آشنایی با زیورآلات مینیمال و نحوه ست کردن آنها

آشنایی با زیورآلات مینیمال و نحوه ست کردن آنها

زیورآلات مینیمال امروزه محبوب ترین بخش از اکسسوری های زنانه و دخترانه را شامل می شوند و اغلب به طرح های ساده و ظریف اشاره می کند که می تواند چشم هر  بیننده را به خود خیره کند.زیورآلات مینیمال از حلقه شیک، گوشواره های ظریف، دستبند های ساده و … را شامل می شود که برای استفاده روزانه و مجلسی می توانند مناسب باشند. در این مقاله به آشنایی با زیورآلات مینیمال و نحوه ست کردن آنها می پردازیم و راهنمای کلی در مورد انتخاب و استفاده از آنها را بیان خواهیم کرد تا در بهبود استایل و ظاهر شما کمک کنند.

آشنایی با زیورآلات مینیمال و نحوه ست کردن آنها

زیورآلات و جواهرات مینیمال چیست؟

مینیمال بر گرفته شده از کلمه minimal است که به معنی مقدار کم و اندک است که  زیورآلات مینمال یا مینمالیست نیز از این واژه برگرفته شده اند و در برگیرنده زیورآلاتی است که ظریف و ساده هستند به صورتی که در ساخت آنها از متریال کمی استفاده شده است و زمانی که از آنها استفاده می کنید باعث بهبود استایل و ظاهر شما خواهند شد.

زیورآلات و جواهرات مینیمال چیست؟

زیورآلات مینیمال در عین سادگی و ظرافت از ریزه کاری های بالایی برخوردارند و معمولا ساخت آنها زمان بر است. این نوع از زیورآلات معمولا اندازه کوچکی دارند و اغلب در ساخت آنها از نگین استفاده نشده و به صورت پر زرق و برق نیستند. زیورآلات مینیمال دارای ظاهری ظریف و کم رنگ هستند که اجازه ست کردن با انواع لباس ها را برای استفاده روزانه مهیا می کند.

ویژگی های زیورآلات مینیمال

اگر بخواهیم برای بررسی دقیق زیورآلات مینیمال ویژگی های را برشماریم که انها را متمایز می کند می تواند به موارد زیر اشاره کرد:

سادگی و ظرافت: زیورآلات مینیمال اغلب دارای طرح های ظریف و بدون نگین هستند و در آن از نقش و نگار های پر پیچ و خم خبری نیست.

طراحی ساده: زیورآلات مینیمال از اشکال هندسی با خطوط براق و نقوش ساده تشکیل شده است که در عین سادگی زیبایی و خاص بودن را به ارمغان می آورد.

قیمت مناسب تر: داشتن ظرافت برای زیورآلات مینیمال یک مزیت است و باعث شده تا با داشتن وزن کمتر از قیمت مناسبی نیز برخوردار باشند به خصوص زمانی که این نوع زیورآلات از فلزات گرانبهایی همانند طلا و نقره باشند که به صورت گرمی و وزنی فروخته می شوند.

قابلیت ست شدن با انواع لباس: استفاده از طرح های ساده و اغلب بدون نگین باعث شده است تا زیورآلات مینیمال را بتوان با انواع لباس های روزانه و یا مجلسی ست کرد.

نکاتی درباره ست کردن زیورآلات مینیمال

ست کردن و کنار هم قرار دادن زیورآلات و جوهرات مینیمال در عین سادگی می توانید سبب بهبود استایل و ظاهر شما شود به همین جهت در این بخش به راهنمایی کلی در مورد نحوه ست کردن زیورآلات مینیمال می پردازیم و به نکاتی که باید در این ارتباط مورد توجه قرار گیرد اشاره می کنیم.

کیفیت زیورآلات: زمانی که شما می خواهید زیورآلات مختلف را باهم ست کنید باید این نکته را در نظر داشته باشید که متریال آنها  کیفیت باشد همچنین قبل از خرید به ماندگاری و سنگ های به کار رفته شده در زیورآلات توجه کنید و از فروشگاه معتبر خرید کنید.

انتخاب زیورآلات اصلی: شما در اولین مرحله باید بدانید که شما به دنبال ست کردن با چه چیزی هستید و زیورآلات اصلی خود را باید انتخاب کنید به طور مثال شما می توانید یک گردنبند یا گوشواره را به عنوان زیورآلات اصلی خود انتخاب کنید و سپس به دنبال زیورآلات دیگر برای ست کردن با آن باشید.

استفاده از زیورآلات همرنگ: زمانی که شما از یک رنگ مشخص برای زیورآلات خود استفاده می کنید سعی کنید برای ست کردن نیز از رنگ هایی که تطابق با زیورآلات اصلی شما دارند استفاده کنید.

