دستبند های زنانه و دخترانه ترند سال 2024

دستبند های زنانه و دخترانه ترند سال 2024

دستبند های زنانه و دخترانه ترند سال 2024 یکی از جدیدترین مقالات در مورد معرفی زیورآلات ترند سال جدید می باشد. یکی از زیورآلات مورد علاقه خانم های ایرانی دستنبدها هستند که زیبایی خاصی به پوشش و استایل خانمها هدیه می دهد. شرکت های معتبر مختلفی هر ساله در دنیا اقدام به طراحی و ساخت دستبندهای گوناگون برای مشتریان خود می کنند که از جمله شرکت های معروف در این زمینه میتوان به برند معروف سوراوسکی Swarosky و cartier  و Tiffany و …. اشاره کرد. بدیهی است آشنایی با مدل های جدید و ترند دستبند زنانه و دخترانه شما را در انتخاب درست و طرح های به روز یاری خواهد رساند. این مقاله به سه بخش اصلی دستبند های نقره، استیل و اسپرت تقسیم می شود که با استفاده از طرح های برند های معروف دنیا ساخته شده اند از همین رو توصیه می شود در صورت علاقمندی ادامه مطلب و آشنایی با این مدل ها را دنبال کنید.

دستبند هاي نقره همزمان با گران شدن طلا طرفداران خاص خود را پيدا كرده است و در همين راستا شركت هاي توليد كننده نقره تنوع زيادي را در كار خود ايجاد كرده اند. نقره به كار رفته در اغلب اين دستبند ها داراي عيار 925 است و نگين هاي استفاده شده غالبا اتمي مي باشند. آبكاري انجام شده بر روي نقره نيز يا به صورت روكش روديوم است كه مزاياي خود را دارد يا به صورت روكش آب طلا است كه مي تواند رنگي مشابه طلا را بر روي نقره ايجاد كند. مدل های دستبند زنانه و دخترانه نقره مدل 2024 داراي تنوع زيادي است كه  در اينجا به معروف ترين هاي آنها اشاره مي كنيم.

دستبند های قفل مارشالی نقره اغلب بر روی نقره جات خارجی دیده می شود و اغلب طرح های آن جزو طرح های برتر دستبند دخترانه سال 2024 محسوب می شود. دستبندی که مشاهده می فرمایید نیز جزو دستبند های طرح جدید می باشد که  با كيفيت مي باشد و ساخت تايلند است  و به صورت  طرح گل مي باشد. روكش روديوم موجود در اين دستبند از ايجاد حساسيت بر روي پوست جلوگيري مي كند و باعث ايجاد رنگ طلا سفيد مي شود. طرح زيباي اين دستبند همراه با نگين كاري منظم و بدون ريزش ان از ديگر ويژگي هاي اين دستبند مي باشد كه جزو دستبند نقره هاي طرح جديد امسال مي باشند.

دستبند نقره بند مارشالی مدل 2024

يكي ديگر از طرح هايي كه امسال به عنوان يك دستبند نقره زنانه با استقبال مواجه شده است طرح كارتيه يا همان زنجيري مي باشد كه داراي رنگ بندي مي باشد و در بخش دستبند نقره موجود مي باشند. این دستبند را می توان جزو مدل های دستبند زنانه 2024 دانست که  نگين كاري شده است و در ان از نگين هاي  سفيد استفاده شده است و قفل به كار رفته در آن به صورت پروانه ای است كه پرکاربردترین نوع قفل در بخش زيورآلات مي باشد.

دستبند های زنانه و دخترانه ترند سال 2024 - دستبند نقره مدل 2024

اين دستبند نيز از نقره با عيار 925 ساخته شده است و حالت دو طرفه دارا مي باشد. اين دستبند داراي روكش آب طلاي 18 عيار مي باشد و با توجه نحوه آب كاري نانو صورت گرفته روي ان داراي ثبات رنگ بالايي است و مي تواند جايگزين مناسبي براي طلا باشد و گزینه مناسبی برای افرادی است که به دنبال خرید مدل های جدید دستبند زنانه نقره 1403 هستند.

