مدل های جدید گردنبند زنانه و دخترانه 2024

مدل های جدید گردنبند زنانه و دخترانه 2024

بی شک هر ساله شاهد تغییر و تحولات اساسی در طرح های زیورآلات و جواهرات هستیم امسال نیز برند های معروف دنیا اقدام به عرضه زیورآلات طرح جدید کرده اند. در این مطلب سعی داریم تا شما دوستان عزیز را با مدل های جدید گردنبند زنانه و دخترانه 2024 آشنا کنیم و با معرفی ویژگی های هر گردنبند دوستان عزیز را در خرید هر چه بهتر گردنبند های طرح جدید راهنمایی کنیم. بدیهی است که گردنبند های معرفی شده در این مقاله به صورت دسته بندی شده خواهد بود و شامل گردنبند های زنانه نقره، گردنبند های های زنانه جواهری و گردنبند های استیل و بدل خواهد بود.

مدل های جدید گردنبند زنانه و دخترانه 2024 ( نقره)

در این بخش به معرفی گردنبند های نقره ترند سال 2024 می پردازیم که جزو محبوب ترین و پرفروش ترین ها هستند و همواره در بخش طلا و نقره نمونه های آن را می توان یافت کرد. از این نمونه گردنبند های نقره می توانید به عنوان جایگزین طلا سفید استفاده کنید و طرح های آن به شرح زیر است.

گردنبند طرح بال فرشته

این گردنبند جزو ظریف ترین ها در نوع خود می باشد که به صورت بال فرشته طراحی شده و از نقره استرلینگ با کیفیت ساخته شده که روکش رودیوم آن را کاملا به رنگ طلا سفید در آورده است.

گردنبند نقره بال فرشته طرح جدید 2024

گردنبند طرح قلب مدل 2024

گردنبندی که مشاهده می کنید از سری طرح های جواهری می باشد که نگین های به کار رفته بر روی آن از نوع سواروسکی می باشند که به صورت سه بعدی و درخشان هستند که از هر سمت به رنگی دیده می شوند. این گردنبندی که مشاهده می کنید در رنگ بندی های مختلف در فروشگاه لوکس گلامور موجود می باشند که می توانید از بخش گردنبند نقره زنانه اقدام به مشاهده کنید.

گردنبند نقره زنانه سواروسکی مدل 2024

همچنین اگر شما مایل به داشتن گردنبند قلب با طرح های ظریف و شیک هستید می توانید از بخش گردنبند نقره قلب اقدام به خرید کنید.

گردنبند نقره طرح فرشته

گردنبند دیگری که جزو طرح های زیبای سال 2024 می باشد گردنبند فرشته می باشد که بیشتر دخترانه می باشد و به صورت طرح طلا سفید است. این گردنبند دارای روکش آب طلای سفید است و به واسطه کیفیت بی نظیر و بالای آن بدون تغییر رنگ است. اگر قصد خرید گردنبند نقره طرح جدید با کیفیت با قیمت مناسب هستید بی شک گردنبند نقره فرشته می تواند یک انتخاب عالی باشد.

گردنبند نقره  مدل 2021-2022

برای مشاهده گزینه های بیشتر مدل های گردنبند نقره دخترانه و زنانه طرح 2024 می توانید به بخش گردنبند نقره و یا بخش گردنبند نقره طرح فرشته مراجعه کنید.

گردنبند نقره طرح پروانه مدل سال 2024

پروانه نیز یکی از طرح های معروف و شیک می باشد که همواره مورد توجه قرار گرفته شده و اغلب برند های معروف نظیر ونکلیف آرپلز از آن استفاده میکنند. گردنبند های پروانه دارای طرح های جواهری و طرح طلا هستند که زیباترین طرح های آن مربوط به طرح های جواهری و نگین سواروسکی می باشد که در تصاویر مشاهده می کنید.

گردنبند پروانه نقره خارجی نگین سواروسکی اصل ne-n40

برای مشاهده گردنبندهای طرح دیگر می توانید به بخش گردنبند نقره پروانه مراجعه کنید.

مدل های جدید گردنبند زنانه و دخترانه 2024 ( بدلیجات)

اگر به دنبال خرید گزینه ای ارزان قیمت و به روز برای استفاده روزانه هستید گردنبند های بدل یا همان بدلیجات می توانند گزینه مناسبی باشند که بر اساس طرح های جدید طلا و جواهر ساخته می شوند که نمونه ای از این طرح های معروف را در پایین اشاره می کنیم.

گردنبند زنانه استیل طرح قو

گردنبند قو یا همان پرنده نیز یکی از طرح های محبوب است که از استیل ضد زنگ و با کیفیت ساخته شده است که بر روی آن روکش آب طلای 18 عیار قرار گرفته شده است و نگین های روی آن از نوع زیرکونیا درخشان هستند. این طرح زیبا و شیک می تواند به عنوان یک گردنبند ارزان قیمت جزو طرح ها و مدل های معروف و محبوب سال 2024 باشد.

