بهترین انگشترهای نقره زنانه و دخترانه ارزان زیر 300 هزارتومان زنانه و دخترانه – انگشتر ارزان قیمت (آپدیت جدید)

ممکن است شما هم به دنبال خرید یک هدیه با قیمت مناسب و ارزان هستید و نتوانسته اید هدیه مناسبی را در این بازه برای همسر یا مادر یا خواهر یا عزیزانتان پیدا کنید. اگر هدیه ای که انتخاب کرده اید حلقه و انگشتر است در این مقاله از لوکس گلامور قصد داریم تا 7 مدل انگشتر ارزان قیمت زیر 300 هزار تومان و ویژگی های آن را بررسی کنیم. در مقالات قبلی راجع به زیورآلات و هدیه مناسب کادو ولنتاین مقاله ای را منتشر کردیم ولی در این مقاله پیشنهاد هایی را برای انگشتر های مناسب و ارزان قیمت ارائه خواهیم کرد که لوکس گلامور به منظور ارائه زیورآلاتی با قیمت مناسب آنها را با سود ناچیز به فروش می رساند. پس با ما همراه باشید.

پیشنهاد های خرید انگشتر زیر 300 هزار تومان

اگر به دنبال خرید حلقه با قیمت ارزان هستید ، بهتر است به محصولات معرفی شده در این بخش توجه کنید.

1. انگشتر ارزان قیمت ظریف دخترانه نقره 925 گل rg-n920 قیمت 220 هزار تومان

این انگشتر جزو انگشتر زنانه ارزان می باشد و از جنس فلز نقره با عیار 925 می باشد. این انگشتر دارای طرح گلبرگ می باشد و نمونه طلا سفید آن نیز در بازار موجود می باشد. انگشتر زنانه نقره rg-n920 به دلیل کیفیت بالای نقره به کار رفته در آن بدون تغییر رنگ است و تا سال ها می تواند شما را از خرید انگشتر نقره جدید بی نیاز کند.

این انگشتر به صورت نگیندار است و در ساخت آن از نگین های زیرکونیا استفاده شده است . این انگشتر نقره دارای آب کاری رودیوم است که باعث می شود تا این انگشتر از لحاظ رنگ کاملا مشابه طلا سفید به نظر برسد. از دیگر مزایای داشتن روکش رودیوم ایجاد نکردن حساسیت بر روی پوست های حساس است. انگشتر دخترانه نقره rg-n920 دارای نمونه های مشابه دیگری نیز است که می توانید در بخش انگشتر نقره فروشگاه لوکس گلامور مشاهده فرمایید.

انگشتر ظریف دخترانه rg-n920
انگشتر دخترانه ارزان قیمت

2. انگشتر نقره ارزان قیمت ظریف زنانه طرح طلا rg-n929 قیمت 290 هزار تومان

این انگشتر دارای طرح اشک میباشد که جزو طرح های پرطرفدار در بین زیورآلات دخترانه میباشد. انگشتر نقره دخترانه طرح اشک نگین سفید rg-929 از جنس نقره با عیار 925 می باشد که در داخل رکاب انگشتر نیز حک شده است و به دلیل کیفیت بالای نقره به کار رفته در آن بدون تغییر رنگ است و تا سال ها می تواند شما را از خرید انگشتر دخترانه جدید بی نیاز کند. لازم به ذکر است که هنگام خرید این انگشتر زنانه ارزان قیمت فاکتور معتبر ارائه می گردد.

انگشتر نقره ظریف زنانه طرح طلا rg-n929
انگشتر نقره rg-n929

3. انگشتر نقره دخترانه طرح تک نگین ظریف rg-n408 قیمت 295 هزار تومان

این انگشتر زنانه ارزان را می توان یکی از جدید ترین طرح های انگشتر زنانه دانست. انگشتر نقره دخترانه rg-n408 از جنس فلز نقره با عیار 925 ساخته شده است و به رنگ نقره ای با آبکاری رودیوم است. این انگشتر به دلیل کیفیت بالای نقره آن بدون افت کیفیت و تغییر رنگ می باشد. لازم به ذکر است که هنگام خرید فاکتور معتبر ارائه می گردد که نشان دهنده عیار و وزن انگشتر نقره است.

نکته دیگری که باید اشاره کنیم این است که در داخل رکاب این انگشتر عدد 925 حک شده است که نشان دهنده نقره استرلینگ و با کیفیت است.بر روی این انگشتر زنانه زیبا نگین های کریستالی سفید رنگی قرار دارند که از نوع برلیان اتمی میباشند و درخشش بالایی را دارا می باشند.

