درست کردن قفل گوشواره

درست کردن قفل گوشواره و کیپ و چفت کردن قفل گوشواره

مشکل قفل گوشواره ممکن است برای شما هم پیش آمده باشد. اگر قفل گوشواره شما چفت و کیپ نمی شود و به دنبال درست کردن قفل گوشواره خود هستید پیشنهاد می کنم در این مقاله از لوکس گلامور با ما همراه باشید. ما در مقالات گذشته انواع قفل های گوشواره را بررسی و معرفی کرده ایم که می توانید در مقاله پایین آن را مطالعه بفرمایید.

انواع قفل گوشواره

دوستان عزیز زیاد اتفاق افتاده است که مشتری های عزیز با این مشکل برخورد کرده اند و حتی بعضی از مشتری ها به محض دریافت محصول با این مشکل مواجه شده اند و احساس کرده اند که با مشکلی جدی روبرو هستند و حتما باید به تعمیرکار مراجه کنند ولی این گونه نیست. در بالای 95 درصد موارد با همین روش ساده ای که در ادامه خواهیم گفت می توانید به راحتی مشکل را رفع کنید. به گوشواره های پایین نگاه کنید که قفل آن ها به نوعی شبیه همدیگر هستند.

برخی از قفل های گوشواره بر روی یک مکانیزم ساده ساخته شده اند و آن فشار دو طرف قفل به همدیگر است و حالتی اهرمی دارد. از جمله این مدل قفل ها می توان به قفل قفل اهرمی و قفل حلقه ای یا فرانسوی و قفل فشاری و قفل امگا اشاره کرد که در تصاویر بالا می توانید مشاهده کنید.

تقریبا مکانیزم عملکرد قفل های بالا یکی هست و اغلب خراب شدن قفل گوشواره با این نوع ها یک راه حل ساده و آسان دارد.

برای تعمیر و درست کردن چفت نشدن قفل گوشواره کافی است با دم باریک کمی بخش میله ای قفل را به بالا یا پایین (با توجه به پایین تر بودن یا بالاتر بودن میله قفل گوشواره) فشار دهید. به همین سادگی شما میتوانید قفل گوشواره خود را چفت و محکم کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای مخفی کردن این بخش، بیرون از کادر کلیک کنید
مقایسه