مدل های جدید گردنبند زنانه و دخترانه 2022-2021

بی شک هر ساله شاهد تغییر و تحولات اساسی در طرح های زیورآلات و جواهرات هستیم امسال نیز برند های معروف دنیا اقدام به عرضه زیورآلات طرح جدید کرده اند. در این مطلب سعی داریم تا شما دوستان عزیز را با مدل های جدید گردنبند زنانه و دخترانه 2021-2022 آشنا کنیم و با معرفی ویژگی های هر گردنبند دوستان عزیز را در خرید هر چه بهتر گردنبند های طرح جدید راهنمایی کنیم. بدیهی است که گردنبند های معرفی شده در این مقاله به صورت دسته بندی شده خواهد بود و شامل گردنبند های زنانه نقره، گردنبند های های زنانه جواهری و گردنبند های استیل و بدل خواهد بود.

گردنبند نقره زنانه و دخترانه مدل 2022-2021

بی شک یکی از ویژگی هایی که در خرید گردنبند دخترانه و زنانه مطرح است خاص و منحصر به فرد بودن طرح آن است.گردنبندی که مشاهده می کنید یکی از گردنبند های نقره ظریف می باشد که از محصول کشور تایلند می باشد و به رنگ رزگلد است. این گردنبند از طرح زیبای مردمک چشم بهره می برد و نگین های استفاده شده بر روی ان نیز به رنگ مشکی می باشد که بر جذابیت و زیبایی گردنبند افزوده است. این گردنبند جزو مدل های جدید گردنبند نقره 2022-2021 می باشد که پرفروش می باشد و می تواند جزو اولویت های خرید هر فردی که به دنبال خرید گردنبند نقره خاص است قرار بگیرد. این گردنبند می تواند یک انتخاب ایده آل و شیک برای هدیه روز زن نیز باشد و جزو طرح های با قیمت مناسب محسوب می شود.

یکی دیگر از طرح های زیبا و مورد پسند در بخش گردنبند های نقره استفاده از طرح ستاره می باشد که نمادی از بخت و اقبال بلند می باد. نگین های استفاده شده در این گردنبند زیبا از نوع برلیان اتمی هستند و از درخشش بالایی برخوردارند این گردنبند دارای استایل جواهری است و از همین رو گزینه مناسبی برای افرادی است که به دنبال خرید گردنبند دخترانه و زنانه ظریف می باشند.

گردنبند نقره 2021-2022

گردنبند دیگری که جزو طرح های زیبای سال 2022-2021 می باشد گردنبند فرشته می باشد که بیشتر دخترانه می باشد و به صورت طرح طلا سفید است. این گردنبند دارای روکش آب طلای سفید است و به واسطه کیفیت بی نظیر و بالای آن بدون تغییر رنگ است. اگر قصد خرید گردنبند نقره طرح جدید با کیفیت با قیمت مناسب هستید بی شک گردنبند نقره فرشته می تواند یک انتخاب عالی باشد.

گردنبند نقره  مدل 2021-2022

برای مشاهده گزینه های بیشتر مدل های گردنبند نقره دخترانه و زنانه طرح 2022-2021 می توانید به بخش گردنبند نقره مراجعه کنید.

مدل گردنبند زنانه و دخترانه بدل 2022-2021

گردنبند های زنانه بدل را می توان اقتصادی ترین و متنوع ترین گردنبند های موجود در بازار دانست که اغلب به عنوان کادو روز زن مورد استفاده قرار می گیرد. این گردنبند ها اکثر از جنس فلز استیل، برنج، مس و … در فروشگاه ها موجود هستند. در این بخش قصد داریم تا مدل های جدید گردنبند زنانه استیل سال 2022-2021 را معرفی نماییم. یکی از گردنبند های طرح جدید که الهام گرفته شده از طرح های برند سواروسکی است گردنبند طرح قو می باشد که از جنس استیل 316 ساخته شده است و دارای روکش آب طلای 18 عیار است. زنجیر استفاده شده در این گردنبند نیز از نوع ماری و با کیفیت می باشد. این گردنبند به صورت مجلسی است و برای استفاده در انواع مجالس و مهمانی های مناسب می باشد.