حفظ تعادل بین استفاده از زیورآلات مختلف: زمانی که شما قصد دارید تا زیورآلات مختلف را در کنار یکدیگر ست کنید باید به ایجاد تعادل بین آنها نیز بیندیشید به طور مثال اگر گردنبند شما بلند است می توانید آن را با گوشواره های ریز و کوچک ست کنید تا تعادل ایجاد کنید.

سادگی در استفاده: همانطور که از اسم آن پیداست زیورآلات مینیمال به ساده و بدون زرق و برق بودن معروف هستند از همین رو می توانید با انتخاب زیورآلات ساده و مینیمال ظاهری شیک و زیبا داشته باشید.

تنوع متریال و جنس زیورآلات: از ترکیب و ست کردن زیورآلات با فلزات مختلف همانند طلا، نقره، پلاتین و استیل نترسید همچنین شما می توانید از ترکیب سنگ ها و نگین های رنگی مختلف نیز استفاده کنید.

تناسب زیورآلات مینیمال با مراسم: زیورآلات مینیمال را می توانید با توجه به موقعیت و مراسم خود انتخاب کنید برای لباس های رسمی می توانید از زیورآلات مینیمال ظریف و درخشان استفاده کنید و برای استفاده روزانه می توانید از زیورآلات ساده تر و مات استفاده کنید.

معرفی زیورآلات مینیمال زنانه و دخترانه

به منظور آشنایی بیشتر با زیورآلات مینیمال شما می توانید از بخش زیر نمونه های آنها در قالب دستبند، گردنبند، گوشواره و انگشتر مشاهده کنید.

گردنبند مینیمال

گردنبند های مینیمال با پلاک های کوچک یا حروف می توانند یک گزینه محبوب باشند.

گردنبند های با آویز و پلاک های ظریف و کوچک می توانند ظاهری زیبا و مینیمال ایجاد کنند.

گردنبند های دو لایه ظریف زنجیری می توانند یک گزینه عالی برای انتخاب گردنبند مینیمال باشد.

به منظور خرید گردنبند های مینیمال دخترانه و زنانه می توانید به بخش گردنبند نقره و یا گردنبند زنانه استیل مراجعه کنید.

دستبند مینیمال

دستبند های مینیمال با طرح و شکل های هندی یا خطوط صاف یک انتخاب عالی هستند.

دستبند های زنجیری ظریف با مهره های کوچک نیز می توانند ظاهری مینیمال و شیک ایجاد کنند.

یکی دیگر از گزینه های استفاده به عنوان دستبند مینیمال استفاده از چندین دستبند ظریف با رنگ های مختلف در کنار یکدیگر می باشد.

نمونه کامل دستبند های مینیمال را می توانید از بخش دستبند نقره فروشگاه لوکس گلامور مشاهده کنید.

گوشواره مینیمال

گوشواره های میخی و حلقه ای ساده گزینه مناسبی برای زیورآلات مینیمال هستند.

گوشواره های آویزی با مهره های ظریف نیز می توانند یک ظاهر شیک و جدید را به ارمغان آورند.

اگر به دنبال تنوع بیشتر هستید می توانید از گوشواره های نامتقارن یا ترکیبی همانند گوشواره میخی و آویزی استفاده کنید.

گوشواره های مینیمال دارای تنوع بالایی هستند که برای مشاهده نمونه های نقره می توانید از بخش گوشواره نقره دیدن فرمایید.

انگشتر مینیمال

انگشتر های تک نگین ساده و ظریف می توانند انتخابی زیبا باشند.

انگشتر های چند رج یا ست که مورد استفاده قرار می گیرند می توانند یک انگشتر مینیمال عالی به نظر رسند.

استفاده از چندین انگشتر ظریف با سنگ های مختلف به صورت همزمان نیز می تواند یک ایده عالی استفاده از زیورآلات مینیمال باشد.

برای دیدن نمونه های کار های بیشتر انگشتر های مینیمال می توانید با بخش انگشتر نقره زنانه و دخترانه مراجعه کنید.

خلاصه

زیورآلات و جواهرات مینیمال یک گزینه ایده آل برای استفاده روزانه می باشند که در این بخش به صورت جداگانه هر کدام از آنها مورد بررسی قرار گرفت و با بر شمردن ویژگی های زیورآلات مینیمال نحوه ست کردن آنها نیز در کنار یکدیگر بیان شد که شما می توانید با استفاده از این مطالب در خرید و یا ست کردن زیورآلات مینیمال از آنها کمک بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای مخفی کردن این بخش، بیرون از کادر کلیک کنید
مقایسه