10 مدل دستبند مردانه چرم و اسپرت سال 2024

امروزه استفاده از زیورآلات در میان مردان رواج یافته است و در این میان دستبدهای چرم به سبب ست شدن با کمربند و کفش های چرم جایگاه ویژه ای دارند و استفاده از دستبند مناسب میتواند استایل شما را بسیار شیک تر و جذابتر نشان دهد.

دستبندهای چرمی از تنوع بالایی برخوردارند که این تنوع در طرح ،رنگ چرم به کار رفته، متریال و رنگ پلاک و قفل و تعداد ردیف های دستبند به چشم میخورند. برخی دستبندهای چرمی تک ردیفه می باشند و برخی دیگر دارای چندین ردیف بوده یا به صورتی طراحی میشوند که دو دور به دور مچ شما چرخیده و حالتی چند ردیفه دارند. چرم به کار رفته نیز می تواند ساده و یا دارای شیارهای مختلف و یا طرح بافت باشد که در انواع چرم طبیعی و مصنوعی تولید میشوند.

رویه و پلاکی که بر روی دستبندها به کار میرود دارای طرح های مختلفی چون صلیب، فروهر، خدا و … می باشد. در این مقاله از لوکس گلامور قصد داریم تا جدیدترین مدلهای دستبند مردانه چرمی را با هم بررسی کنیم. پس با ما همراه باشید:

معرفی دستبند چرم مردانه سال 2024

در این بخش به معرفی طرح های جذاب و زیبای دستبند های مردانه می پردازیم که علاوه بر پرفروش بودن از محبوبیت و رضایت بالایی نیز برخوردار بوده اند و از طرح های برند های معروف دنیا ساخته شده اند. دستبند های ارائه شده در این بخش در تم رنگی مختلف می باشد که برای ست کردن با انواع انگشتر مردانه استیل و یا گردنبند مردانه مناسب می باشند از همین رو توصیه می شود ادامه مطلب را دنبال کنید.

دستبند های مردانه رولکس چهار ردیفه مشکی

یکی از برند های معروف در عرصه زیورآلات و ساعت، رولکس می باشد که طرح های این برند معروف نیز در فروشگاه لوکس گلامور موجود می باشد. دستبند چرم چهار ردیفه br-n203 از سری زیورآلات مردانه می باشد که دارای متریال چرم و استیل می باشد. چرم به کار رفته در دستبند مردانه رولکس از نوع طبیعی و با کیفیت می باشد که دچار افت کیفیت نمی گردد و از همین رو برای مدت طولانی می توان از آن استفاده کرد. چرم این دستبند به صورت ساده و دوردیفه می باشد و قفل استفاده شده بر روی آن از نوع جعبه ای میباشد از همین رو می توان با استفاده از اموزش تغییر سایز دستبند آن را به اندازه دلخواه در اورد.

عکس دستبند مردانه رولکس چرم مشکی چهار ردیفه
دستبند مردانه رولکس چرم مشکی چهار ردیفه br-n203

برای مشاهده و خرید این محصول می توانید به صفحه محصول “دستبند مردانه چرم رولکس چهار ردیفه br-n203” مراجعه کنید.

دستبند مردانه مدل 2024 لویی ویتون دو ردیفه

این مدل دستبند مردانه نیز با دلیل قیمت مناسبت تر نسبت به طرح های چهار ردیفه و هم چنین خوش دست بودن شناخته می شود. برای ساخت این دستبند از رویه استیل و چرم با کیفیت استفاده شده که قابلیت تغییر سایز نیز برای آن وجود دارد. این دستبند قابلیت ست شدن با انواع انگشتر های دو رنگ مشکی و طلایی و یا گردنبند اسپرت را دارد و جزو مدل های محبوب دستبند چرم مردانه سال 2024 قرار گرفته است.

عکس دستبند مردانه چرم طرح لویی ویتون دو ردیفه
دستبند مردانه چرم طرح لویی ویتون دو ردیفه BR-N204

برای خرید این مدل دستبند می توانید با صفحه محصول دستبند مردانه لویی ویتون مراجعه کنید.

دستبند مردانه چرم طرح رولکس مدل 2024

دستبند مردانه چرم اصل طرح رولکس br-n198 از سری دستبند های مردانه طرح جدید میباشد که از جنس چرم با کیفیت و اصل ساخته شده اند و بدون افت کیفیت هستند و تا سال ها می تواند شما را از خرید دستبند چرم جدید بی نیاز کند. دستبند چرم مردانه br-n198 به صورت دو ردیفه است و در ساخت آن از چرم طرح ساده و طرح بافت به صورت توام استفاده شده است که زیبایی دستبند را دو چندان کرذه است.

عکس دستبند مردانه چرم دو ردیفه رولکس رویه مشکی
دستبند مردانه چرم دو ردیفه رولکس رویه مشکی br-n198

برای مشاهده محصول می توانید به بخش “دستبند مردانه رولکس چرم br-n198” مراجعه کنید.

دستبند مدل جدید مردانه طرح کارتیر 2024

دستبند مردانه چرم کارتیر رویه نقره ای br-n207 یکی از زیباترین و جدید ترین دستبند های اسپرت می باشد که هم برای استفاده آقایان مناسب است و هم به صورت دخترانه و زنانه می باشد. این دستبند اسپرت زیبا با استفاده از طرح های برند معروف کارتیه ساخته شده است و به صورت دوردیفه می باشد که یک ردیف آن از چرم ساده و ردیف دیگر از چرم بافت تشکیل شده است.

عکس دستبند مردانه چرم دو ردیفه کارتیر رویه نقره ای
دستبند مردانه چرم دو ردیفه کارتیر رویه نقره ای br-n207

برای دیدن عکس های بیشتر و خرید می توانید با صفحه “دستبند چرم کارتیر مردانه br-n207” مراجعه کنید.

