زیورآلات نقره برای آقایان

پژوهش های علمی پزشکی نشان می دهد، طلا بر گلبول های بدن مردان تأثیر منفی می گذارد، درحالی که بر گلبول های زنان تأثیری ندارد و این امر به دلیل وجود لایه چربی میان پوست و گوشت زنان اتفاق می افتد، این لایه مانع تأثیر اشعه های عنصر طلا بر روی گلبول های قرمزخون در زنان می شود. پژوهش های فراوان علمی دیگر نشان می دهد که اشعه های طلا نقش منفی بر روی هورمون های جنسی مردان دارد درحالی که اشعه های زیورآلات نقره برای آقایان و خانمها چنین تأثیری ندارند. از این رو میتوان نتیجه گرفت که زیورآلات نقره برای آقایان بهترین انتخاب محسوب میشود چرا که در کنار زیبایی و درخشش آثار منفی نیز بر روی بدن آنها ندارد. این فلز صدها بار بیش از سایر مواد ضد عفونی مؤثر است و 650 میکرب را از بین می برد ، شاید خود شما که همیشه یک انگشتر نقره با نگین عقیق در دست دارید اطلاع نداشته باشید که چه خاصیت بزرگی در این فلز گرانبها هست و چگونه بدون این که خود بدانید مراقب سلامت شماست.
اخیراً دکتر هاری مارکراف استاد پزشکی دانشگاه سانت دویس پس از آزمایش های متعدد اعلام کرد که نقره صدها بار بیشتر از سایر داروهای ضد میکرب و ضد عفونی، میکروب ها را از بین می برد و به نظر این پزشک هر یک از انواع داروهای ضد عفونی حداکثر میکرب های شش بیماری را از بین می برد در حالی که نقره به تنهایی می تواند 650 نوع میکرب را نابود کند بدون این که مانند دیگر ضد عفونی کننده ها عوارض بعدی بر جای گذارد.

زیورآلات نقره برای آقایان انتخابی هوشمندانه است چرا که به علت استحکام بالا، قابلیت استفاده روزانه را داشته و شما آقایان عزیز می توانید از آن برای مدتی طولانی استفاده کنید بدون اینکه تغییری در آن بوجود آید. لازم به ذکر است زیورآلات نقره بر خلاف اکثر بدلیجات قابلیت آبکاری، حکاکی و پرداخت دارند و در نتیجه زیورآلات نقره می توانند برای شما مادام العمر کارایی داشته باشند. از طرفی زیورآلات نقره نسبت به طول عمر و مزایای فراوانشان دارای قیمت مناسب می باشند.

رنگ خنثی نقره (خاکستری) باعث می شود، زیورآلات نقره برای آقایان از نظر رنگی مناسب بوده و با هر لباسی ست شود. همچنین با توجه به رنگ خنثی آن می توانید آن را به همراه حلقه عروسی تان استفاده کنید بدون آنکه کوچکترین ناهماهنگی در ظاهر شما بوجود آید.

زیورآلات نقره برای آقایان به سبب ماهیت فلزشان می توانند در انواع مجلسی و اسپرت تولید شده و از این رو می توانید متناسب با تیپ و شخصیت خود یکی از انواع آنرا انتخاب کنید.

انگشتر مردانه نقره حکاکی شده با سنگ حدید اصل Rg-n236 - عکس اصلی
انگشتر مردانه نقره حکاکی شده با سنگ حدید اصل Rg-n236

انگشترهای حکاکی شده و مزین به نام ائمه ی اطهار و ذکر و ادعیه که اغلب از سنگهای عقیق و معدنی در ساخت آنها استفاده میشود غالبا با رکاب نقره ساخته میشوند تا در کنار زیبایی از طول عمر بالایی نیز برخوردار باشند.

در زیر چند نمونه از زیورآلات نقره برای آقایان آورده شده است و می توانید با کلیک بر روی عنوان هر عکس به صفحه ی مربوط به مشاهده و خرید آن بروید.

انگشتر نقره مردانه با نگین عقیق خراسانی اصل rg-n237 از نمای کنار
انگشتر نقره مردانه با نگین عقیق خراسانی اصل
انگشتر مردانه نقره با عقیق مشکی مستطیلی Rg-n228 - عکس اصلی
انگشتر مردانه نقره با عقیق مشکی مستطیلی Rg-n228
زنجیر مردانه نقره طرح یاس Nw-n240 - زمینه مشکی
زنجیر مردانه نقره طرح یاس Nw-n240
زنجیر مردانه نقره طرح کارتیه Nw-n239 - عکس اصلی
زنجیر مردانه نقره طرح کارتیه Nw-n239
خرید زنجیر مردانه نقره طرح رامبو Nw-n237 - زمینه رنگی
زنجیر مردانه نقره طرح رامبو Nw-n237
انگشتر مردانه نقره با نگین عقیق مشکی آینه ای Rg-n212 - روی دست
انگشتر مردانه نقره با نگین عقیق سه بعدی Rg-n213

مکان مناسب برای خرید زیورآلات نقره :

فروشگاه اینترنتی زیورآلات لوکس گلامور را می توان یک فروشگاه مناسب برای خرید زیورآلات نقره دانست که امتیازات ویژه ای را برای خریداران ارائه می دهد.از جمله امتیازان ارائه شده در فروشگاه اینترنتی زیورآلات لوکس گلامور می توان به موارد زیر اشاره کرد :

  • امکان ارسال به تمام نقاط کشور
  • پرداخت امن و راحت
  • امکان پرداخت درب منزل
  • ارسال رایگان برای خرید های بالای 80 هزار تومان
  • گارانتی اصالت کالا
  • گارانتی تغییر رنگ
  • امکان بازگشت کالا تا 7 روز
  • بسته بندی شیک و کادویی به صورت رایگان

امکان خرید انگشتر نقره و دستبند نقره و سرویس نقره و همچنین حلقه ست نقره و … در فروشگاه لوکس گلامور میسر شده است تا شما بتوانید با خیالی آسوده و راحت به خریدی دلچسب بپردازید.

3 comments

  1. سیده فاطمه

    یه گردنبند مردانه با رنج قیمت 100 الی 200 می خوام…چطور پیدا کنم؟

    1. با سلام. از بخش گردنبند -طبقه بندی – زنجیر

  2. ریحانه علیزاده

    سلام
    معرفی خوبی بود. بعضی از این محصولات رو ندیده بودم، ممنون که باعث شدید با این محصولات آشنا بشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای مخفی کردن این بخش، بیرون از کادر کلیک کنید
مقایسه