راهنمای خرید انگشتر نشون بله برون

راهنمای خرید انگشتر نشون بله برون

یکی از ماندگار و محبوب ترین زیورآلات برای هر خانمی را می توان انگشتر نشون یا همان انگشتر بله برون دانست که معمولا در مراسم خواستگاری از آن استفاده می شود و به عنوان انگشتر نامزدی نیز از آن یاد می کنند که می تواند در قالب انواع جنس فلز های طلا، نقره،  استیل و … باشد.

انتخاب حلقه نامزدی(نشون) مناسب یک تصمیم بسیار شخصی و سلیقه ای است و می تواند از فلزات مختلف نقره، طلا، استیل، پلاتین و … باشد و در غالب انواع طرح های نگین دار، ساده، مینیمال یا طرح های پیچیده و پر زرق و برق انتخاب شود ما در مقاله “راهنمای خرید حلقه نشون بله برون” برخی از محبوب ترین مدل ها را با شما به اشتراک گذاشته ایم تا در صورت صلاحدید و باب سلیقه بودن اقدام به انتخاب کنید و در خرید انگشتر نشون این مدل ها را مد نظر داشته باشید و همچنین به نکاتی اشاره شده است تا حتما در خرید انگشتر بله برون به آنها توجه کنید به همین جهت توصیه می شود افرادی که قصد ازدواج و نامزدی دارند ادامه مطلب را از دست ندهند.

حلقه نشون بله برون چیست؟

انگشتر نشون از طرف داماد تقدیم عروس می شود و نمادی از وفاداری و عشق دو طرفه است که تا مراسم ازدواج رسمی از این انگشتر استفاده می شود و به عبارتی دیگر انگشتر بله برون و نشان سمبلی از ازدواج غیر رسمی است که قبل از رسمی شدن ازدواج و در دوران نامزدی از آن استفاده می شود. انگشتر نشان در انگشت چهارم سمت چپ مورد استفاده قرار می گیرد و پس از ازدواج رسمی و خرید حلقه ست به جای انگشتر نشان در این انگشت از حلقه ازدواج استفاده می شود.

انواع انگشتر نشون بله برون یا نامزدی

برای انگشتر نشان و بله برون می توان ازدسته بندی های مختلفی استفاده کرد که ما در اینجا به معروف ترین آنها اشاره می کنیم.

حلقه نامزدی جواهری و نگین دار

یکی از انتخاب های اصلی و محبوب در بین ایرانیان استفاده از انگشتر نشون و نامزدی نگین دار است که می تواند با استفاده از انواع سنگ های اصلی نظیر الماس، یاقوت کبود ، زمرد ، یاقوت سرخ  و موسانیت  باشد که قیمت بالایی دارند و برای افرادی که قیمت انگشتر نشان و بله برون برای آنها اهمیتی ندارد گزینه مناسبی به نظر می رسد.

یکی از مواردی که باید در راهنمای خرید انگشتر نشون بله برون بدان اشاره کنیم این است که هنگام خرید انگشتر جواهری با سنگ اصلی برای سنگ اصلی شناسنامه معتبر از فروشنده دریافت کنید که معمولا معتبرترین شناسنامه به نام GIA صادر می شود که انجمن سنگ شناسی آمریکا میباشد همچنین برای اطمینان از اصل بودن سنگ ها می توانید از مقاله” سختی سنگ های مختلف” استفاده کنید

راهنمای خرید انگشتر نشون بله برون
انگشتر زنانه نقره نگین سبز جواهری rg-n897

انگشتر نشون که مشاهده می کنید نمونه نقره می باشد که می توانید با عنوان”انگشتر زنانه نقره نگین سبز” در فروشگاه لوکس گلامور مشاهده کنید.

