دستبند ارزان قیمت - بهترین دستبند های دخترانه زیر 300 هزار تومان

دستبند ارزان قیمت – بهترین دستبند های دخترانه زیر 300 هزار تومان

اگر به دنبال خرید دستبند ارزان قیمت دخترانه هستید در این مقاله از لوکس گلامور چند نمونه از بهترین دستبند های زیر 300 هزار تومان را معرفی خواهیم کرد. متاسفانه با افزایش قیمت ارز و وضعیت اقتصادی کشور قیمت انواع بدلیجات و زیورآلات به شدت افزایش یافت ولی ما سعی می کنیم محصولات را با قیمت ارزانتر و مناسبتر در خدمت عزیزان قرار دهیم. دستبند های ارزان قیمت به دلیل قیمت مناسب و زیبایی که دارند طرفداران زیاد دارد. نیازی نیست همیشه جواهرات گران قیمت خود را استفاده کنید، شما می توانید از زیورآلات ارزان قیمت برای استفاده روزانه ی خود استفاده کنید زیورآلات اصلی شما همیشه درخشش و زیبایی خود را داشته باشند. در مقاله قبلی از لوکس گلامور انگشتر های ارزان قیمت که کیفیت ساخت مناسبی داشتند را معرفی کردیم. در این مقاله با معرفی دستبند های دخترانه ارزان قیمت با ما همراه باشید.

لیست مواردی که در این مقاله از لوکس گلامور مطالعه خواهید کرد

دستبند های استیل از عیار های مخلف ساخته می شوند و بهترین نوع استیل که برای ساخت زیورآلات استفاده می شود دارای عیار 316 می باشد. این دستبند های استیل به دلیل رنگ نقره ای آن از ثبات رنگ بالایی برخوردارند و نسبت به نقره و طلا قیمت پایین تری دارا میباشند که در قسمت زیر به چندین نمونه اشاره می کنیم که قیمت های آنها زیر 300 هزار تومان می باشد.

شما می توانید تعداد بیشتری از دستبند های زنانه زیر 300 هزار تومن را در بخش دستبند زنانه استیل مشاهده کنید.

دستبند ارزان قیمت زنانه و دخترانه نقره 925 زیر 300 هزار تومان

دستبند های زنانه و دخترانه نقره را می توان بهترین گزینه برای جایگزین با طلا سفید دانست که از لحاظ رنگ و طرح کاملا مشابه طلا طراحی و ساخته می شوند. آبکاری استفاده شده بر روی دستبند های زنانه نقره معمولا از رودیوم و روکش آب طلا می باشد از همین رو بر روی پوست نیز ایجاد حساسیت و خارش نمی کنند. نمونه دستبند های دخترانه و زنانه ای که از نقره ساخته شده باشند و قیمت آنها زیر 300 هزار تومن باشد معمولا ظریف و به صورت زنجیری هستند که نمونه های آنها را در بخش زیر مشاهده می کنید.

برای مشاهده نمونه های بیشتر می توانید به بخش دستبند نقره زنانه و دخترانه مراجعه کنید.

امروزه محبوب ترین دستبند های زنانه و دخترانه برای استفاده روزانه دستبند های سنگی می باشند که با استفاده از انواع سنگ های مختلف طبیعی و یا مصنوعی ساخته می شوند که قیمت های متفاوتی را دارا می باشند از همین رو فروشگاه لوکس گلامور نیز اقدام به ارائه دستبند های زنانه و دخترانه سنگی اصل و طبیعی کرده است که نمونه های زیر 300 هزار تومن آنها را در بخش زیر مشاهده می کنید.

برای مشاهده مدل های بیشتر از این نوع دستبند ها می توانید به بخش دستبند سنگی مراجعه کنید.

دستبند زنانه و دخترانه چرم زیر 300 هزار تومن

اگر به زیورآلات اسپرت و چرمی علاقه دارید که از قیمت مناسبی نیز برخوردار باشند می توانید از دستبند های چرم با رویه استیل و یا نقره استفاده کنید که معمولا قیمت آنها زیر 300 هزار تومن می باشد که نمونه های آنها را در تصاویر مشاهده می کنید.

برای مشاهده نمونه های بیشتر می توانید به بخش دستبند زنانه چرم مراجعه کنید.

جمع بندی

دستبند های زیر 300 هزار تومانی و ارزان قیمت که در بخش بالا مشاهده فرمودید تنها بخش کوچکی از دستبند های فروشگاه لوکس گلامور می باشد که از کیفیت بالایی برخوردارند و می توانند هدیه مناسب برای عزیزان باشند. توصیه می شود قبل از با توجه به علایق و تیپ شخصیتی طرف مقابل اقدام به خرید دستبند کنید. به طور مثال افرادی که از تیپ اسپرت برخوردارند بیشتر ترجیح می دهند از دستبند های چرم و سنگی استفاده کنند و افرادی که تیپ رسمی دارند به دستبند های نقره و طرح طلا علاقه بیشتری نشان می دهند.

1 comments

  1. الیکا

    طرح های خوشگلی داره ولی لطفا روی محصولات بیشتری تخفیف قرار بدید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای مخفی کردن این بخش، بیرون از کادر کلیک کنید
مقایسه