مدل گردنبند زنانه سال 2022-2021

یکی از برند های معروف در دنیاب بدلیجات و زیورآلات ارزان قیمت ژوپینگ می باشد که اغلب زیورآلاتی از جنس آلیاژ مس تولید می کند. این برند معروف در ساخت زیورآلات هم از نگین زیرکونیا و هم از کریستال های جواهری سواروسکی در ساخت استفاده می کند. گردنبندی که ملاحظه می فرمایید یکی از گردنبند های دخترانه و ظریف این برند می باشد که به صورت نگین زیرکونیا می باشد و از سری مدل های سال 2022-2021 محسوب می شود که با استقبال خوبی روبرو شده است. این گردنبند زیبا را نیز می توان جزو گزینه هایی دانست که می تواند به عنوان هدیه تولد زنانه و یا هدیه روز زن مورد توجه قرار گیرد.

مدل گردنبند های زنانه ژوپینگ سال 2022-2021

.

یکی دیگر از گردنبند های مورد علاقه و ارزان قیمت گردنبند های اسم می باشد که از جنس فلز استیل 316 می باشند و بر روی آنها روکش آب طلای 18 عیار استفاده شده است. این گردنبند ها به صورت طرح طلا هستند و از چندین سال قبل مورد توجه بوده اند امسال رویه گذشته خود را حفظ کرده و با استقبال خوبی روبرو شده اند. این گردنبند ها از تنوع بالایی برخوردارند که در زیورآلات لوکس گلامور نیز بخشی مجزا تحت عنوان گردنبند اسم ایجاد کرده است تا با سهولت گردنبند اسم مورد نظر خود را پیدا کنید. اگر به دنبال خرید گردنبند زنانه ارزان قیمت و با کیفیت هستید بی شک گردنبند اسم استیل می تواند یک انتخاب عالی و مناسب باشد و با بسته بندی شیک در روز تولد و یا ولنتاین و یا حتی روز زن تقدیم عزیزان کرد.

یکی دیگر از گردنبند های مورد پسند و پرفروش در سال 2022-2021 گردنبند های ماه تولد هستند که به صورت طرح طلا هستند. این گردنبند ها در انواع فلز ها و روکش ها در فروشگاه ها موجود است. یکی از برند هایی که به تولید پلاک ها و گردنبند ها ماه تولد اقدام نموده برند ژوپینگ می باشند که در قسمت پایین نمونه ای از این گردنبند ها را مشاهده می فرمایید.

مدل های جدید گردنبند رومانتویی زنانه و دخترانه 2022-2021

یکی دیگر از گزینه های جالب و زیبا برای استفاده به عنوان رومانتویی گردنبند های بلند می باشد که بر روی لباس یا مانتو مورد استفاده قرار می گیرد. که در قسمت پایین به چند نمونه از این گردنبند های زنانه بلند که در سال 2022-2021 مطرح شده اند می پردازیم. یکی از این گردنبند ها که در قسمت پایین مشاهده می کنید به رنگ رزگلد می باشد و دارای طرح کلید می باشد. این گردنبند رومانتویی با توجه به طرح خاص کلید و دارا بودن رنگ رزگلد که به عنوان رنگ خاص از آن یاد می شود می تواند یک گردنبند پرفروش و محبوب باشد. و جزو گردنبند رومانتویی های برتر سال2022-2021 باشد.

یکی دیگر از گردنبند رومانتویی ها طرح جدید که در سال 2022-2021 به بازار آمده است. گردنبند رومانتویی طرح طلا می باشد که به صورت دو ردیف است و از جنس فلز استیل با روکش آب طلای 18 عیار ساخته شده است. این گردنبند رومانتویی را می توان در انواع مجالس و بر روی انواع لباس مجلسی استفاده کرد و جزو گردنبند رومانتویی های زنانه ای است که از استیل 316 و با کیفیت ساخته شده است و می تواند جایگزین مناسبی برای گردنبند رومانتویی طلا باشد.

این گردنبند ها تنها گوشه ای از مدل های جدید گردنبند زنانه و دخترانه سال 2022-2021 می باشند که در فروشگاه لوکس گلامور موجود می باشد. طرح های جدید و شیک نیز به مرور در این مقاله و بخش گردنبند زنانه و دخترانه فروشگاه لوکس گلامور قرار خواهند گرفت به همین جهت توصیه می شود تا ما را همراهی کنید تا از جدید ترین و شیک ترین مدل های گردنبند زنانه و دخترانه آگاه شوید. گردنبند های معرفی شده در این بخش می تواند به عنوان پیشنهادهایی برای هدیه روز زن، هدیه تولد و یا هدیه ولنتاین زنانه و دخترانه محسوب شوند و حتما جزو گزینه های خرید قرار بگیرند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای مخفی کردن این بخش، بیرون از کادر کلیک کنید
مقایسه