دستبند نقره زنانه النگویی مدل 2024

برای مشاهده عکس های بیشتر از مدل دستبند های زنانه و دخترانه نقره 2024 می توانید به بخش دستبند نقره فروشگاه لوکس گلامور مراجعه فرمایید که نمونه های آن را در اسلاید پایین مشاهده می کنید.

دستبند های استیل را میتوان متنوع ترین دستبند های زنانه از لحاظ طرح دانست. این دستبند های علاوه بر متنوع بودن از لحاظ قیمت نیز نسبت به نقره و طلا  مقرون به صرفه می باشند . در بین مدل دستبند های زنانه و دخترانه 2024 بخش استیل جایگاه ویژه ای دارد زیرا هم از لحاظ و قیمت مناسب می باشد در این قسمت سعی داریم تا محبوب ترین و جدید ترین مدل های دستبند زنانه استیل 2024 را معرفی نماییم و شما را با طرح های جدید آشنا کنیم.

یکی از محبوب ترین دستبند های زنانه سال 2024 طرح های آویز دار می باشند که به صورت طرح طلا هستند. این دستبند ها از جنس فلز استیل 316 ساخته شده اند و آب کاری صورت گرفته بر روی انها از نوع رودیوم  است و از همین رو رنگی مشابه طلا سفید دارا می باشند و مناسب برای استفاده در انواع مجالس و به صورت روزانه هستند. این دستبند را به جرات می توان جزو به روزترین دستبند های زنانه 1403 دانست که برای طبقه سنی دختران و زنان مناسب می باشد.

دستبند آویزدار زنانه ترند 2024-دستبند استیل زنانه

در میان خانم ها و دختران  افرادی نیز وجود دارند که به زیورآلات ظریف و خاص علاقه دارند. دستبندی که مشاهده می کنید از جنس استیل 316 است و بر روی آن روکش رودیوم چند لایه قرار گرفته است و از همین رو همانند طلا سفید است. این دستبند نیز جزو دستبند های محبوب سال 2024 است که می تواند گزینه مناسبی برای خرید باشد. این دستبند جزو دستبند های دخترانه سال 2024 است که به صورت دو قفله است و می توان آن را تغییر سایز داد.

دستبند دخترانه شیک استیل-دستبند فلاور

برای مشاهده عکس های بیشتر از مدل دستبند های زنانه و دخترانه ترند سال 2024 (استیل) می توانید به بخش دستبند زنانه ستیل مراجعه کنید که نمونه های آنها در اسلاید زیر مشاهده می فرمایید.

این دستبندها اغلب به صورت سنگی هستند و از سنگ های مختلف ساخته شده اند که هر کدام ویژگی ها و خواص متفاوتی دارند. این دستبند ها را می توان با انواع زیورآلات اسپرت و یا لباس های رنگی ست کرد و قابلیت استفاده به صورت روزانه را دارا می باشند.

یکی از طرح های دستبند های سنگی که خیلی مورد توجه قرار گرفته است دستبندهای سنگ ماه تولد می باشد. این دستبند ها از سنگ های مختلف و با استفاده از مهره نماد ماه ها ساخته شده اند و یکی از طرح های پرطرفدار دستبند دخترانه 1403 میباشد.

برای مشاهده عکس های بیشتر از مدل دستبند های زنانه و دخترانه ترند سال 2024 می توانید به بخش دستبند سنگی فروشگاه لوکس گلامور مراجعه فرمایید.

خلاصه:

دستبند های اشاره شده در این مقاله تنها بخشی از دستبند های زنانه و دخترانه مدل 2024 می باشد و دستبند های طرح جدید به مرور در بخش دستبند های زنانه و دخترانه قرار خواهند گرفت. زیورآلات لوکس گلامور مفتخر است که برای تمام سنین و تمام سلیقه ها زیورآلاتی شیک و خاص را مهیا کند و در همین راستا جدیدترین مدل های دستبند و دیگر زیورآلات را  ارائه میکند. شما دوستان عزیز نیز می توانید با قید نظرات خود ما را ارائه مدل های جدید و به روز کمک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای مخفی کردن این بخش، بیرون از کادر کلیک کنید
مقایسه