هدیه های مخصوص روز مرد و پدر

هدیه های مخصوص روز مرد و پدر

هدیه های مخصوص روز مرد و پدر را می توان در دسته بندی های مختلف آورد که مناسب کادو دادن به عزیزانی همچون پدر، همسر و … هستند.

روز 13 رجب مصادف با تولد امیر المومنین علی (ع) است و بدین جهت و به پاس بزرگداشت مقام حضرت علی این روز را به نام روز پدر و مرد نام گذاری کرده اند. این روز فرصت مناسبی برای قدرانی از زحمات پدر، همسر و… می باشد و می توان با استفاده از هدیه و کادویی مناسب قدردان زحمات این عزیزان بود.

اما سوالاتی که در فرا رسیدن چنین مناسبی به ذهن همگان خطور می کند این است که کادو روز مرد چی بخریم؟ کادو روز پدر چی بخریم؟ و یا کادو های مناسب روز پدر و روز مرد کدام ها هستند؟ این سوالات یکی از دغدغه های اصلی ما در چنین روز هایی می باشد.

در این بخش قصد داریم ایده هایی را برای هدیه روز مرد بیان کنیم. یکی از هدایایی که می توان برای این روز در نظر گرفت اکسسوری های مردانه از جمله دستبند، گردنبند، انگشتر و کیف و کمربند می باشد همچنین انواع کفش چرم و ست های چرمی نیز جزو هدایای مناسب این روز می باشند. یکی دیگر از گزینه هایی که می تواند برای این روز مناسب باشد عطر و ادکلن است.

در قسمت پایین به معرفی چند نمونه از هدایای مردانه می پردازیم تا شما را در انتخاب صحیح هدیه مناسب یاری رسانیم.

انگشتر را شاید بتوان محبوبترین هدیه روز مرد نامید اما باید در انتخاب انگشتر به نکاتی توجه نمود تا انتخابی درست داشته باشیم. انگشترهای مردانه به دو قسمت عمده تقسیم می شوند که شامل انگشتر نقره و انگشتر استیل می باشند که هر کدام از اینها دارای استایل های متفاوتی هستند و برای گروه سنی خاصی مناسب می باشند. اگر به دنبال خرید کادو ارزان روز مرد هستید می توانید از انگشتر های استیل استفاده کنید و در صورتی که به دنبال خرید هدیه خاص برای روز مرد و پدر می باشید می توانید از انگشتر های نقره مردانه استفاده کنید که هر کدام را در بخش زیر به صورت جداگانه آورده ایم.

انگشتر های مردانه مناسب روز مرد و روز پدر می تواند دارای استایل های  سنتي و  فشن باشد که اغلب برای هدیه دادن به همسر، پدر، برادر، پدر شوهر و … مناسب هستند. انگشتر هاي طرح سنتي بيشتر براي گروه سني 40 سال به بالا مناسب مي باشند و انگشتر هاي فشن مناسب قشر جوان مي باشند. اگر به دنبال ایده هایی برای روز پدر و روز مرد هستید می توانید انگشتر های مردانه نقره را به عنوان یک هدیه خاص در نظر بگیرد و همواره بین گزینه های خرید خود قرار دهید. در قسمت زیر به چندین نمونه از این انگشتر های زیبا اشاره می کنیم که می توانند هدیه زیبا و لاکچری برای روز مرد و روز پدر باشند.

براي ديدن انگشتر هاي نقره بيشتر مي توانيد به بخش انگشتر نقره مردانه فروشگاه لوكس گلامور مراجعه فرماييد.

انگشتر هاي استيل مناسب روز مرد نيز داراي استايل هاي متفاوتي هستند و هر كدام براي گروه سني خاصي مناسب مي باشد. انگشتر هاي طرح سنتي براي عزيزاني همچون پدر و همسر مناسب هستند و انگشتر فشن براي هديه دادن به همسر، برادر، دوست و … مناسب مي باشد. از همین رو می توان گفت اگر به دنبال خرید هدیه روز پدر مذهبی و یا خرید هدیه روز مرد برای پدر شوهر خود هستید می توانید از انگشتر های کلاسیک و نگین دار استفاده کنید و یا اگر به دنبال خرید کادو روز مرد برای نامزد، برادر و … دارید که از لحاظ سن و سال جوان می باشند می توانید از انگشتر های استیل فشن استفاده کنید. استیل به کار  رفته در ساخت این انگشتر عموما از عیار 316 می باشند که کیفیت ساخت عالی داشته و بدون تغییر رنگ هستند  و از همین رو برای استفاده روزانه مناسب می باشند. اگر به دنبال خرید هدیه ارزان قیمت مردانه هستید می توانید انگشتر های مردانه استیل را به عنوان یکی از گزینه ها مد نظر داشته باشید. در قسمت پايين چند نمونه از اين انگشتر ها را ملاحظه مي فرماييد.

براي ديدن انگشتر هاي مردانه استيل مي توانيد به بخش انگشتر مردانه فروشگاه لوكس گلامور مراجعه فرماييد.

یکی دیگر از ایده هایی که برای هدیه روز مرد می تواند مطرح باشد دستبند مردانه است. دستبند هاي مردانه مناسب روز مرد می توانند به صورت چرم طبیعی و مصنوعی، سنگی و یا فلزی باشند كه قابليت ست شدن با ديگر زيورآلات را دارا مي باشند. دستبند هاي مردانه را نیز می توان یک هدیه خاص برای روز مرد دانست که در انواع استایل های اسپرت، طرح طلا و … می باشند. در قسمت پايين نمونه ي هر کدام از این طرح ها را به صورت جداگانه بررسی می کنیم و بهترین و زیبا ترین گزینه ها را خدمت شما دوستان معرفی خواهیم کرد.