حلقه نشون یا نامزدی طرح خاص

اگر به دنبال چیزی منحصر به فرد هستید ، بسیاری از انگشتر نامزدی غیر جواهری وجود دارند که لزوما به صورت کلاسیک طراحی نشده اند همانند حلقه نامزدی و نشون طرح های شش ضلعی و یا چند ردیفه که در امروزه به وفور در بازار موجود هستند. یکی از معروف ترین طرح ها که به عنوان حلقه و انگشتر نامزدی از آن استفاده می شود حلقه و پشت حلقه است که هم به صورت بدون نگین می توان آنها را یافت کرد و هم دارای نمونه های نگین دار هستند که نمونه این طرح ها را در تصویر مشاهده می کنید

انگشتر نشان بله برون طرح خاص
انگشترحلقه و پشت حلقه نقره دخترانه تک نگین برلیان اتمی اصل rg-n216

مدل انگشتر مشاهده شده دارای نمونه های طلا و نقره و پلاتین در بازار می باشد که برای مشاهده نمونه نقره می توانید به صفحه حلقه و پشت حلقه نقره rg-n216 مراجعه کنید.

حلقه نامزدی و نشون رزگلد

مخلوط کردن فلزات مانند طلای سفید، نقره و مقدار ناچیزی مس می تواند ظاهری مدرن و شیک ایجاد کند که در کشور ما به جواهرات رزگلد معروف هستند البته این نکته را باید در نظر گرفت که همواره مقدار ناچیزی ناخالصی در طلا در بازار وجود دارد و زمانی که این ناخالصی با استفاده از مس باشد به رنگ رزگلد در می آید که به طلا ژاپنی نیز معروف هستند.

انگشتر نشان و نامزدی رزگلد
انگشتر نقره زنانه رزگلد نگین هفت رنگ

این انگشتر نیز دارای نمونه های طلا، نقره و پلاتین است که می توانید برای خرید نمونه نقره به بخش انگشتر نقره زنانه فروشگاه لوکس گلامور مراجعه کنید.

حلقه بله برون و نشان با سنگ جواهری آزمایشگاهی

اگر به دنبال گزینه اقتصادی هستید می توانید از حلقه نشون هایی استفاده کنید که با استفاده از سنگ های آزمایشگاهی ساخته شده اند که دارای تمام ویژگی های سنگ های اصلی هستند و به صورت درخشان و بادوام می باشند و هم از لحاظ مسولیت اجتماعی و اخلاقی می تواند مناسب باشد و در کاهش آسیب به طبیعت موثر باشد.

انگشتر نشون با سنگ مصنوعی آزمایشگاهی
انگشتر نقره زنانه قلب نگین بنفش شیک و خاص ri-n20

برای دیدن این محصول که از نقره ساخته شده است می توانید به صفحه محصول انگشتر نقره قلب بنفش ri-n20 مراجعه کنید.

حلقه بله برون و نشون سه و چهار نگینه ( سه یا چهار تخمه)

اصطلاحی که برای این نوع انگشتر ها استفاده می کنند اغلب سه تخمه یا چهار تخمه است که نمونه نگین های 5 تخمه نیز می توان در بازار یافت و یکی از زیباترین انگشتر نشان و بله برون های موجود در بازار هستند که در غالب انواع انگشتر نقره زنانه ، انگشتر طلا و حتی انگشتر استیل می توان از این مدل ها یافت کرد. این طرح انگشتر ها نمادی از آینده و طرحی برای حال و آینده هستند و هیچ وقت دمده نمی شوند.

انگشتر نشان سه نگینه
انگشتر نقره دخترانه سه نگینه

انگشتر سه یا چهار تخمه دارای نمونه های استیل، نقره و طلا در بازار هستند که برای خرید انگشتر نقره سه تخمه بهترین گزینه فروشگاه لوکس گلامور می باشد.

انگشتر نامزدی سولیتر یا تک نگین ساده

یکی از معروف ترین طرح ها که برای انگشتر نامزدی در نظر می گیرند انگشتر تک نگین یا تک تاش می باشد که به عنوان سولیتر نیز شناخته می شود که می تواند یک گزینه اقتصادی و کاملا شیک و به روز برای حلقه نشان و بله برون باشد که نمونه آن را مشاهده می کنید.

مدل انگشتر سولیتر نامزدی
انگشتر سولیتر ظریف (1)

برای خرید نمونه نقره این انگشتر نیز می توانید به بخش محصول انگشتر سولیتر نقره RG-N590 مراجعه کنید.

