5 راز انتخاب شلوار جین مناسب خانمها

در کمد هر یک از ما شلوارهای جین اعضایی همیشگی هستند که مدام استفاده و با شلوارهای جین جدید جایگزین می شوند. در کنار کاربردی بودن، انتخاب یک شلوار جین که علاوه بر راحتی، مناسب فرم بدنی ما باشد گاهی کاری دشوار است. شلوارهای جین اگر درست انتخاب نشوند میتوانند نمایانگر فرمی زشت از اندام ما باشند و حتی ممکن است آزار دهنده ترین لباس از نظر راحتی شوند. بنابراین در این مقاله قصد داریم تا 5 نکته در جهت انتخاب شلوار جین را باهم بررسی کنیم.

1- پایبند به مد نباشید

شلوار جین فاق بلند ممکن است جدیدترین مدل در حال حاضر در مورد شلوار جین باشد ، اما این بدان معنی نیست که شما حتما باید این شلوار جین را از این جهت که مد است انتخاب کنید. ترندهای جدید همچون شلوارهای فاق بلند تضمینی برای زیباتر دیده شدن اندام شما نیستند. برخی خانمها با شلوارهای ترند زیبا به نظر میرسند ولی ممکن است شما با پوشیدن ترند جدید اصلا خوب به نظر نرسید. بنابراین در هنگام خرید شلوار جین مد را فرموش کنید و شلواری که مناسب شماست انتخاب کنید.

2- کشی بودن جین را فراموش نکنید

پارچه های جین دارای خاصیت کشسانی زیادی می باشند. اگر از فرم اندام خود راضی هستید از شلوار جین های کشی استفاده کنید. در انتخاب شلوار جین کشی توجه به جمله معروف “ جا باز میکنه” ضروریست.  شاید با پرو شلوار جین از ظاهر و راحتی آن کاملا راضی باشید اما توجه به این نکته ضروریست که با استفاده مداوم خاصیت کشسانی باعث دفرمه شدن و به اصطلاح شل و وارفته شدن شلوار شما میگردد. بنابراین شلوار جینی را انتخاب کنید که برای شما کمی تنگ باشد.

3- از جین های غیر کشی غافل نشوید

شلوارهای جین کشی از لحاظ راحتی حرف زیادی برای گفتن دارند اما توجه به این نکته الزامیست که تنگ و کشی بودن این شلوارها باعث جمع و فشرده شدن باسن و بیرون زدن برآمدگی اطراف زانو میگردد. اگر میخواهید همچون مدل ها خوش اندام به نظر برسید به دنبال شلوارهای جین غیر کشی بروید و راحت نبودن آنها را به جان بخرید. شلوارهای جین غیر کشی باعث زیبا و برجسته دیده شدن باسن و خوش فرم دیده شدن پاها میشوند. در انتخاب این شلوارها دیگر دنبال یک سایز کوچکتر نروید. شلواری را انتخاب کنید که در قسمت باسن دقیقا سایز شما باشد. این شلوارها ممکن است گاهی بسیار نا راحت باشند اما با پوشیدن آنها از زیباییشان لذت خواهید برد.

4- اگر چاق هستید دور جین سنگ شور را خط بکشید

برخی شلوارهای جین در قسمت ران و یا زانو دارای طیف کمرنگتری هستند که به اصطلاح سنگ شور نامیده می شوند. باید دقت کنید که این سایه روشن ها باعث جلب توجه در همان ناحیه ای می شود که شاید دوست دارید آنها را بپوشانید. اگر میخواهید ران های شما باریک و کشیده تر دیده شود از شلوارهای جین تک رنگ استفاده کنید.

5- اندازه فاق شلوار را متناسب با اندام خود انتخاب کنید

حقیقت اینست حتی اگر شلوار جین شما از برندی معروف باشد و بابت آن هزینه ی زیادی پرداخت کرده باشید، بیرون زدن شکم و پهلو شما از فاق کوتاه شلوارتان بسیار زننده و بدشکل به نظر می رسد. در انتخاب شلوار جین خود به اندام و شکل بدن خود توجه کنید و به دنبال شلوار جینی باشید که عیوب بدن شما را بپوشاند و آنها را آشکارتر از آنچه هستند در دید قرار ندهند

با توجه به نکاتی که برشمردیم می توانید شلوار جین مناسب خود را انخاب کنید، اما دقت کنید که ست کردن درست شلوار جین با اجزای دیگر همچون کفش و بلوز میتواند زیبایی آن را دوچندان کند و شما را همانطور که دوست دارید نشان دهد.

1 comments

  1. مهدیس

    مرسی . عالی بود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای مخفی کردن این بخش، بیرون از کادر کلیک کنید
مقایسه