا حالا طرفداران خاص خود را داشته اند و امروزه کارایی آن از صرف تعیین زمان به یک کالای لاکچری و یک اکسسوری خاص تغییر پیدا کرده است. در این میان همواره شرکت های ساخت و تولید ساعت رقابت خود را برای جلب رضایت مشتریان خاص انجام داده اند. در این مقاله سعی داریم تا با معرفی 20 برند معرف دنیای ساعت در سال 2024 ویژگی ها و قیمت انها را باهم بررسی کنیم.

برند ساعت PATEK PHILLIPPE

پاتک فیلیپ را می توان در صدر برند های معروف دنیای ساعت قرار داد. این برند پرفروش ترین ساعت های مچی دنیا را تولید می کند و برخی مدل های نادر آن چندین میلیون دلار قیمت دارند. برند پاتک فیلیپ با طراحی های نوآورانه خود مدت هاست که از قانوه حمایت ثبت اختراع استفاده می کند.

از معروف ترین استفاده کنندگان از ساعت های برند پاتک فیلیپ می توان با افرادی همچون ملکه ویکتوریا ، الن دی گرنز ، رابرت داونی جونیور ، جان مایر ، نیکلاس سارکوزی اشاره کرد. دامنه قیمتی ساعت های برند پاتک فیلیپ از 15 هزار دلار تا چندین میلیون دلار را شامل می شود. گرانقیمت ترین ساعت فروخته شده از این برند معروف 24 میلیون دلار قیمت داشت که در سال 2014 به فروش رفت و به مدل Henry Graves Jr.’s معروف بوده است.

برند ساعت PATEK PHILLIPPE
برند ساعت PATEK PHILLIPPE

برند ساعت Audemars Piguet

این برند هنوز متعلق به بنیانگذاران این برند معتبر می باشد و به عنوان یکی از قدیمی ترین برند های ساخت ساعت در جهان شناخته می شود. افراد مختلف در جهان از این برند معتبر استفاده می کنند که می توان از شاخص ترین آنها به افرادی همچون جیمز کوردن ، تام کروز ، لبرن جیمز ، آشر اشاره کرد. دامنه قیمتی ساعت های Audemars Piguet بین 7 هزار تا 850 هزار دلار می باشد. گرانقیمت ترین ساعت فروخته شده از این برند معروف مدل Geneve Leap Year Perp که به 545 هزار دلار در سال 2015 فروخته شد.

برند ساعت Audemars Piguet

برند Vacheron Constantin

تاریخچه این برند ساعت سوئیسی کلاسیک به سال 1755 برمی گردد و معروف ترین فردی که از ساعت های این برند معروف استفاده کرده است ناپلئون بنوپارت می باشد. از دیگر افرادی معروفی که از این برند استفاده می کنند می توان به مارلون براندو، دونالد ترامپ، کیت بوسورث و ریک رز اشاره کرد. دامنه قیمتی این برند معروف از 18 هزار دلار تا بالای 6 میلیون دلار میباشد. گران قیمت ترین واچرون کنستانتین فروخته شده دارای قیمت 2.7 میلیون دلار بوده است که مدل KING FOUAD می باشد در سال 2005 به فروش رفت.

برند Vacheron Constantin

برند TAG Heuer

مانند اکثر برند های معروف دنیای ساعت برند تگ هویر نیز در سوئیس تاسیس شده است. تگ هویر برندی است که در بین رانندگان اتومبیل از محبوبیت بالایی برخوردار است همچنین تگ هویر اولین برند ساعتی بود که وارد فضا شد. از معروفترین افرادی که این برند را استفاده می کنند می توان به باراک اوباما، پارتیک دمپسی، برد پیت و لئوناردو دی کاپریو اشاره کرد. دامنه قیمت ساعت های تگ هویر بین 1500 تا بالای 10 هزار دلار می باشد. گرانقیمت ترین تگ هویر فروخته شده در سال 2012 بوده است که قیمتی برابر با 799 هزار و پانصد دلار داشته است.