انگشتر نقره دخترانه طرح تک نگین ظریف rg-n408 از نمای روبرو
انگشتر نقره دخترانه طرح تک نگین ظریف

4.انگشتر دخترانه ظریف نقره طرح قلب ma-n740 قیمت 299 هزار تومان

انگشتر دخترانه ارزان قیمت طرح قلب را می توان جزو شیک ترین و زیباترین انگشتر های دخترانه دانست. انگشتر دخترانه نقره طرح قلب ma-n740 از جنس فلز  نقره 925 میباشد و دارای آب کاری روکش رودیوم به صورت چند لایه است و از همین رو بدون تغییر رنگ است و جزو زیورآلات فوق العاده بادوام محسوب می شود.

این انگشتر دخترانه علاوه بر کیفیت مثال زدنی طرحی زیبا نیز دارا می باشد . طرح به کار رفته بر روی این انگشتر قلب می باشد که جزو طرح های زیبا در حوزه زیورآلات میباشد. بر روی این انگشتر قیمت مناسب نگین های کریستالی سفید رنگی نیز دیده می شود که از نوع زیرکونیا می باشند که جزو نگین های با شفافیت بالا محسوب می شوند.

انگشتر دخترانه ظریف نقره طرح قلب ma-n740- انگشتر ارزان قیمت نقره زیر 300 تومن
انگشتر دخترانه ma-n740

5.انگشتر نقره زنانه طرح حلقه نگین دار rg-n301 قیمت 298 هزار تومان

این انگشتر نقره ارزان قیمت یکی از زیباترین انگشترهای دخترانه  با قیمت مناسب موجود در فروشگاه لوکس گلامور می باشد که دارای طرح زیبای حلقه نگین دار است. انگشتر نقره دخترانه rg-n301 از جنس فلز نقره 925 می باشد و به دلیل کیفیت بالای نقره به کار رفته در آن بدون تغییر رنگ است .

نگین های به کار رفته در این انگشتر از جنس برلیان اتمی می باشد که بدون ریزش هستند و درخشش مثال زدنی را دارا می باشند. انگشتر دخترانه طرح حلقه دارای طرح های متفاوتی است که می توانید در بخش انگشتر نقره مشاهده فرمایید. این انگشتر زیبا را می توان به عنوان پشت حلقه پشت روی انگشتر نیز استفاده کرد. این انگشتر گزینه جذاب و زیبایی برای هدیه دادن به خواهر، نامزد، دوست و … در مناسبت های مختلف است و به عنوان یک انگشتر دخترانه شیک همواره می توان آن را جزو گزینه های خرید انگشتر قرار داد.

انگشتر نقره زنانه طرح حلقه نگین دار rg-n301 خرید انگشتر نقره زنانه زیر 300 تومن
انگشتر نقره 925 حلقه rg-301

6.انگشتر نقره زنانه طرح طلای توری rg-n304 قیمت 294 هزار تومان

انگشتر نقره تراش توری زنانه rg-n304 یک گزینه عالی برای افرادی است که به دنبال خرید انگشتر بدون نگین هستند. این انگشتر شیک و تراش از نقره عیار 925 درجه یک ساخته شده است که با استفاده از رودیوم آبکاری شده است تا همرنگ طلا سفید گردد. لازم به ذکر است که طرح رویه این انگشتر شبیه لوزی می باشد و در سایزبندی های مختلف در فروشگاه لوکس گلامور موجود است که می توانید قبل از خرید انتخاب کنید.

انگشتر نقره زنانه طرح طلای توری rg-n304- انگشتر زنانه زیر 300 تومن
انگشتر نقره زنانه طرح طلای توری

7.انگشتر ظریف نقره 925 زنانه طرح خاص rg-n944 قیمت 290 هزار تومان

انگشتر دخترانه نگین دار rg-n944 از جنس نقره عیار 925 درجه یک با کیفیت است از همین رو بدون تغییر رنگ و برای استفاده بلند مدت مناسب می باشد. بر روی این انگشتر زیبا نگین های مارکیز زیرکونیا استفاده شده است که به صورت باز و فری سایز می باشد

انگشتر ظریف نقره 925 زنانه طرح خاص rg-n944- انگشتر دخترانه نقره زیر 300 تومان
انگشتر ظریف نقره rg-n944
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای مخفی کردن این بخش، بیرون از کادر کلیک کنید
مقایسه