مدل گردنبند زنانه استیل سال 2024

برای مشاهده طرح های بیشتر گردنبند استیل نیز می توانید به بخص گردنبند زنانه استیل مراجعه کنید.

گردنبند زنجیر زنانه استیل طرح هرینگبون

یکی دیگر از طرح های معروف که به عنوان گردنبند استفاده می شود زنجیر های طرح هرینگبون می باشد که در دو رنگ طلایی و نقره ای در بازار موجودند و طرح های ساخته شده از استیل از قیمت مناسبت تری برخوردارند که نمونه های آن را در بخش زیر مشاهده می کنید.

مدل های جدید گردنبند زنانه و دخترانه 2024

شما می توانید این زنجیر را تحت عنوان زنجیر استیل هرینگبون طلایی از فروشگاه لوکس گلامور خریداری کنید و در صورتی که نیاز به خرید گردنبند رنگ نقره ای دارید می توانید محصول را تحت عنوان گردنبند استیل نقره ای هرینگبون مشاهده کنید.

گردنبند زنانه ظریف ژوپینگ طرح گل مدل 2024

یکی از برند های معروف در دنیاب بدلیجات و زیورآلات ارزان قیمت ژوپینگ می باشد که اغلب زیورآلاتی از جنس آلیاژ مس تولید می کند. این برند معروف در ساخت زیورآلات هم از نگین زیرکونیا و هم از کریستال های جواهری سواروسکی در ساخت استفاده می کند. گردنبندی که ملاحظه می فرمایید یکی از گردنبند های دخترانه و ظریف این برند می باشد که به صورت طرح گل رز می باشد و از سری مدل های سال 2024 محسوب می شود که با استقبال خوبی روبرو شده است. این گردنبند زیبا را نیز می توان جزو گزینه هایی دانست که می تواند به عنوان هدیه تولد زنانه و یا هدیه روز زن مورد توجه قرار گیرد.

مدل های جدید گردنبند زنانه و دخترانه ژوپینگ سال 2024

برای مشاهده طرح های بیشتر می توانید به بخش گردنبند زنانه ژوپینگ مراجعه کنید.

گردنبند اسم مدل 2024

گردنبند های دیگری هر ساله به عنوان طرح های ترند از آنها یاد می شود طرح های اسم میباشند که قابلیت اجرا در کنار انواع طرح ها و فونت ها را دارند. شما می توانید گردنبند اسم مخصوص خود را در قالب انواع فلزات طلا، نقره و یا استیل در بازار بیابید و معمولا به دو صورت دست ساز و لیزری ساخته می شوند.

گردنبند اسم استیل

گردنبند های اسم استیل معمولا دارای قیمت ارزانی هستند و از استیل 316 ساخته می شوند و به دو رنگ طلایی و نقره ای می توان آنها را یافت کرد که نمونه های آنها را در بخش زیر مشاهده می کنید.

گردنبند اسم نقره مدل 2024

گردنبند های اسم نقره به عنوان بهترین گزینه برای جایگزینی با طلا می توانند باشند که اغلب به صورت لیزری و در طرح های مختلف قابلیت اجرا هستند، این نکته را در نظر داشته باشید که شما می توانید حتی با نقاشی طرح خود صاحب گردنبند آن شوید.

برای مشاهده طرح های بیشتر و ثبت سفارش می توانید به بخش گردنبند اسم فروشگاه لوکس گلامور مراجعه کنید.

گردنبند سنگی زنانه و دخترانه مدل 2024

امروزه استفاده از سنگ های جواهری اصلی و صنعتی در ساخت انواع گردنبند رواج یافته است که به عنوان استایل اسپرت و فشن شناخته می شوند. این گردنبند های سنگی علاوه بر زیبایی و عدم تغییر رنگ از مزایا و خواص ویژه ای نیز برخوردارند و می توان از آنها در کنار انواع لباس های فشن و اسپرت استفاده کرد.

برای مشاهده طرح های بیشتر می توانید به بخش گردنبند رولباسی نیز مراجعه کنید.

این گردنبند ها تنها گوشه ای از مدل های جدید گردنبند زنانه و دخترانه سال 2024 می باشند که در فروشگاه لوکس گلامور موجود می باشد. طرح های جدید و شیک نیز به مرور در این مقاله و بخش گردنبند زنانه و دخترانه فروشگاه لوکس گلامور قرار خواهند گرفت به همین جهت توصیه می شود تا ما را همراهی کنید تا از جدید ترین و شیک ترین مدل های گردنبند زنانه و دخترانه آگاه شوید. گردنبند های معرفی شده در این بخش می تواند به عنوان پیشنهادهایی برای هدیه روز زن، هدیه تولد و یا هدیه ولنتاین زنانه و دخترانه محسوب شوند و حتما جزو گزینه های خرید قرار بگیرند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *