5 نکته درباره ست کردن جواهرات با لباس و روپوش

روزانه ما ظاهر و استایل خود را برای حضور در شرایط مختلف و خاص تنظیم می کنیم. ظاهر و استایل هر شخص فقط مربوط به لباسی که می پوشد و رنگ آنها محدود نمی شود و استفاده از زیورآلات و جواهرات و بدلیجات مثل حلقه و انگشتر و گردنبند و دستنبد و گوشواره جزو مهمی از استایل و مد شما محسوب می شود. در واقع زیورآلات از اهمیت بالایی در ظاهر شما خواهد دارد. زیورآلات و جواهرات بسیاری در دسترس خرید وجود دارد که شاید بی شمار باشند ولی ست کردن همه آن ها با لباس های شما امکان پذیر نیست. در این مقاله از فروشگاه اینترنتی لوکس گلامور 5 نکته درباره نحوه ست کردن جواهرات با لباس ها بیان شده است تا از برخی اشتباهات جلوگیری شود.

ست کردن لباس با زیورآلات

ست کردن زیورآلات با لباس لزوما به معنی استفاده از زیورآلات و جواهرات همرنگ با لباس نیست. ست کردن را می توانید از دریچه های مختلفی ببینید. گاها ممکن است حسی که در کنار هم قرار گرفتن دو زیور ایجاد می کند نوعی ست کردن باشد. یا پوشیدن یک لباس و با زیور با بیان مفهومی خاص می تواند نوعی ست کردن باشد.

در این مقاله از لوکس گلامور سعی میکنیم برخی از نکاتی که هنگام ست کردن لباس ها با زیورآلات باید به آن توجه کرد را بررسی کنیم.

راهنمای انتخاب زیورآلات

نکته شماره 1 – هر قطعه زیورآلات (انگشتر – گوشواره و غیره ) حتما باید با ریخت بدنی شما همخوانی داشته باشد

نکته اصلی در این بخش این است که اول مطمئن باشید که لباسی که به تن می کنید حتما با استایل بدنی شما همخوانی داشته باشد و توجه مخاطب را به خود جلب کند. زیورآلات در جلب توجه می تواند بسیار کمک کننده باشد.حتما سایز و اندازه زیورآلات شما می توانند نقش مهمی در زیبایی و استیال شما داشته باشد. حتما سعی کنید زیورآلاتی که انتخاب می کنید اندازه مناسبی با توجه به اندام شما داشته باشند. به عنوان مثال داشتن یک گردنبند می تواند بسیار زیبا باشد ولی این در صورتی است که نه آنقدر بلند باشد که از دید خارج شود و نه آنقدر کوتاه باشد که دیده نشود.

https://lh3.googleusercontent.com/bQLZs4f_NAyDXok2r3TjseBtHb0yOk6AeeWpE0e87LzxDE8dbnHUFbhfWtAlqXATSYGXpu4wfh3pkq7RIX9p7sx33tCPUC6AXi60ygT8crJXsm3fNkyMHYdbujDjDZ360rd_UmU

نکته شماره 2 – زیورآلات را بر اساس مناسبت و مکانی که می خواهید حضور داشته باشید انتخاب کنید

مد و استایل قانون جهانی و نوشتاری ندارد و شما می توانید کمی هم فانتزی های خود را بر روی جواهرات خود اعمال کنید ولی فراموش نکنید که حتما زیورآلات خود را با توجه به مکان و زمان استفاده تنظیم کنید. به عنوان مثال در اداره یا محل کار استفاده از النگو یا حلقه بزرگ درست نیست و می تواند به شیک پوشی شما ضربه بزند.

زیورآلات باعث جلب توجه می شود بنابرین اگر یک سنجاق سینه بزرگ را در یک سخنرانی استفاده کنید مطمئنا مناسب نخواهد بود. بنابرین حتما دقت داشته باشید که چه زیورآلاتی را کجا استفاده میکنید.

 نکته شماره 3 – زیورآلات و لباس های شما حتما باید با رنگ پوست تان ست باشد

هدف این است که نه تنها زیورآلات را با لباس ها ست باشد بلکه باعث بهبود استایل و زیبایی بیشتر نیز شود. بنابرین زیورالات و جواهراتی را انتخاب کنید که جنس و نگین و کریستال آنها رنگ طبیعی پوست شما را درخشان تر نشان دهد. رنگ های مختلفی در زمینه زیورآلات وجود دارد که می توانید از آن ها استفاده کنید مانند نقره ای، طلایی ، رزگلد و غیره. نقره ای رنگ مورد علاقه بسیاری از افراد است ولی اگر رنگ پوست شما مات و موهای تیره دارید بهتر است از رنگ طلایی استفاده کنید.

به طور کلی دقت داشته باشید که رنگ پوست و مو و چشم شما در انتخاب زیورآلات و جواهرات مهمتر از لباسی هست که قرار است با آن ست کنید.

https://lh5.googleusercontent.com/wYoS_tCHeHoseKXjpBxrJEtj_S7g7r7L9tUnU6zU8Iv90RW6q5IClNpuS3wpvRa-kjhr5aWhXjJ33WaRFAGq3Rsi-Nkz4DTSNf4Xwz4t5nGf_pN_VqA0JifZA5AhS3DB63Mkzg4

نکته شماره 4 – هر قطعه از زیورآلات شما باید قابلیت ست کردن با دیگر لباس ها را داشته باشد

هر کدام از زیورالات باید طوری انتخاب و خرید شود که امکان استفاده آن با دیگر لباس ها نیز میسر باشد. هدف کلی استفاده از اکسسوری ها و زیورآلات زیبایی و جذابیت بیشتر می باشد و باید توجه داشته باشید که خرید زیورآلات زمانی درست است که علاوه زیبایی و جذابیت آنها، با لباس ها و رنگ و پوست شما همخوانی داشته باشد . همیشه سعی کنید از ترکیب زیورآلاتی استفاده کنید که بتوانید آن ها را با لباس های مختلفی ست کنید.

ست کردن لباس با زیورآلات

نکته شماره 5 – یک قدم جلو بیافتید

هر کدام از زیورآلات مورد استفاده ارزش و زیبایی خاصی را به استایل و روپوش شما می دهد. قرار نیست همیشه تمام زیورآلاتتان را استفاده کنید. زیورآلات مرکز توجه لباس های شما محسوب می شوند. توجه داشته باشید که همیشه قرار نیست هدیه تولدتان یا حلقه ازدواجتان را استفاده کنید و شما میتوانید آن ها را با زیورآلات دیگر هم جایگزین کنید و تنوع را در ظاهرتان همیشه حفظ کنید

ست کردن لباس با زیورآلات
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای مخفی کردن این بخش، بیرون از کادر کلیک کنید
مقایسه