برند TAG Heuer

برند A. Lange & Sohne

این برند در سال 1845 در آلمان تاسیس شد.در خلال جنگ آلمان با اتحاد جماهیر شوروی این برند درهای شرکت خود را بست. با این حال آنها در سال 1990 به کار خود بازگشتند و اقدام به تولید ساعتهایی با طراحی و فناوری خاص کردند.از معروف ترین افرادی که از ساعت های این برند معروف استفاده می کنند می توان به ویلادیمیر پوتین و کارملو آنتونی اشاره کرد. بازه قیمتی ساعت های این برند معروف 15 هزار دلار تا بالای 1 میلیون دلار می باشد. گرانقیمت ساعت فروخته شده از این برند معروف قیمتی برابر با 333 هزار دلار داشته است که در سال 2005 فروش رفته است و مدل Platinum Tourbillon بوده است.

برند A. Lange & Sohne

برند Jaeger-LeCoultre

این برند به دلیل طراحی های پیچیده آن به صورت بین اللملی درآمده است. از معروف ترین افرادی که ساعت های این برند معروف استفاده می کنند می توان به رابرت داونی جونیور، ژانویه جونز، مت دیمون و ملکه الیزابت دوم اشاره کرد. دامنه قیمت های این برند معروف از 5 هزار دلار تا بالای 2 میلیون دلار می باشد. گرانقیمت ترین ساعت برند Jaeger-LeCoultre  که به فروش رفته است مدل Atmos 561 می باشد که قیمتی برابر با 425 هزار دلار داشته است و در سال 2013 به فروش رفته است.

برند Rolex

ساعت های مردانه و زنانه رولکس از محبوبیت بالایی در سطح جهان برخوردارند و تولید انها از تنوع بالایی برخوردار است و متناسب با هر سلیقه ای اقدام به تولید ساعت کرده اند. در این میان دو نوع ساعت رولکس از محوبیت بالایی برخوردارند که به مدل های Daytona و Submariner  شناخته می شوند. از معروف ترین استفاده کنندگان این برند معروف می توان به جاستین تیمبر لیک، مارک والبرگ، پول نیومن و دیوید بکهام اشاره کرد.

دامنه قیمتی ساعت های رولکس بین 5 هزار تا بالای 650 هزار دلار می باشد. گرانقیمت ترین ساعت رولکس فروخته شده مربوط به حراج ساعت پول نیومن بود که از نوع ساعت های رولکس طرح Daytona بوده است که به قیمت 7/17 میلیون دلار فروخته شده است.

برند Rolex

برند ساعت Hublot 

هابلوت بخشی از گروه lvmh  می باشد که در سال 1980 تاسیس شده است و در سال 2010 کار خود را در عرصه ساعت سازی آغاز کرده است. از معروف ترین استفاده کنندگان از ساعت های هابلوت می توان به کایلی جنر و کوبی برایانت اشاره کرد. دامنه قیمتی ساعت های هابلوت نیز 4200 دلار تا بالای 5 میلیون دلار می باشد. گرانقیمت ترین ساعت هابلوت فروخته شده دارای قیمت 191 هزار و 723 دلار بوده است که در سال 2014 بوده است و به اسم مدل Hublot King Power Model Limited Edition Tourbillon بوده است.

برند ساعت Hublot

برند BREGUET & FILS

این برند معروف در سال 1775 تاسیس شده است و به عنوان یکی از قدیمی ترین شرکت های ساعت سازی در دنیا شناخته می شود که بیشتر به علت داشتن موارد جانبی و اضافی بر روی صفحه ساعت شناخته می شود. از معروف ترین استفاده کنندگان از این برند می توان به ماری آنتوانت، ناپلئون بناپارت و وینستون چرچیل اشاره کرد. دامنه قیمتی این برند ساعت ها بین 7000 تا بالای 400 هزار دلار می باشد. گران قیمت ترین برگوئت فروخته شده از سال 1814 تا به امروز دارای قیمتی برابر با 4.7 میلیون دلار بوده است که در سال 2014 فروخته شده است و دارای مدل No. 2667 Precision Stop Watch بوده است.