دستبند های مردانه می توانند دارای طیف وسیعی از فلزات از استیل، تنگستن، نقره و … باشند که با توجه به سلایق مشتریان عزیز می توان انتخاب های متفاوتی را در نظر داشت از همین رو اگر هنوز به جمع بندی برای اینکه هدیه روز مرد چی بخرید؟ می توانید از دستبندهای مردانه اسپرت استفاده کیند که در این قسمت قصد داریم به چندین نمونه از این دستبند ها که پر طرفدار می باشند و از قیمت مناسبی نیز برخوردارند اشاره کنیم و ایده ای    برای روز مرد در اختیار مشتریان عزیز قرار دهیم

دستبند های سنگی را می توان جزو پرطرفدارترین گزینه ها برای خرید دانست که هم قیمت مناسبی دارند و هم بدون افت کیفیت می باشند. این دستبند های اغلب به صورت دست ساز تهیه می شوند و به صورت فری سایز هستند و برای هر سایز مچ دستی مناسب می باشند. نمونه هایی از این دستبند ها را در قسمت پایین مشاهده می کنید که می توانند جزو هدیه های مخصوص روز مرد و پدر باشند.

براي ديدن دستبند مردانه هاي بيشتر مي توانيد به بخش دستبند هاي مردانه لوكس گلامور مراجعه فرماييد.

يكي ديگر از زيورآلاتي كه مي توان جزو هدیه های مخصوص روز مرد و پدر از آن نام برد گردنبند و زنجير مردانه مي باشد. گردنبند ها و زنجير هاي مردانه به دو بخش گردنبند نقره وگردنبند استيل تقسيم مي شود. اگر به دنبال هدیه روز مرد ارزان قیمت هستید می توانید گردنبند ها و زنجیر های استیل را به عنوان یک هدیه در نظر بگیرید و اگر به دنبال خرید هدیه روز مرد خاص و لاکچری هستیند می توانید از زنجیر های مردانه نقره انتخاب کنید که به صورت طرح طلا می باشند و بدون تغییر رنگ نیز هستند. شما می توانید از این گردنبند ها برای هدیه دادن به پدر، همسر، برادر ، نامزد و … استفاده کنید که با توجه به سلیقه و سن و سال انها می تواند متفاوت باشد.  در قسمت پايين به چند نمونه از گردنبند هاي مردانه مناسب هديه دادن در روز مرد و پدر اشاره شده است.

براي ديدن ادامه گردنبند هاي مردانه مي توانيد به بخش گردنبند مردانه و یا زنجیر فروشگاه لوكس گلامور مراجعه فرماييد.

ست مردانه داراي انواع مختلفي است و مي تواند شامل ترکیبی از انگشتر، دستبند، گردنبند باشد. اين ست هاي زيبا مردانه گزينه مناسبي براي افرادي هستند كه به دنبال خريد هديه روز مرد برای همسر، برادر، نامزد و .. هستند. در قسمت پايين به چند نمونه از اين ست هاي زيبا اشاره شده است كه در زيورآلات لوكس گلامور موجود مي باشند.

برای دیدن ادامه ست های مردانه می توانید به بخش ست زیورآلات فروشگاه لوکس گلامور مراجعه فرمایید

یکی از گزینه هایی که برای هدیه به آقایان به ذهن اغلب ما خطور میکند اکسسوری های چرمی از جمله کیف و کمربند و ست های کادویی چرمی است که با بسته بندی های زیبا میتوانند هدیه ای به یاد ماندنی و مصرفی برای آقایان باشند. ست های چرمی در انواع رنگ های زیبا و متنوع می توانند انواع سلیقه ها را در بر گیرند و هر مردی را خوشحال کنند. در زیر به چند نمونه از این اکسسوری ها اشاره کرده ایم

برای دیدن ادامه اکسسوری های چرمی می توانید به بخش چرم فروشگاه لوکس گلامور مراجعه فرمایید

کفش به این سبب که روزانه مورد استفاده قرار میگیرد کالایی مورد نیاز برای تمام افراد است و کسی وجود ندارد که از دریافت یک جفت کفش چرم خوشحال نشود. ما در فروشگاه لوکس گلامور انواع کفشهای چرم اصل تبریز از جمله انواع کفش تابستانی و اسپرت و انواع بوت و نیم بوت مردانه را از بهترین نمونه ها گردآوری کرده ایم تا با خیال راحت خرید کرده و از کیفیت و زیبایی آنها لذت ببرید. در زیر چند نمونه از این کفش ها را با هم میبینیم.

عطر و ادکلن مردانه و پسرانه نیز بخش جدیدی است که در فروشگاه لوکس گلامور راه اندازی شده است که جز محصولات پرطرفدار و محبوب برای خرید در مناسبت هایی همانند روز مرد و روز پدر است. این ادکلن های مردانه را می توان در قالب ادکلن های اورجینال، شرکتی و طرح دسته بندی کرد که دارای تنوع قیمتی بالایی هستند که در پایین نمونه های آنها را مشاهده می فرمایید.

برای مشاهده نمونه های بیشتر می توانید به بخش عطر و ادکلن مردانه مراجعه کنید.

خلاصه

نمونه هایی که ملاحظه فرمودید تنها بخش کوچکی از هدیه های مخصوص روز مرد و پدر که می تواند مناسب باشد. زیورآلات و اکسسوری های مناسب روز مرد دارای طیف وسیعی است و تقریبا همه سلایق را شامل می شود و می تواند هدیه ای شیک و زیبا به عنوان کادو روز مرد و پدر باشد. امید است با راهنمایی انجام شده انتخابی شیک و زیبا را داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای مخفی کردن این بخش، بیرون از کادر کلیک کنید
مقایسه