5 دستبند مناسب برای هدیه برای روز ولنتاین (آپدیت شد)

دستبند مناسب هدیه ولنتاین برای عزیزان

هدیه و کادوی روز ولنتاین دردسر هایی نیز دارد که اکثر ما با آن نا آشنا نیستیم. آقایان اغلب حساسیت زیادی برای دریافت هدیه ندارند و از این نظر فشار زیادی روی خانم ها نیست البته باید در نظر داشته باشید که استثنا در میان آقایان هم بسیار زیاد است!!! ولی در این مقاله قصد داریم تا درباره برخی از هدیه های مناسب برای خانم ها صحبت کنیم. شاید یکی از بهترین هدیه برای روز ولنتاین یک شاخه گل با یک شعر زیبا و دلنشین باشد ولی باید قبول کنیم که این هدیه رمانتیک در نظر برخی از خانم های گل، ناقص به نظر می رسد و دوست دارند یک هدیه، با ارزش مادی بیشتری دریافت کنند!

یکی از دردسر های روز ولنتاین هزینه ی مربوط به خرید کادو و هدیه است که باعث می شود آقایان از چند روز و یا گاها چند ماه قبل از ولنتاین به فکر تامین هزینه باشند (البته اگر قشر مرفه جامعه را از این مجموعه کسر کنیم!) یکی دیگر از دردسر های آقایان برای خرید هدیه ولنتاین انتخاب یک هدیه مناسب است که علاوه بر زیبایی و دلنشینی هزینه گزافی هم به دنبال نداشته باشد. از جمله هدیه ها و کادو هایی که می توان برای روز ولنتاین در نظر گرفت زیورآلات و جواهرات است. اگر یکی از انتخاب های شما به عنوان هدیه زیورآلات است پس بهتر است در این مقاله با ما همراه باشید.

همانطور که اشاره کردیم یکی از هدیه های زیبا و دلنشینی که می توانید در روز ولنتاین برای عزیزان خود انتخاب کنید زیورآلات است. این زیورآلات می تواند یک انگشتر دخترانه شیک باشد یا یک دستبند با کریستال های خاص و کم نظیر و یا یک گردنبند دخترانه با درخشش و جلوه بی نظیر باشد. در این مقاله از لوکس گلامور 5 دسته از دستبند های دخترانه ای که می توانید به عنوان هدیه روز ولنتاین انتخاب کنید را به شما معرفی کنیم.

1- دستبند چرمی مناسب هدیه ولنتاین

دستبند های چرمی می تواند گزینه مناسبی برای هدیه دادن در روز ولنتاین برای آقایان و خانم ها باشد. این دستبند ها را می توان هم به صورت روزانه استفاده کرد و هم قیمت مناسبی دارند که می تواند جزو دستبند های ارزان قیمت دسته بندی شود.دستبند های چرمی با یک بسته بندی مناسب می تواند یک هدیه خوب برای عزیزانتان باشد. در ادامه می توانید برخی از دستبند های چرمی را مشاهده کنید.

برای مشاهده همه دستبند های چرمی می توانید روی لینک کلیک کنید.

2- دستبند نقره مناسب برای هدیه ولنتاین

دستبند های نقره دخترانه می تواند گزینه دیگری برای دستبند مناسب کادو ولنتاین باشد. دستبند های نقره در کنار لوکس بودن ارزش هدیه دادن بالایی هم دارند. این دستبند ها در کنار ظرافت و زیبایی ماندگاری بیشتری نیز دارند و می توانید تا مدت ها استفاده کنید.برخی از دستبند های نقره مناسب هدیه در ادامه آمده است که البته می توانید از طریق سایت به تمام دستبند نقره دخترانه دسترسی داشته باشید.

3- دستبند استیل مناسب هدیه ولنتاین

دستبند های استیل همیشه یکی از انتخاب های خوب برای هدیه بوده اند چرا که هم کیفیت قابل قبولی دارند و هم ماندگاری خوبی دارند و هم ثبات رنگ بسیار عالی دارند. در کنار تمام ویژگی های زیورآلات استیل، قیمت مناسب این دسته از دستبند ها می تواند یک خرید دلچسب را برای شما رقم بزند. در ادامه برخی از دستبند های مناسب ولنتاین برای آقایان و خانم ها آمده است ولی برای مشاهده تمام دستبند های استیل مردانه و دستبند های استیل دخترانه از طریق لینک ها اقدام کنید.

دستبند مردانه استیل مناسب ولنتاین

4- دستبند سنگی مناسب هدیه ولنتاین

دستبند های سنگی یکی دیگر از گزینه های عالی برای هدیه دادن در روز ولنتاین هستند که همیشه طرفداران خاص خود را دارند. این دستبند ها گزینه عالی برای ست کردن با انواع لباس و استایل ها هستند. پس از دستبند های سنگی غافل نشید. برای مشاهده تمام دستبند های سنگی به بخش “دستبند های سنگی ” مراجعه کنید.

5- دستبند های ست مناسب زوج ها برای ولنتاین

دستبند های ست یکی از محبوبترین مورد ها در روزهای ولنتاین هست چرا که علاوه بر زیبایی حس عاشقانه و دوست داشتن و ست بودن رو یکجا به شما القا می کنند. در ادامه چند نمونه از دستبند های ست دخترانه و پسرانه رامناسب ولنتاین رو مشاهده می کنید ولی برای دیدن تمام دستبند های سنگی می توانید به لینک ” دستبند های ست مردانه و زنانه ” مراجعه کنید .

بسته بندی مناسب ولنتاین

بسته بندی برای هر نوع هدیه ایی ا ز اهمیت زیادی برخوردار است چرا که باعث می شود ارزش هدیه دوچندان شود و همچنین نوعی احترام به طرف مقابل است پس پیشنهاد میکنیم حتما از بسته بندی مناسب استفاده کنید .در ادامه برخی از بسته بندی های ارائه شده در فروشگاه اینترنتی لوکس گلامور را آورده ایم ولی می توانید برای مشاهده تمام بسته بندی ها به بخش ” بسته بندی های مناسب ولنتاین ” مراجعه کنید. پیشنهاد میکنیم حتما مقاله ” روش مناسب هدیه دادن” را مطالعه بفرمایید.

امیدواریم که این هدیه ها بتوانید نظر شما را به خود جلب کند و کمکی برای انتخاب آسانتر هدیه برای روز ولنتاین کرده باشد. اگر از میان زیورآلات پیشنهادی گزینه ای را پسند نکردید، پیشنهاد می کنیم زیورآلات مخصوص روز ولنتاین  را هم مشاهده کنید تا شاید یک هدیه مناسب برای عزیزانتان پیدا کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای مخفی کردن این بخش، بیرون از کادر کلیک کنید
مقایسه