برند BREGUET & FILS

برند ساعت chopard

برند شوپارد در سال 1860 فعالیت خود را با ساخت ساعت های زنانه آغاز کرد و در سال 2013 اقدام به تبلیغ محصولات و ساعت های خود کرد که با استفاده از طلا ساخته شده اند.

معروف ترین استفاده کنندگان از ساعت های این برند معروف مایکل فاسبندر، کیت وینسلت و کالین فیر می باشند. دامنه قیمتی این ساعت عا از 5040 دلار تا بالای 60 هزار دلار می باشد. گرانقیمت ترین ساعت شوپارد فروخته شده دارای قیمتی نزدیک به 26 میلیون دلار بوده است که در سال 2014 فروخته شده است و به اسم مدل  Chopard 210 Karat بوده است.

برند ساعت chopard

برند ساعت Girard-Perregaux

این برند در سال 1791در سوئیس تاسیس شد و به علت ساخت ساعت های دست ساز با کیفیت شهرت داشت. در سال 1880 این برند اقدام به تولید تجاری ساعت های خود کرد. از معروف ترین استفاده کنندگان این برند ساعت می توان به هاو جکمن، کوئنتین تارانتینو و پیرس بروسنان اشاره کرد. دامنه قیمتی این ساعت ها از 5 هزار دلار تا بالای 600 هزار دلار می باشد. گران قیمت ترین ساعت فروخته شده از این برند دارای قیمت 176 هزار دلاری بوده است که در سال 2013 به فروش رفته است

برند ساعت Girard-Perregaux

برند BLANCPAIN

از سال 1735 تا 1932 برند بلانکپین تحت مالکیت خانواده بلانکپین بوده است اما امروزه به عنوان بخشی از گروه swatch  می باشد. از مشهورترین افردی که از این ساعت ها استفاده می کنند می توان به ویلادیمیر پوتین، فرانسیس فورد کاپولا و ژاک کوستو اشاره کرد. متوسط قیمت ساعت های بلانکپین بین 7500 دلار تا بالای 1.5 میلیون دلار می باشد. گرانقیمت ترین ساعت فروخته شده از این برند 250 هزار دلار قیمت داشته است که در سال 2016 فروش رفته است.

برند BLANCPAIN

برند Cartier 

کارتیه یک شرکت فرانسوی می باشد که در زمینه ساخت ساعت و زیورآلات فعالیت می کند و دارای محبوبت بالایی در میان افراد مشهور و شناخته شده است. از معروف ترین افرادی که از ساعت های برند کارتیه استفاده می کنند می توان به جان اف کندی، صوفیا ورگارا و آنجلیا جولی اشاره کرد. دامنه قیمتی ساعت های برند کارتیه بین 2300 دلار تا بالای 2.5 میلیون دلار می باشد. گرانقیمت ترین ساعت کارتیه فروش رفته دارای قیمتی برابر با 660 هزار دلار بوده است که در سال 2015 به فروش رفته است.

برند Cartier

ساعت برند IWC Schaffhausen

شعار این برند معروف این است “ساعت دست ساز خوب و محکم از شافهاوزن”. این برند محصول کشور آلمان می باشد و از معروف ترین افرادی که از این برند ساعت استفاده می کنند می توان به بردلی کوپر و کریس اوانز اشاره کرد. دامنه قیمتی این ساعت نیز از 3950 دلار تا بالای 750 هزار دلار می باشد.

ساعت برند IWC Schaffhausen

برند ULYSSE NARDIN

این برند در سال 1846 تاسیس شده است و از معروف ترین استفاده کنندگان ان می توان به افرادی همچون مایکل جردن و لری کینگ اشاره کرد. قیمت بعضی از ساعت های این برند به بالای میلیون دلار می رسد. گرانقیمت ترین ساعت مچی این برند مدل Royal Blue Tourbillon است که به قیمت 1.25 میلیون دلار فروش رفته است.

