انتخاب بدلیجات دستبند

راهنمای انتخاب بدلیجات

راهنمای خرید بدلیجات مناسب می تواند شما را در یک خرید خوش آیند همراهی کند پس با ما همراه باشید. امروزه با بالا رفتن طلا و جواهر به دنبال جایگزین هایی ارزان قیمت برای آنها هستیم که در این میان بدلیجات سهم عمده ای ایفا می کنند. تنوع بالای بدلیجات موجود در بازار انتخاب صحیح و با کیفیت را گاها دچار مشکل می سازد از همین رو در این مقاله قصد داریم با راهنمای انتخاب بدلیجات شما عزیزان در خرید بدلیجات با کیفیت و متناسب با مکان و شرایط های مختلف راهنمایی کنیم تا همواره با بهترین کیفیت و مناسب ترین انتخاب ها از بدلیجات خود استفاده و لذت ببرید.

انتخاب درخشنده ترین در خرید بدلیجات

گاهی اوقات چشمگیرترین انتخاب برای خریداران زیورآلات، انتخاب زیورآلات درخشان و زرق و برق دار است، و این درخشندگی تا حد زیادی وابسته به نوع سنگ و  نگینی است که در ساخت زیور استفاده شده است. البته باید توجه داشت که آبکاری و روکش زیورآلات نیز در درخشندگی آنها تاثیر گذار است. کریستالی که در ساخت بدلیجات بیشتر از آن استفاده می شود، کریستال زیرکونیا است که با نام کریستال اتمی  نیز شناخته می شود. البته باید این نکته را در راهنمای خرید بدلیجات  یادآور شد که امروز با گسترش تولید سنگ های صنعتی از آنها در روی بدلیجات استفاده می کنند که تنوع رنگ بالایی دارند و درخشندگی و زیبایی آنها از نمونه سنگ معدنی غیر قابل تشخیص است.

راهنمای خرید بدلیجات
انگشتر نقره سنگ تورمالین صنعتی

انتخاب فلز به کار رفته در خرید بدلیجات

فلز به کار رفته در ساخت بدلیجات یکی از عوامل مهم و تاثیر گذار بر روی قیمت نهایی، کیفیت و ظاهر زیورآلات است و از المان هاییست که میتواند تاثیر زیادی بر روی انتخاب بدلیجات شما بگذارد. پس از انتخاب ظاهر زیور مورد نظر خود قدم بعدی کنار آمدن با قیمت آن است، زیرا برخی فلزات به سبب مقاومت بالا و یا کمیاب بودن دارای قیمت بالایی هستند. فراموش نکنید جنس فلز به کار رفته از جهت ایجاد حساسیت بر روی پوستتان نیز دارای اهمیت است. اگر تجربه ثابت کرده که به جنسی خاص از فلزات حساسیت دارید دور این فلز را خط بکشید و فریب ظاهر زیبای آن را نخورید. سلامتی شما در درجه اول قرار دارد! برای اطلاع از انواع فلزات در زیورآلات و خواص و مشخصات آنها به مقاله راهنمای فلزات مورد استفاده در دنیای زیورآلات که به همین موضوع پرداخته است مراجعه فرمایید. بی شک فلزاتی همانند استیل، برنج و یا آلیاژ مس گزینه های ارزان قیمتی برای خرید بدلیجات هستند که از کیفیت بالایی نیز برخوردارند و فلزاتی همانند تنگستن ،نقره و … از قیمت بالاتری برخوردارند البته باید در راهنمای خرید بدلیجات این را خاطر نشان کنیم که روکش و آبکاری بر روی فلز نیز سهم عمده ای در تعیین قیمت و کیفیت آن دارد. 

 

انتخاب بدلیجات متناسب با سایز

انتخاب بدلیجات سایز مناسب ، همچون انگشتر، دستبند، النگو و … جزو نکاتیست که باید در راهنمای خرید زیورآلات و بدلیجات بدان اشاره کرد  و این نکته در خریدهای اینترنتی اهمیت دوچندان دارد. سعی کنید در اولین فرصت سایز های مربوط به خودتان در زیورآلات پرکاربردی همچون انگشتر و دستبند را محاسبه و به یاد بسپارید تا در هنگام خرید و سفارش دچار سردرگمی نشوید. برای انگشتر به مقاله تعیین سایز انگشتر و برای النگو و دستبند به مقاله دو روش برای تعیین سایز النگو مناسب برای خود ، سر بزنید.

