زیورآلات مناسب مهمانی شبانه

زیورآلات مناسب برای مهمانی ها و قرار های شبانه

زیورآلات مناسب مهمانی شبانه و پارتی های های دوستانه

حتما تا به حال بسیار پیش آمده است که بخواهید با همسرتان بعد از مدت ها به صورت شبانه قدم بزنید و یا برای صرف شام به رستورانی بروید ویا اینکه با دوستان قدیمی و یا خانوادگی خود بخواهید یک قرار ملاقات شبانه در پارک یا رستورانی داشته باشید. یکی از مواردی که در چنین موقعیت هایی باید به آن توجه شود نوع زیورآلاتی است که می خواهید استفاده کنید. فارغ از موقعیت و یا مناسبت در چنین شرایطی شاید بخواهید کمی بشاش تر و زیباتر و درخشان تر از بقیه اوقات به نظر برسید.

شاید بخواهید لباس های تازه و زیبایی که خریداری کرده اید را برای اولین بار در این گشت و گذار شبانه به تن کنید ولی در هر صورت استفاده از زیورآلات و جواهرات باعث درخشان تر و جذابتر شدن شما و لباس های شما خواهد شد. بنابرین استفاده از زیورالات در این گونه موارد از اهمیت بالایی برخوردار است.

متعادل باشید !

شما می توانید در این موارد از زیورآلات زیادی استفاده کنید و تمام جواهرات خود را به تن کنید تا درخشان تر به نظر برسید ولی باید در نظر داشته باشید که این ایده خوبی نیست. سعی کنید همانند یک طراح مدل فکر کنید ! و یک جواهر و یا زیور را به عنوان جواهر اصلی انتخاب کنید ( مانند یک دستبند زیبا که نگینی بزرگ دارد یا یک انگشتر بزرگ که زیبایی و درخشش آن قابل توجه است یا ساعتی که جلب توجه کند.) و بقیه زیورآلات خود را با زیوراصلی خود هماهنگ کنید. شما حتی می توانید یک زیور و جواهر اصلی دیگری را نیز با فاصله مناسبی از دیگری استفاده کنید تا از نظر جلب توجه با یکدیگر رقابت داشته باشند. شما می توانید مقاله “نحوه استفاده از زیور و جواهر اصلی و ست کردن آن ها” را مطالعه بفرمایید

سعی کنید لباس های شما با زیورآلات شما ست باشند. شما می توانید مقاله مربوط به ” نحوه ست کردن زیورآلات با لباس ها ” را مطالعه کنید. دقت داشته باشید اگر می خواهید از دستبند استفاده کنید به گونه ای لباس نپوشید که دستبد شما زیر لباس پنهان شود یا اگر گوشواره  را به عنوان جواهر اصلی استفاده میکنید نباید با شال یا روسری به صورت کامل پنهان شود.

نقاط قوت را تقویت کنید

همانطور که در مقالات مختلف اشاره شده است، استفاده از زیورآلات باعث جلب توجه و درخشندگی بیشتر می شود. از زیورآلات و جواهرات برای برجسته کردن ویژگی های خوب خودتان استفاده کنید. به عنوان مثال استفاده از گوشواره صورت شما را در معرض توجه قرار خواهد داد بنابرین اگر صورت زیبایی دارید با استفاده از گوشواره های برجسته و درخشان صورت زیبای خود را زیباتر و برجسته تر نشان دهید! یا اگر دستان ظریف و پوست صافی دارید با استفاده از دستبند های درخشان و زیبا می توانید توجه ها را با دستان خود جلب کنید. یا اگر حس می کنید انگشتان ظریف و زیبایی دارید یا کاشت ناخن کرده اید و طرحی ویژه بر روی ناخن های خود پیاده کرده اید استفاده از انگشتر های لوکس و زیبا توجهات را به انگشتان شما جلب خواهد کرد.

استفاده از زیورآلات نشانگر شخصیت و رفتار شماست

همیشه توجه داشته باشید که استفاده از انگشتر یا دستبند یا گردنبند ها با طرح های مختلف می تواند بر روی شخصیت و ویژگی های شما تاثیر بگذارد. چه بسا که استفاده از جواهری خاص به بخشی از ویژگی شخصیتی شما تبدیل شود و یکی از ویژگی های شما تلقی شود. استفاده از جواهر اصلی یکی از مواردی است که بسیار بر روی استایل شما تاثیر گذار خواهد بود بنابرین حتما در انتخاب جواهر اصلی دقت لازم را به خرج دهید.

اگر همیشه از زیورآلات و جواهرات ظریف و درخشان استفاده می کنید این عادت را به یکباره تغییر ندهید و سعی کنید روال همیشگی خود را در مراسمات و مکان های مختلف رعایت کنید.

 خوش باشید !

همیشه این را در نظر بگیرید که استفاده از زیورآلات و جواهرات نوعی سرگرمی و دلخوشی محسوب می شود. این قضیه در قرار ها و گشت و گذارهای شبانه می تواند رنگ بیشتری به خود بگیرد. هیچ موقع انگشتر یا دستبند یا گردنبدی را به صورت اجباری استفاده نکنید تا سرزندگی و شادابی از شما گرفته نشود. شما می توانید در گشت و گذار های شبانه راحت تر باشید و مدل ها و استایل های جدیدی را امتحان کنید. بنابرین نترسید و تیپ ها و ست های جدیدی از زیورآلات را امتحان کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای مخفی کردن این بخش، بیرون از کادر کلیک کنید
مقایسه