برند ULYSSE NARDIN

برند ساعت Panerai 

یکی از معدود شرکت های ساعت سازی می باشد که به صورت غیر سوئیسی است. این برند ایتالیایی میباشد و تاریخ تاسیس ان 1860 می باشد و از سال 2000 تا 2005 همکاری با برند ماشین فراری داشته است. از معروفترین استفاده کنندگان از ساعت های Panerai سیلوستر استالونه ، بیل کلینتون ، هیو گرانت می باشد. گران قیمت ترین ساعت فروخته شده از این برند 1955 Luminor می باشد که به قیمت 478 هزار دلار فروخته شده است.

برند ساعت Panerai

برند Piaget 

موسسه جواهرات لوکس برند پیاژه را به عنوان ششمین برند معتبر در سال 2008 در زمینه جواهرات معرفی کرد که در زمینه ساخت ساعت نیز فعالیت می کند از مهمترین افرادی که از ساعت های برند پیاژه استفاده می کنند می توان به رایان رینولدز و اولیویا پالرمو اشاره کرد. گرانقیمت ترین ساعت پیاژه فروخته شده دارای قیمت 5 میلیون دلار بوده است که در سال 2014 به فروش رفته است و دارای مدل Retrograde Sliding Clock بوده است.

برند Piaget

برند Breitling 

در ماه اوریل امسال گرانقیمت ترین ساعت سوئیسی لوکس برند Breitling به قیمت 870 میلیون دلار فروخته شد. این ساعت یکی از انتخاب های اصلی برای صنعت هوانوردی می باشد و در فیلم جیمز باند “Thunderball” نیز از این ساعت ها استفاده شده است.

برند Breitling

ساعت برند Omega 

Omega Speedmaster که در سال 1969 توسط Buzz Aldrin مورد استفاده قرار گرفت اولین ساعتی است که پا به کره ماه گذاشته است و از همین رو همیشه در تاریخ این برند ساعت ماندگار خواهد بود. از مهمترین افرادی که از ساعت های امگا استفاده می کنند می توان به دانیل کریگ، اویس پریسلی و استیوکارول اشاره کرد. گرانقیمت ترین ساعت امگا فروخته شده نیز در سال 2007 بوده است که به قیمت 250000 دلار فروش رفته است و دارای مدل Seamaster Planet Ocean بوده است.

ساعت برند Omega

برند MONTBLANC

برند مونت بلانک همانظور که در مقاله مربوط به آشنایی با مونت بلانک اشاره کردیم این برند محصولات لوکس و جواهرات تولید می کند  و در سال 1911 تاسیس شده است. از مهمترین افرادی که از این برند استفاده می کنند هیوجکمن می باشد و دامنه قیمتی این ساعت ها نیز بین 2 هزار تا 388 هزار دلار می باشد.

برند MONTBLANC

فروشگاه لوکس گلامور در راستای ارج نهادن به سلیقه مشتریان عزیز اقدام به تجهیز بخش ساعت خود نموده است که برای دیدن نمونه ساعت های مردانه مچی می توانید به بخش ساعت مردانه مراجعه نمایید. با توجه به مطالب و قیمت های اشاره شده در قسمت های بالایی می توان به راحتی نتیجه گرفت که ساعت های موجود در بازار ساعت کشور اکثرا به صورت فیک و یا های کپی هستند که سازنده انها کشور چین می باشد لذا از همطونان عزیز خواهشمندیم از فروشگاه های معتبر اقدام به خرید نمایند.

3 comments

  1. ابوذر نصیری

    سلام داداش عالی

  2. محمد

    سپاس

  3. حسین

    سلام ساعت مچی Tissot 1853کیفیتش خوبه و از کجا بفهمم اصله

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای مخفی کردن این بخش، بیرون از کادر کلیک کنید
مقایسه