مکان و زمان مناسب در انتخاب بدلیجات و زیورآلات

برای چه موقعیتی قصد خرید زیورآلات دارید؟ این یکی از سوالاتیست که هنگام خرید زیورآلات باید از خود بپرسید. آیا برای استفاده مجلسی نیاز به یک سرویس دارید یا انگشتری می خواهید که همیشه در دستتان باشد؟ آیا دستبندی برای ست کردن با لباس ورزشی خود در باشگاه میخواهید یا گوشواره ای صرفا براق جهت چشمگیر نشان دادن استایلتان در عروسی؟ پاسخ هر یک از این سوالات شما را به انتخاب دسته ای متفاوت از زیورآلات هدایت میکند.

هر زیورآلات و بدلیجاتی برای استفاده در مجلس و یا مناسبتی خاص می تواند جایگاه خود را داشته باشد. به طور مثال از بدلیجات نگین دار برای ست کردن با انواع لباس مجلسی می توان استفاده کرد و یا زیورآلات رنگ ثابت برای استفاده روزانه گزینه مناسبی می باشند. زیورآلات نقره با توجه به ماهیتی که دارند از درخشندگی و ظرافت بیشتری نسبت به دیگر بدلیجات برخوردار هستند و می توانند گزینه مناسبی برای مهمانی ها و مراسمات باشد. اگر انگشتری به عنوان حلقه میخواهید که دائم به دست داشته باشید و جایگزینی برای حلقه طلا باشد حلقه نقره را انتخاب کنید و اگر اسپرت پسند هستید و حلقه ای با قیمت مناسب می خواهید استیل انتخاب خوبی برای شماست. برای استفاده در باشگاه چرم مصنوعی و یا فرآورده های پلاستیکی که به همین منظور ساخته شده اند را انتخاب کنید. بنابراین موقعیت استفاده از زیورآلات یکی از المان هاییست که اگر به درستی پاسخ داده شود و  متریال مناسبی انتخاب شود باعث افزایش طول عمر زیور نیز خواهد شد. در راهنمای خرید زیورآلات باید به این نکته نیز اشاره کرد که استفاده از بدلیجات نقره ای در مناطقی که آب و هوای گرم و مرطول دارند توصیه می شود و این در حالی است که در آب و هوای گرم و مرطوب باید در نگهداری از آنها نیز دقت خاصی شود زیرا رطوبت و گرما می تواند به کیفیت بدلیجات آسیب برساند.

راهنمای خرید زیورآلات- ست مردانه
ست مونت بلانک ns-n925
راهنمای خرید بدلیجات و زیورآلات
گردنبند نقره ma-n697

 

کیفیت سنگ های استفاده شده در انتخاب بدلیجات

معمولا بررسی کیفیت سنگ ها هدف نهایی خریداران است و این موضوع مستقیما به کارخانه سازنده آن مرتبط میشود. برای مثال برند سواروسکی معمولا سنگ ها را توسط ماشین به اندازه و شکل های استاندارد و متد های خاص خود برش می دهد. این برند به دلیل میزان درخشندگی بالا و کیفیت بالای کریستالهای استفاده شده معروف است. و یا می توان ارزش نگین ها و سنگ های به کار رفته شده در روی بدلیجات و زیورآلات را از مقدار ناچیز تا قیمت های فوق العاده بالا تصور کرد از همین رو توصیه می شود در صورت ادعای فروشنده به کیفیت بالای سنگ و نگین می توانید به یک متخصص سنگ شناس مراجعه کنید و از کیفیت نگین اطلاع پیدا کنید. 

راهنمای خرید بدلیجات - انگشتر مردانه
انگشتر مردانه استیل

جمع بندی

بی شک راهنمای خرید بدلیجات و زیورآلات می تواند کمک شایانی به شما عزیزان در انتخاب درست و منطقی بدلیجات کند تا با هر توان مالی بتوانید بهترین و با کیفیت ترین بدلیجات و زیورآلات را انتخاب کنید و تا مدت ها از خرید زیورآلات خود لذت ببرید. از همین رو توصیه می شود به نکات گفته شده در بالا توجه کنید و در صورت داشتن نکته نظری که باید هنگام خرید بدلیحات به آنها توجه کرد با استفاده از بخش نظرات با ما و دوستان خود در میان بگذارید.

4 comments

  1. سعید

    عالی و مفید بود

  2. سهیلا کرینی

    سلام ببخشید من میخوام یک مغازه بزنم برای فروش بدلیجات که از شما خریداری کنم میشه منو راهنمایی کنید

    1. باسلام و عرض ادب. متاسفانه فروشگاه لوکس گلامور در این تاریخ یعنی آبان ۱۴۰۱ فعلا فروش عمده ندارد. ایشالا در آینده نزدیک در خدمتون خواهیم بود

  3. ناشناس

    انگشتر ها مدل آخر خوبه البته خیلی مجلسی هاش با کت و شلوار خوبه دستبند ها هم بدون کت بهتره مثلا یه ست پیرهن و شلوار جین خوبه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای مخفی کردن این بخش، بیرون از کادر کلیک کنید
مقایسه