مدل جدید دستبند مردانه ورساچه سال 2024

دستبند مردانه اسپرت چرم طرح ورساچه br-n153 از سری دستبند های اسپرت و فشن مردانه می باشد که استفاده از متریال چرم و فلز استیل ساخته شده است. چرم استفاده شده در این دستبند از نوع درجه یک میباشد که به صورت تک ردیفه با روکش آب طلای 18 عیار می باشد که همواره جزو طرح های معروف در حوزه مد و زیبایی بوده است.

دستبند مردانه چرم طرح ورساچه رویه طلایی br-n153
دستبند مردانه چرم طرح ورساچه رویه طلایی br-n153

برای خرید این دستبند با تخفیف ویژه می توانید از صفحه “دستبند مردانه چرم ورساچه br-n153” دیدن فرمایید.

دستبند مردانه مونت بلانک طرح جدید

دستبند مون بلان چرم مردانه br-n98 یکی از دستبند های شیک و زیبا میباشد که به صورت سه ردیفه می باشد و از چرم اصل با کیفیت ساخته شده است. در ساخت این دستبند از چرم طرح بافت و چرم ساده استفاده شده است و دو ردیف به صورت بافت و یک ردیف به صورت طرح ساده می باشد. دستبند مردانه چرم br-n98 به دلیل ساخته شدن از چرم با کیفیت و درجه یک بدون افت کیفیت است و تا سال ها می تواند شما را از خرید دستبند چرم جدید بی نیاز کند.

دستبند مون بلان چرم مردانه سه ردیفه اسپرت br-n98
دستبند مون بلان چرم مردانه سه ردیفه اسپرت br-n98

برای مشاهده و خرید این دستبند مردانه مدل جدید می توانید به بخش محصول “دستبند چرم مونت بلانک” مراجعه کنید.

دستبند زنجیری دو ردیفه چرم مدل جدید

یکی دیگر از طرح های دستبند مردانه ارزان قیمت و با کیفیت را می توان دستبند دو ردیفه زنجیری دانست که به عنوان دستبند کارتیر نیز شناخته میشود. استیل این دستبند زیبا از نوع ضد زنگ با روکش آب طلا می باشد و برای استفاده مردانه و زنانه نیز مناسب است. این دستبند همواره جزو طرح های محبوب می باشد و هر ساله جزو بهترین مدل ها قرار می گیرد.

دستبند چرم کارتیه اسپرت Ds N708 (4)

برای خرید این دستبند زیبا نیز می توانید از لینک دستبند مردانه طلایی کارتیر استفاده کنید.

دستبند مردانه جرمی رویه طلایی تک ردیفه

یکی از با کیفیت ترین دستبند های مردانه که از چرم و استیل ساخته شده و از طراحی زیبایی نیز برخوردار است دستبند چرم رویه طلایی br-n184 می باشد که برای استفاده روزانه و طولانی مدت مناسب می باشد.

عکس دستبند اسپرت چرم رویه طلایی استیل
دستبند اسپرت چرم رویه طلایی استیل ضد زنگ br-n184

برای خرید این دستبند می توانید به بخش محصول “دستبند مردانه چرم رویه طلایی br-n184” مراجعه کنید.

دستبند مردانه رولکس چهار ردیفه رویه نقره ای

همواره دستبند های چرم چهار ردیفه از محبوبیت بالایی برخوردارند که در این بین دستبند مردانه رولکس رویه نقره ای نیز یک طرح خاص و زیبا است که برای ست کردن با انواع زیورآلات تم مشکی و نقره ای مناسب می باشد که با قفل جعبه ای قابلیت تغییر سایز را نیز دارد.

عکس دستبند چرم مردانه رولکس چهار ردیفه رویه نقره ای
دستبند چرم مردانه رولکس چهار ردیفه رویه نقره ای br-n202

برای مشاهده عکس های بیشتر می توانید از لینک محصول تحت عنوان “دستبند رولکس رویه نقره ای br-n202” استفاده کنید.

دستبند مردانه مونت بلانک تک ردیفه مدل 2024

یکی از طرح های مونت بلانک که به صورت تک ردیفه ساخته شده و برای ست کردن با انواع ساعت و استفاده به عنوان پشت ساعتی مناسب است دستبند مونت بلانک br-n174 می باشد که با عرض 10 میل و طول 22 سانتی متر روانه بازار شده و رویه آن از استیل ضد زنگ میباشد.

عکس دستبند مونت بلانک مردانه چرم
دستبند مونت بلانک چرم مردانه تک ردیفه br-n174

برای مشاهده عکس های بیشتر و خرید این مدل دستبند می توانید به بخش دستبند مردانه مونت بلانک br-n174 مراجعه کنید.

دستبند های چرم مردانه بیشتر مدل 2024 ؟

شما علاوه بر مدل های ارائه شده در این مقاله می توانید به بخش دستبند چرم مردانه فروشگاه لوکس گلامور مراجعه کنید که با تنوع بالا و قیمت های استثنائی ارائه شده اند که نمونه های آنها را در بخش زیر مشاهده می کنید.

خلاصه

مدل های ارائه شده در این بخش تنها بخش اندکی از دستبند های مردانه می باشد و شما می توانید در صورت تمایل از بخش دستبند مردانه استیل و یا دستبند سنگی نیز دیدن فرمایید که از با استفاده از جدیدترین طرح ها ساخته شده اند. امیدوارم از این مطلب وبسایت لوکس گلامور استفاده برده باشید. اگر سوال یا نظری داشتید می توانید در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای مخفی کردن این بخش، بیرون از کادر کلیک کنید
مقایسه