عطر را کجای بدن بزنیم؟

عطر را به کدام قسمت های بدن بزنیم؟

عطر زدن و خوش بو بودن یکی از بهترین مواردی است که می تواند یک خاطره خوش را از کسی در ذهن ما ماندگار کند. عطر و بوی خوب به جرات می توان گفت بر نحوه برخورد آدمها هم تاثیر می گذارد.حتما برای شما هم پیش آمده است که وقتی با یک شخص خوش بو برخورد می کنید از مصاحبت با اون لذت می برید و سعی می کنید با اون خوش اخلاق تر و به بهترین نحو برخورد کنید. مثال های بسیاری را می توان زد که ثابت می کند چقدر خوش بو بودن بر روی روابط انسان ها تاثیر زیادی دارد. در این مقاله از لوکس گلامور قصد داریم تا به صورت مختصر و خلاصه بهترین جاها و قسمت های بدن برای عطر زدن را معرفی کنیم. پس اگر شما هم به عطر و ادکلن علاقه دارید با ما همراه باشید و نظرات ارزشمندتون را با ما در میان بگذارید

 بهترین جای بدن برای عطر زدن  

اگر این سوال در ذهنتان است که اصلا عطر زدن روی اعضای مختلف بدن تاثیری در پخش شدن بهتر آن دارد؟ جواب این سوال در یک کلمه، بله است.

اسپری کردن عطر روی لباس کار بد یا اشتباهی نیست ولی باید در نظر داشته باشید که بهترین مکان عطر زدن نیست و می توانید کاری کنید که عطری که میزنید با بهترین کیفیت و بیشترین برد پخش شود.  حتما برای شما هم پیش آمده است که وقتی عطر را تست می کنید به شدت از بوی آن لذت می برید ولی وقتی آن را بر روی خودتان اسپری می کنید و بعد از گذشت زمان آن زیبایی و دلنشینی را حس نمیکنید. دلیل این موارد می تواند انتخاب نا مناسب جای اسپری عطر باشد.

ما قبلا در مقالات گذشته درباره انواع عطر و کیفیت آن ها نکاتی را گفته ایم ولی مهمترین عامل در پخش تدریجی و دلنشین عطر و ادکلن، گرماست. نقاطی که گرمای بیشتری دارند و بیرون لباس قرار دارند بهترین مکان برای اسپری کردن عطر است. چرا که گرما باعث می شود بوی عطر به صورت ملایم و تدریجی و بهترین کیفیت پخش شود.

خیلی گرم گرمدمای ملایم
خانم هاپشت گوش گردن سینه شانه ها مچ دست پشت زانوداخل آرنج پایین ناف ساق پا قوزک پا
آقایانپایین چانه گردن شانه هاسینه ها مچ دستداخل آرنج ساعد دست

مکان دیگری که برای پخش بهتر و وسیعتر عطر مناسب است روی ضربان های بدن و مکان های که نبض بدن محکمتر می زند می باشد چرا که با هر نبض باعث پخش شدن عطر در هوا شده و جزو مناطقی هستند که دمای گرمی دارند.

نکاتی درباره اینکه چگونه عطر بزنیم؟

  • پس از حمام، به این علت که پوست بدن شما تمیز است و رطوبت بالایی دارد عطر بهتر جذب پوست شده و ماندگاری بیشتری خواهد داشت به همین دلیل بهترین زمان برای عطر زدن است.
  • هنگام اسپری کردن، شیشه عطر را در فاصله 7 تا 15 سانتی متر از بدن تان نگه داری تا به خوبی بر روی بدن شما بنشیند.
  • در عطر زدن زیاده روی نکنید، 3 تا 4 اسپری برای کل بدن کافی است
  • هیچ موقع بر روی یک نقطه خاص از بدن بیش از یک بار اسپری نکنید.
  • عطرتان را زیاد عوض نکنید چرا که عطر و ادکلن به مرور تبدیل به بخشی از شخصیت شما می شود
  • پس از زدن عطر، پوست تان را بهم نمالید.

حال که با محل های مناسب برای عطر زدن و نحوه صحیح عطر زدن آشنا شدید اشاره به این نکته نیز ضروریست که دکلن ها و عطر ها بسته به کیفیت و مواد به کار رفته ممکن است از پخش بوی بالا یا پایینی برخوردار باشند و لازم است تا با توجه به سلیقه خود در میزان پخش بو، عطر و ادکلن مناسب را انتخاب نموده و با رعایت نکات ذکر شده بهترین پخش بو را

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای مخفی کردن این بخش، بیرون از کادر کلیک کنید
مقایسه