نکاتی در مورد راهنمای خرید انگشتر نشون بله برون

تعیین بودجه

 حلقه های نامزدی  و نشون را می توان در قیمت های مختلف و از جنس فلزات مختلف در بازار یافت کرد به همین خاطر ابتدا باید شما تعیین کنید که چقدر برای خرید حلقه نامزدی و نشون  می خواهید هزینه کنید.

تحقیق قبل از خرید

با توجه به این که قیمت انگشتر نامزدی و بله برون با توجه به عوامل مختلف تعیین می شود که از آن جمله می توان به نوع سنگ، ایرانی یا خارجی بودن متریال، نوع ساخت(دست ساز یا ماشینی) و … تعیین می شود باید حتما در این موارد قبل از خرید اطلاعاتی کسب کنید.

مقایسه قیمت انگشتر نشان و طرح های آنها

شاید از یک مدل انگشتر نشون یا بله برون که باب سلیقه شما است در چندین فروشگاه در بازار یا فروشگاه های اینترنتی موجود باشد که کار مقایسه قیمت را برای شما آسان خواهد کرد اما این وضعیت در مواقعی است که روی یک طرح خاص به قطعیت رسیده باشید.

کسب اطلاعات از سلایق همسر : اگر می خواهید شریک زندگی خود را غافلگیر کنید می توانید قبل از خرید به صورت غیر مستقیم و با پرسیدن سوالات مختلف در مورد زیورآلات از سلیقه همسرتان آگاه شوید و یا از نزدیکان و دوستان ایشان برای این کار مشورت بگیرید.

در نظر گرفتن سایز انگشتر نشون و نامزدی

 معمولا یکی از مشکلاتی که در خرید انگشتر نامزدی با آن مواجه می شویم تعیین سایز درست انگشتر می باشد. در صورتی که قصد خرید حضوری انگشتر نامزدی همراه با همسر خود را دارید می توانید از ابزار تعیین سایزی که در فروشگاه ها وجود دارد استفاده کنید و یا اگر قصد خرید از فروشگاه های اینترنتی را دارید می توانید از چندین روش همانند قطر انگشتر، طول دور انگشت و … استفاده کنید که به صورت مبسوط در مقاله تعیین سایز انگشتر بیان نمودیم.

دریافت گارانتی و فاکتور معتبر

باید دقت شود که هنگام خرید انگشتر نشون و نامزدی طلا، نقره و … فاکتور معتبر فروشگاهی دریافت شود که شامل مواردی همچون جنس فلز، عیار و نوع نگین ها در آن قید شود و حتما در صورت داشتن گارانتی نیز در فاکتور قید شود.

خلاصه:

بهترین حلقه نامزدی و نشون  یکی از مواردی است که شما و شریک زندگی تان دوست دارید. هنگام تصمیم گیری ، سبک شخصی ، سبک زندگی و سلایق شریک زندگی خود را در نظر بگیرید و سپس اقدام به انتخاب حلقه نامزدی و نشون کنید.

سوالات متداول بخش انگشتر نشون و نامزدی

انگشتر نشون رو کی میارن؟

انگشتر نشون را معمولا هنگام بله برون و خواستگاری استفاده می کنند و انگشتری است که قبل از عقد از طرف داماد تقدیم عروس میشود.

تفاوت انگشتر نامزدی با حلقه نامزدی چیست؟

حلقه نامزدی معمولا در هنگام ازدواج رسمی بین عروس و داماد تبادل می شود ولی انگشتر نشون یا نامزدی از طرف داماد و در مراسم خواستگاری و گرفتن جواب مثبت تقدیم به عروس داده می شود.

انگشتر نشان در کدام انگشت قرار می گیرد؟

انگشتر نشون معمولا تا مراسم ازدواج رسمی به جای حلقه ست بر روی انگشت چهارم دست چپ استفاده می شود.

قیمت انگشتر نشان چقدر است؟

انگشتر نشان و بله برون با توجه به فلز استفاده شده برای ساخت آن و نوع سنگ و طرح متفاوت می باشد و از صد هزار تومن تا چندین میلیون تومان را برای قیمت انگشتر نشان می توان متصور بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *